Pagina 18 van 63 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 341 t/m 360 van 1252
    Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Deze of deze worden mijn volgende.
    Totally badass.
    En comfortabel.

Member Pedroo's schermafbeelding
    iTrader
    138 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sir oinksalot Bekijk bericht
    ik heb nieuwe schoenen nodig voor mijn kostuum (grijs kostuum met zwart hemd) welke kleur zou ik daar best bij nemen? bruin of zwart?
    Grijs kostumm me wit hemd ga nog. Grijs kostuum me zwart hem sta absluut ni me bruin schoenen. Zwart is the way to go dus

Member Fella's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sir oinksalot Bekijk bericht
    ik heb nieuwe schoenen nodig voor mijn kostuum (grijs kostuum met zwart hemd) welke kleur zou ik daar best bij nemen? bruin of zwart?
    Zwart.

Member BeeLz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Of switch van hemd
    Ben dan ook gewoon helemaal geen fan van zwart

Member SteveDotcom's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik vind echt 80% van de mensen die hier posten, zo lelijke schoenen?
    Dat is eigen smaak en dat ligt mss aan mij, maar nike air max, serieus durfde daar nu mee buiten komen.?
    Waarschijnlijk als ik hier mijn schoenen zet denken ook de meeste, "durft diene daar nu mee buiten komen?" achja ik wou het even kwijt
    Maar ik vind dat schoenen alles zegt over de persoonlijkheid

Member Pedroo's schermafbeelding
    iTrader
    138 (100%)
    Het zou maar saai zijn als iédereen met dezelfde kleding, haarstijl of schoenen rondliep. Het is juist heel belangrijk dat mensen zich verschillend kleden!

Als ik naar school ga, of uitga, kleed ik me zo chique mogelijk. Hemd, schoon broek, geklede schoenen/kostuum schoenen. altijd

Als ik thuis zit, of zou wat gaan rondhangen met maten, kleed ik me totaaaaaal verschillend. Ik draag joggingbroeken met van die hoge adidassen en te grote t-shirts en truien. (zowa hip-hop achtige kleding, omda ik zot/gerfreakt van ben van da hiphop/rapwereldje)
    Als ik daarmee naar school zou gaan, zouden ze nogal staan kijke zeh

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SteveDotcom Bekijk bericht
    Dat is eigen smaak en dat ligt mss aan mij, maar nike air max, serieus durfde daar nu mee buiten komen.?
    Waarschijnlijk als ik hier mijn schoenen zet denken ook de meeste, "durft diene daar nu mee buiten komen?" achja ik wou het even kwijt
    Nike Airs zien er mij nog heel neutraal uit maar het zijn nu ook geen lederen geklede schoenen.

Zeg anders eens wat daaraan scheelt of post uw eigen schoenen ja? want nu denk ik da ge zo een hardcore-alternatieve zijt.
    Laatst gewijzigd door jbreak; 23 maart 2012 om 20:55

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Air Max chase vind ik nu persoonlijk ook een lelijk model maar de Air Max 1 is verdomd lekker!

Member Leopold1964's schermafbeelding
    iTrader
    81 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    Air Max chase vind ik nu persoonlijk ook een lelijk model maar de Air Max 1 is verdomd lekker!
    This

Member sir oinksalot's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik vind dat ook, maar besef dan ook weer heel goed dat 80% van de mensen hier mijn sebagos oerlelijk zal vinden

Member BlueArmy18's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Goh ik denk gewoon dat veel mensen die nike air max schoenen lelijk vinden hoor,
    sommigen vinden dat net mooi...
    ik vind ze persoonlijk veel te hoog, maar ieder zn eigen smaak.

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlueArmy18 Bekijk bericht
    Goh ik denk gewoon dat veel mensen die nike air max schoenen lelijk vinden hoor,
    sommigen vinden dat net mooi...
    ik vind ze persoonlijk veel te hoog, maar ieder zn eigen smaak.
    Ik denk het niet hoor.

Member SteveDotcom's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jbreak Bekijk bericht
    Nike Airs zien er mij nog heel neutraal uit maar het zijn nu ook geen lederen geklede schoenen.

Zeg anders eens wat daaraan scheelt of post uw eigen schoenen ja? want nu denk ik da ge zo een hardcore-alternatieve zijt.
    Neutraal, de enigste mensen die ik daarmee zie rondlopen zijn voddemannen/mensen die 10jaar terug leven/van die typische stoere kerels,... waarschijnlijk ligt da ook aan de mensen hier, ik wil die personen hier nu totaal niet uitmaken, dat is nu totaal geen verwijt want iedereen heeft zijn smaak, ik vind het persoonlijk gewoon zo een lompe schoenen, in de zomer zweet ge u daar toch in kapot of vergis ik me? en hoe doet ge daar in hemelsnaam een broek over aan?
    Ik draag eerder zo een schoenen http://img.2dehands.be/f/normal/9986...y-schoenen.jpg gewoon simpel zonder teveel tralala en prulle aan.

Approved 9-lifer Huxley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Neutraal, de enigste mensen die ik daarmee zie rondlopen zijn voddemannen/mensen die 10jaar terug leven/van die typische stoere kerels,... waarschijnlijk ligt da ook aan de mensen hier, ik wil die personen hier nu totaal niet uitmaken, dat is nu totaal geen verwijt want iedereen heeft zijn smaak, ik vind het persoonlijk gewoon zo een lompe schoenen, in de zomer zweet ge u daar toch in kapot of vergis ik me? en hoe doet ge daar in hemelsnaam een broek over aan?
    Ik draag eerder zo een schoenen http://img.2dehands.be/f/normal/9986...y-schoenen.jpg gewoon simpel zonder teveel tralala en prulle aan.
    Daar lopen gelijk alle tieners met rond, met die Fred Perrys
    Air Max zou ik ook nooit dragen.

Ik vind deze wel sjiek:
    http://dl.dropbox.com/u/2557687/1331550888103.jpg

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Wel, dat van u vind ik nu ook eens totaal gebrek aan stijl. Die schoenen bewijzen echt dat je een grijze muis in de maatschappij bent en geen persoonlijkheid hebt.

De schoenen zijn eigenlijk niks. Dat is gelijk ballerina's bij meisjes. Alleen zijn ballerina's nog fcking geil. En de uwe niet. Die schoen heeft ook geen steun. Die schoenzool moet normaal omhoog komen in het midden. Die nike airs zitten zeer comfortabel en die luchtkussens vanachter zijn fantastisch om te dragen. veel steun.

Toevallig ene van mijn klas had ook nike airs aan en die kreeg vaak complimenten over zijn schoenen.

just my 2 cents (no offense he, misschien wel interessant om een mening te horen over mensen hun schoenen, de mensen die in uw gezicht spreken over uw schoenen zijn altijd banger en terughoudender)

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Nu ik toch bezig ben, dit is iets dat ik tezamen met de nike airs ga halen, maar het is iets totaal anders qua schoen. Kost ook maar 1/3.

http://i40.tinypic.com/w2i1b7.png

Member SysRq's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ziet er mij inderdaad schoeisel uit dat ik niet meer weet welke de linker en welke de rechter is. Hoe moet ik dat zien?

Member IllumSphere's schermafbeelding
    iTrader
    0

Member JackM's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SysRq Bekijk bericht
    Ziet er mij inderdaad schoeisel uit dat ik niet meer weet welke de linker en welke de rechter is. Hoe moet ik dat zien?
    Logo staat altijd naar den buitenkant bij zo'n schoenen.

Ben me deze gaan halen, khad toch nog ne mooien bon liggen
    http://www.torfs.be/g-star-sneakers-grijs-112280

Approved 9-lifer fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    nieuwe schoenen

kwas ant twijfelen tussen http://i43.tinypic.com/p4lxk.jpg en http://i40.tinypic.com/28cq0iu.jpg

toch maar de eerste genomen

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (0 leden en 2 gasten)

Regels voor berichten