Mijn peter moet steunzolen dragen en die geraken niet in al zijn schoenen, dus ik heb een zo goed als nieuw paar geklede schoenen van Bally gekregen. Die dingen kosten meer dan mijn andere 3 paar tesamen![]()
Mijn peter moet steunzolen dragen en die geraken niet in al zijn schoenen, dus ik heb een zo goed als nieuw paar geklede schoenen van Bally gekregen. Die dingen kosten meer dan mijn andere 3 paar tesamen![]()
Zonder dat logo zou je't niet eens zien wat links/rechts is. Volgens mij passen die ook als je ze andersom aandoet.![]()
Ik heb nu de Vans Stage 4 low aangeschaft, echt chique schoenen!
Weet iemand nog een adresje waar ze schoenen verkopen van 10-20 euro? Gewoon om naar wat fuifjes en dergelijke te gaan, schoenen die mogen afzien maar toch niet te duur zijn...
Ik was eerst ook zo van het idee geen vans, tot ge echt begint te kijken en dan vind ge nog wel vans die écht mooi zijn...
M'n NikeID's zijn toegekomen \o/ Lage dunks in grijze denim met een rode swoosh. Ik draag liefst sneakers maar doe toch ook niet te gek qua kleuren![]()
Deze heb ik in het blauw en in het wit. 70 euro per paar en zitten za-lig. Zit nu aan mijn derde paar en er gaan er nog heel wat bijkomen denk ik zo. Gaan 2 jaar mee bij mij.
Net een mooi paar ambiorix aangekocht, voor dagelijks gebruik en 2 trouws die eraan komen.
220 EUR, valt nog mee
Sent from my iPhone.
Jep
En kwaliteit kost nu eenmaal geld
Sent from my iPhone.
220 valt idd nog goed mee voor ambiorix, ik heb er ooit eens gekregen van ons moeder en die waren 299, kostuumschoenen weliswaar.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)