Oorspronkelijk geplaatst door
XA4
Je kan inderdaad al beginnen met te kijken welke fit je wil.
Slimfit is wat slanker in de taille en aan de mouwen, maar daar moet je uiteraard wel het figuur voor hebben (buikje = no go) Ik heb alleen maar slimfits (bekijk de reactie van Arifiene

Al is dat natuurlijk niet persoonlijk op mij bedoeld)
Om ideeën op te doen, kan je altijd eens kijken op verschillende webshops. Zo zie je ineens hoe een hemd zit als het gedragen wordt (ipv opgevouwen in een stapel) En dan uiteraard toch ook nog altijd passen in de winkel zelf.
Ik zou hemdjes met korte mouwen wel afraden en voor lange mouwen gaan, maar die dan opstropen. Komt echt pakken beter over.
Zoals hiervoor gezegd, hoeft een hemd geen 150 euro te kosten om goed te zitten. Ik heb zowel hemden van Paul Smith (179 euro) als van Esprit, Mexx, s'Oliver (+- 40 euro) en als je de juiste maat draagt en de juiste fit, maakt dat prijsverschil eigenlijk niet echt uit.
Ryan Gosling is een maand ouder dan ik (gewoon even ter info

) maar voor iemand van 21 zou ik toch niet meteen continu rondlopen zoals hij in de film (kostuum). Komt absoluut netjes over, maar ik zou er nog even mee wachten. Maar een jeans en een net hemd kan zeker en vast (proper schoentje en riem niet vergeten) Geen idee of J&J echt een model (en wassing) heeft in de richting die ik hier wil zeggen. Zelf draag ik 7FAM, maar is uiteraard ook weer geen verplichting om 200 euro aan elke jeans te geven
Stijl van R. Gosling in Crazy Stupid Love deed me trouwens ook denken aan Neil Patrick Harris als Barney Stinson (HIMYM)
Gaan winkelen met een 2de persoon is altijd handig om tijdens het passen een andere maat aan te geven. Hier komt je vriendin dus goed van pas