Oi,
Momenteel zit ik wat in een kleding overgans fase omdat ik zonder het eigenlijk goed te beseffen al 21 jaar gepaseerd ben.
Nu zou ik graag meer hemden aankopen, maar als ik een winkel binnen stap kan ik zéér moeilijk zien zonder een hemd aan te doen of het iets is of niet. Van een t-schirt of trui weet ik altijd onmiddellijk of het iets is voor mij of niet maar bij een hemd gaat die ballon nog niet op. Gelukkig heb ik een vriendin die daar wel van op de hoogte is, maar ik zou liever mijn eigen stijl hebben, aangezien het toch altijd al zo een beetje is geweest.
Ik ben nogal een merkgoeroe (jammer genoeg) en heb veel tschirts, truis van armani, jack and jones,calvin klein, etc.. jammer genoeg kost een hemd van armani al snel boven de 150euro..
Momenteel heb ik toch wel 2 hemden in men kast maar dat wil ik dus uitbreiden
Als er mensen hier zijn die de film 'crazy stupid love' gezien hebben, de stijl die ryan gosling draagt doorheen de film vind ik fenominaal!
Maar past die stijl wel bij 21jarige persoon? Is dat niet te oudbollig? Ik weet het niet..
Dussss
-Welke hemden draag jij? merk,winkel? Miss prijs of foto van de stijl hemden die JIJ draagt?
-Welke stijl van hemden raad je een persoon van 21jaar aan?
grtz

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren

.
Al is dat natuurlijk niet persoonlijk op mij bedoeld)