Pagina 15 van 46 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 225 van 682

Discussie: Parenclubs

Banned Corius's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stampertje Bekijk bericht
    heb ge vroeger of eventueel nog altijd (anale) fantasietjes over u lerares nederlands gehad?
    schooltijd is al 7jaar geleden, ik herinner mij daar niets meer van

Member Levicious's schermafbeelding
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    Jammer genoeg heb ik nooit zo een juf gehad waar ik fantasietjes over kon maken...
    Vette Schijven Quality House-Minimal-Progressive tracks en het Vette Schijven forum

Psn : Jood_BE
    Xbox Live : JoodBE

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corius Bekijk bericht
    Moet wel grappig zijn om daar allemaal ex-leraressen tegen te komen die op milf leeftijd zitten uiteraard.

-Ah hier se de juff van nederlands
    * oh steven das lang geleden!
    -....
    -...
    -dus we gaan het woordje anaal nog eens leren mevr?

Grappig? Da zou ik gewoon de max vinden. Mijn ex-lerares Economie knollen is altijd al een fantasie geweest, verder wil ik nog die vant secetariaat heerlijk in haar genotsgrotje pompe.

†15-02-2012†

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Dat zou ik dus niet doen. Anders heb je situaties als "ah buurman".
    Nee, want die buurman denkt zoals jou en zal dus een club verderop zoeken. Je hebt echt minder kans om iemand tegen te komen die je kent in een club vlakbij.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Approved 9-lifer maxdevis's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Nee, want die buurman denkt zoals jou en zal dus een club verderop zoeken. Je hebt echt minder kans om iemand tegen te komen die je kent in een club vlakbij.
    maar zo denkt je buurman ook, dus kom je hem daar wel tegen...
    .

Approved 9-lifer Smashy's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    als ge zo denkt dan moete imo al niet eens naar een parenclub gaan, maakt da nu echt uit wie je daar tegen komt? tenzij het familie is natuurlijk, dat zou mij wel storen :|
    DE plaats om games te kopen/verkopen : www.gameswap.be
    My System : GA-X58-UD5 / i7 920 D0 (stable @ 4GHz) @ Scythe Mugen 2 / MSI GTX660 OC / 6GB DDR3 @ 1528 MHz
    Wife's System : GA-X58-UD3R / i7 920 D0 (stable @ 4.2GHz) @ Noctua NH-D14 / Club3D HD5850 / 6GB DDR3 @ 1600MHz
    Atheïsm : the solution || The internet's biggest flaw. (click me!)

Member Shivte's schermafbeelding
    iTrader
    12 (93%)
    Ik heb altijd het idee dat in zo'n parenclubs veelal lelijke mensen rondlopen. Mijne baas bevestigd dat eigenlijk alleen maar omdat die da is een paar keer heeft gedaan en zegt da ge daar veel marginalen ziet rondlopen. Anders gezegd, voor een jong dingeske met een schoon figuurke moet ge daar ni hene gaan, en als er dan zo één rondloopt krijgt ze zoveel aandacht van venten da u goesting der al van over ga. haha

De eerste ervaring dat hij had was ook meteen een marginale. Een vrouw nodigde hem uit (hij was der als single), hij wachtte een beetje af waarna hij toch eens ging zien. Komt hij daar binnen, zit die vrouw daar op ne kerel te rijden, ne andere kerel mocht haar langs achter pakke. Die kerel slaagde er niet al te snel in hem erin te krijge langs achter waarna die vrouw dus letterlijk pisseg werd en die gast de laan uit stuurde. Paar kerels der rond aan hunne piet aant trekke enz. Echt wtf gast?! hahaha

Volkske apart die zoiet doen denk. Dan is via internet afspreken met andere koppels etc volgens mij veel aangenamer. Plaats naar eigen keuze. Bij u thuis of bij hun enz... Ge leert die mensen oppervlakkig beetje kennen vooraleer ge afspreekt. Der zijn site's die zo uitgebreid zijn kwa preferenties dit dat, profiel, interessses, foto's etc,... Dan zegt zoiet mij wel wa meer dan een parenclub. Allé maja, da is dan puur uit interesse voor sex. Als ge die socializing in uwe blote graag doe, mja dan is parenclubs meer iet voor u denk. Ma wie gaat der nu hene voor te socializen huh?
    Intel Core I5 2500k @ 4.3Ghz - Asrock Z68 Extreme3 Gen3 - 8Gb DDR3 - Nvidia GTX770

Member nokeyboard's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdevis Bekijk bericht
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxdevis Bekijk bericht
    Nee, want "parenclubs niet dicht bij huis" zijn er tientallen. "Parenclub dicht bij huis" zijn er 1 of 2.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Approved 9-lifer MetalG's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Ik denk toch ook dat er vooral lelijke mensen naar zo n toestanden gaan..

---
    iPhoned
    iMac 27" Quad i7 - HP probook i5 - iPhone 4 16 GB Black 
    Sony A35 + Tamron 17-50mm 2.8

Member Indigoke's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik denk dat daar zeer normale mensen naartoe gaan. Knap, lelijk, slank, mollig, 20'ers, bejaarden, ...
    Dit onderwerp heeft mijn nieuwsgierigheid zeker wel gewekt, moet een zeer speciale ervaring zijn om eens naar een parenclub te gaan.
    Maar met mijn lief is dat een "no go" (he's mine, daar moeten ze afblijven) en als vrijgezel zou ik waarschijnlijk niet durven gaan.
    Ik heb trauma's opgelopen aan die ene keer dat ik als 18-jarige op mijn eentje een seksshop binnenstapte en er een groep klasgenoten aantrof, die mijn er jaren later nog steeds mee uitlachten

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Indigoke Bekijk bericht
    Ik heb trauma's opgelopen aan die ene keer dat ik als 18-jarige op mijn eentje een seksshop binnenstapte en er een groep klasgenoten aantrof, die mijn er jaren later nog steeds mee uitlachten
    Waarom in hemelsnaam, zij waren daar toch ook?

Member Indigoke's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Waarom in hemelsnaam, zij waren daar toch ook?
    Zij waren daar in groep, 4 jongens, dat is stoer he. Een beetje als grap een seksshop binnenstappen om wat te kunnen lachen.
    Terwijl, als je daar als meisje alleen binnen stapt, dat echt uit interesse is
    Dat komt helemaal anders over...

Member Levicious's schermafbeelding
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    Nog iemand sappige verhalen?
    Vette Schijven Quality House-Minimal-Progressive tracks en het Vette Schijven forum

Psn : Jood_BE
    Xbox Live : JoodBE

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levicious Bekijk bericht
    Nog iemand sappige verhalen?
    Nee. 't Is al van september geleden van mij

Pagina 15 van 46 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten