Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 108

Discussie: Restaurant in Gent

Approved 9-lifer ikbenben's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aescullus Bekijk bericht
    Niemand die hier Pizzeria Pinocchio ( Vlaanderenstraat 9 ) zegt
    Goeie pizza's EN eenvoudig te bereiken. Tram/bus naar 't zuid pakken en dan richting Gerard de duidvelsteen stappen
    ² De beste pizza's van Gent.
    En Firenze aan de achterkant van het St Pietersplein is een top Italiaans Ristorante.
    Le Baan Thai is dan weer een supergoed Thai's restaurant in Patershol.
    Eigenlijk zo goed als alle restaurants in Patershol : www.patershol.be
    Stairs?! Noooooooo !!!

Bamboo'd One + One

Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht
    En hmm Gekroonde Hoofden. Iemand die mij nog de Amadeus durft aan te bevelen, verklaar ik toch goe zot
    Pas op, vorige keer op "korte tijd" bij alletwee gaan eten. Het vlees was toen toch wel beter bij de Amadeus, bij de gekroonde hoofden was het dan wat taaier .En persoonlijk verkies ik ook die patat boven het brood (ik eet meer brood dan ).

Nonetheless, gekroonde hoofden is Vorige week nog gaan eten voor mn vriend zijn verjaardag.
    Zoetzuur!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk bericht
    Eigenlijk zo goed als alle restaurants in Patershol : www.patershol.be
    Vind ik ook
    En daarna nog een goeie cocktail (daiquiri) gaan drinken in The White Cat
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Gekroonde hoofden? Met hun ribbetjes maison (aka een kilo zout) zeker . Spare rib café!

Member
    iTrader
    0
    Voor ribbekes Het Spaans Huis
    Eén van de beste Italianen in Gent zit in de sleepstraat, Aperto Chiuso. Je moet meestal wel een week op voorhand reserveren voor een plaatsje.

Member
    iTrader
    0
    Chinees restaurant Saigon aan de Poel waar je op vertoon van je studentenkaart voor de helft van de prijs kan eten. Niet alleen meeneem maar ook als je daar eet. Een aanradertje om voor weinig geld een echte restaurantervaring te hebben want veel van de zaken die hier vernoemd werden lijken eerder op een fabriekje waar je zo snel mogelijk binnen en buiten moet om plaats te maken voor anderen, enorm irritant.

Member Margeitje's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Faja Lobi zeggek u !
    In de Vlaanderenstraat, gezellig en superlekkere surinaamse gerechten.
    Jean-Pierre! I think we're ready now for the choucroute!

Member soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is het geen idee om er een sticky van te maken en dan aangeraden restaurants per land te sorteren?Zoals thais,chinees,grieks etc?
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Approved 9-lifer Bram's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Gisteren Chinees gaan eten in Peking op de korenmarkt. Lekker, nog geestig binnen ook om met 2 te zitten. Wel niemer super goedkoop.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht
    Is het geen idee om er een sticky van te maken en dan aangeraden restaurants per land te sorteren?Zoals thais,chinees,grieks etc?
    Geen slecht plan.
    If I had a nickel for every time someone told me that my idea for melting down coins to make a giant robotic parrot was a bad idea, I would have one kicka$$ giant robotic parrot.

Member souldoubt's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arifiene Bekijk bericht
    3,20 euro voor een broodje brie vind ik duur voor een studentenbuurt.
    Daar betaal ik in Pain en compagnie maar 2,80 euro voor!
    maar als ge niet goed kijkt wat ze ertussen smijten heb ge 9 van de 10 keer iets verkeerd bij van de Pain et compagnie
    Humanity is the devil

Approved 9-lifer Jack-in-the-box's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk bericht
    Pas op, vorige keer op "korte tijd" bij alletwee gaan eten. Het vlees was toen toch wel beter bij de Amadeus, bij de gekroonde hoofden was het dan wat taaier .En persoonlijk verkies ik ook die patat boven het brood (ik eet meer brood dan ).

Nonetheless, gekroonde hoofden is Vorige week nog gaan eten voor mn vriend zijn verjaardag.
    Zoetzuur!

Vind ik ook
    En daarna nog een goeie cocktail (daiquiri) gaan drinken in The White Cat
    Gans uw post, babs
    'k verkies toch altijd de gekroonde hoofden, meer keuze in ribbetjes
    En The white Cat, echt een aanrader als je eens gaat als er optredens zijn.

Approved 9-lifer Bram's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk bericht
    Pas op, vorige keer op "korte tijd" bij alletwee gaan eten. Het vlees was toen toch wel beter bij de Amadeus, bij de gekroonde hoofden was het dan wat taaier .En persoonlijk verkies ik ook die patat boven het brood (ik eet meer brood dan ).:
    Heel af en toe is het vlees in de Amadeus beter en die patat is inderdaad zeer lekker. Maar ik ga der gewoon nie meer omdat ik de bediening er zo boertig vind.

De laatste keer dat ik geweest ben, zijn we moeten gaan rechtstaan en nen ober zoeken om de rekening te vragen. De fles cola die we vroegen kregen we onmiddellijk, maar glazen moesten we zelf gaan halen aan de bar. Moest het druk geweest zijn, had ik het nog verstaan, maar het was om 10 uur en het restaurant was bijna leeg.

Ook ooit geweest dat 3 man een Ice Tea besteld, 2 krijgen een groot glas (gelijk van Palm), een derde krijgt zo een kinderglazeke (met beduidend minder inhoud). Ie vraagt of ie "per ongeluk een kleine ice tea besteld heeft?" "neen", "betaal ik dan minder?" "neen", "waarom krijg ik dan een kleinere ice tea?" "da's ier den amadeus eh..."

Ik heb zwaar den indruk dat die mannen ferm teren op hun populariteit.
    If I had a nickel for every time someone told me that my idea for melting down coins to make a giant robotic parrot was a bad idea, I would have one kicka$$ giant robotic parrot.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    faits divers vind ik wel lekker.
    Rechtover het voetbalstadion ook (maar dat ligt buiten het centrum).

Kastart is de beste spaghetti die ik ooit gegeten heb, maar is tevens ook de laatste plaats die ik ooit zou aanraden om uw vriendin te verrassen

Veel kans dat het superdruk is en zelfs al heb je geluk, dan nog zou ik het niet aanraden.
    Uw eten staat direct op tafel, wordt direct afgeruimd etc
    In een frituur is het ook lekker eten hé ...

Pizzeria, ribbekes, ... vind ik nu ook niet direct de plaatsen om iemand te verrassen.

Approved 9-lifer Jack-in-the-box's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Bekijk bericht
    Heel af en toe is het vlees in de Amadeus beter en die patat is inderdaad zeer lekker. Maar ik ga der gewoon nie meer omdat ik de bediening er zo boertig vind.

De laatste keer dat ik geweest ben, zijn we moeten gaan rechtstaan en nen ober zoeken om de rekening te vragen. De fles cola die we vroegen kregen we onmiddellijk, maar glazen moesten we zelf gaan halen aan de bar. Moest het druk geweest zijn, had ik het nog verstaan, maar het was om 10 uur en het restaurant was bijna leeg.

Ook ooit geweest dat 3 man een Ice Tea besteld, 2 krijgen een groot glas (gelijk van Palm), een derde krijgt zo een kinderglazeke (met beduidend minder inhoud). Ie vraagt of ie "per ongeluk een kleine ice tea besteld heeft?" "neen", "betaal ik dan minder?" "neen", "waarom krijg ik dan een kleinere ice tea?" "da's ier den amadeus eh..."

Ik heb zwaar den indruk dat die mannen ferm teren op hun populariteit.
    Yep, ook al verhalen rond gehoord, waren die ooit niet eens gepakt voor zwartwerk/fraude?

De enigste goede Amadeus is die ad Vooruit, das een vrouwmens dat da zelf uitbaadt en wel nog vrij plezant

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MilM Bekijk bericht
    faits divers vind ik wel lekker.
    Rechtover het voetbalstadion ook (maar dat ligt buiten het centrum).

Kastart is de beste spaghetti die ik ooit gegeten heb, maar is tevens ook de laatste plaats die ik ooit zou aanraden om uw vriendin te verrassen

Veel kans dat het superdruk is en zelfs al heb je geluk, dan nog zou ik het niet aanraden.
    Uw eten staat direct op tafel, wordt direct afgeruimd etc
    In een frituur is het ook lekker eten hé ...

Pizzeria, ribbekes, ... vind ik nu ook niet direct de plaatsen om iemand te verrassen.
    Inderdaad, Kastart is goed voor een snelle hap, of als je na 14h gaat, kan je nog wat op u gemak zitten en een klapke doen .

Als ge ook nog goeie adresjes zoekt, lees eens regelmatig de "Zone 09", daar staan ook goede dingen met recensies. Toch al een aantal keer gaan eten via dat gratis magazine.

Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Bekijk bericht
    Daar heb je gelijk in. Bediening in Gekroonde hoofden is echt vriendelijk en vullen ook snel aan.
    In Amadeus moesten we lange tijd wachten om eerst nieuwe ribbekes te vragen, en nadien op de ribbekes zelf.
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI

Approved 9-lifer Put_met_keren's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Mijn vriend en ik gaan regelmatig iets gaan eten in de Sleepstraat.
    Urfa kebab.
    Grote porties en niet duur. Een voorgerecht nemen is niet nodig.
    En je krijgt altijd een drankje van het huis op het einde.
    Woensdag is de sluitingsdag. Dat waren we gisteren vergeten en dus moesten we op zoek naar een ander plekje. Dan maar binnen gegaan in de Gulhan. Iets goedkoper dan de Urfa, zeker voor dranken. Ze geven ook wel kleinere porties. Hier zou een voorgerecht er ook wel ingegaan zijn.

In Lochristi/Oostakker is er een All-you can eat Chinees restaurant. In de week is het daar rustig. En goedkoper dan in de weekends.
    "A mistake is simply another way of doing things." - Katharine Graham

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten