Spoiler for GoT, P485:
Ik zit dus op P485 van GoT. Ned heeft alles in gang gezet om Gregor op te sporen enal. De Lannisters zijn niet al te content en we hebben nog wat interessante informatie van Cersei gehad. Maar nu zit ik nog altijd met die Daenerys. Het verhaallijn interesseert me daar niet echt omdat het precies geen invloed heeft op de rest, buiten het feit dat Dany zwanger is. En waar wonen die allemaal? Die Kahalaralalralirlslsie? Ze spreken daar over King's Landing enal, maar de plaatsnamen die ze over hun land vermelden vind ik niet terug op die vier kaartjes (ook niet op die laatste). Gelieve GEEN spoiler te geven! Als ik daarvoor nog moet lezen dan doe ik dat.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

Dus pakt Winterfell -> White Harbor is een halve dag. Heb nog geen vermelding van 'Westeros' tegengekomen, maar dat kwam ik wel tegen in de korte inhoud.
Wat ik op dit moment denk is dat Littlefinger Caitlyn erin geluisd heeft met die dagger die zogezegd van Tyrion zou zijn. Maar dat Littlefinger wraak wou nemen op de Lannisters én Caitlyn (gezien de liefdeshistoriek). En dat ie zo twee vliegen in één klap had door ze tegen elkaar op te zetten.
Sommige stukken zijn mij wel al heel bekend, door de serie zelf.
*gruwel*