Zoals vorig jaar wil ik graag wat ideeën opdoen om het nieuwe jaar te vieren, dus wat doet iedereen?
Wij zijn met 16man dus tegen dat we er uit zijn is het waarschijnlijk al pasen![]()
Zoals vorig jaar wil ik graag wat ideeën opdoen om het nieuwe jaar te vieren, dus wat doet iedereen?
Wij zijn met 16man dus tegen dat we er uit zijn is het waarschijnlijk al pasen![]()
Gewoon thuis feesten?Met 16 man is da toch al plezant
Das de pre-party. We brengen allemaal iets mee van eten, gelijk wat en dan kijken we wat we ermee kunnen maken. Dan nog wat drinken en leute maken, beetje smoren en singstar () en tegen 10u naar het grote feest, en dat weten we nog niet, liefst iets waar het all-in is.
Geen diedjies en zeker geen kortrijk expo.
Niets!
Ik heb er geen zin in. Gelukkig heb ik iemand gevonden die ook geen zin heeft om te vieren. Gevolg: de plannen voor die avond zijn: pizza eten en marginale filmpkes kijken.
Ergens thuis bij vrienden en dan evt stadje denk ik. Niet té lang in ieder geval, ik wil m'n bioritme niet te erg fucken tijdens den blok.
Met 50-tal vrienden een oude hoeve afgehuurd langs de Maas. Feesten, zonder buren in de wijde omtrek. Ideaal.
http://mw2.google.com/mw-panoramio/p...m/57537189.jpg
Hier wellicht ook thuis met maten. Al werd er ook gesproken om naar Brussel te gaan en op 't dak van een huis te gaan zitten met wat pintenKwestie van er wat randomness aan toe te voegen.
Edit: we zijn hier ook niet met mensen die zin hebben om uit te gaan op oudejaar.
Laatst gewijzigd door Hayrus; 4 december 2011 om 15:27
Hier nog geen idee, waarschijnlijk met paar kameraden eten etc endan een dik feeske opzoeken !
Fondue met de mama en de papa?
foreveralone.jpg
Ik weet het nog niet, maar feit is wel dat uitgaan op nieuwjaar gewoon saai is, duur, suckt, teveel mensen, teveel zatte mensen, teveel tieners. Liever met vrienden en familie, veel plezanter.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)