Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 44
    Banned
    iTrader
    0
    ongeneeslijk ziek?

Member spade VI's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NovaHova Bekijk bericht
    nja 20. kben van plan om te studeren maar kweet nog nie zeker of dat door ga gaan. anders benk fucked zekers.

kzie wel, zit nu op kot. ga eens proberen kennismaken met de locale bevolking maar ze zijn blijkbaar al een week op vakantie allemaal. tis hier echt dood.

awel zie, de wereld ligt voor je open. Jij hoeft heus niet naar de ramen en privé...je vind wel een leuke meid. Ik doe het enkel omdat ik niet anders kan en ik geef dat ook eerlijk toe

iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Weezyy Bekijk bericht
    ongeneeslijk ziek?
    Zie "heb jij een lief" topic...ik ga niet elk topic lopen vervuilen met m'n "zelfbeklag". Danig gaat dat ook wel na een tijdje op de zenuwen werken.

iTrader
    12 (100%)
    en nu ga ik werken...ik check jullie vannacht

De kannibaal Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    35 (97%)
    Weblogs
    2
    Poept ze

En ik ben toch blij dat ik geen dvp's ben moeten gaan bezoeken, ik dank mijn vriendin er nog iedere dag voor en damn, wat doet een orgasme goed *wink wink*

Member Decade's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Om eerlijk te zijn zou ik het toch ook wel eens willen doen, bij een privéhuis dan. Niet omdat het moet -> sex genoeg, gewoon om het eens te ervaren. Je hebt dat wel vrij de keuze om eens volledig uw uiterlijke goesting te kiezen.
    Maar de stap is nog ver weg denk ik.

Member Scarity's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    En buiten de hoeren hebt ge die vrijheid niet om u pure uiterlijke goesting te kiezen?

Enlighten me

Member de hamster's schermafbeelding
    iTrader
    153 (100%)
    Ik denk dat het bij mij gevaarlijk gaat worden als ik mijn midlfecrisis ga bereiken, zo mid 40, begin 50.

Als vent ben je dan nog behoorlijk viriel maar de vrouwen van je leeftijdscategorie...je weet wel.

binnen jaar of 25 plan ik dus naar hoeren te gaan die nu nog geboren moeten worden, misschien

Member NovaHova's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Ik denk dat het bij mij gevaarlijk gaat worden als ik mijn midlfecrisis ga bereiken, zo mid 40, begin 50.

Als vent ben je dan nog behoorlijk viriel maar de vrouwen van je leeftijdscategorie...je weet wel.

binnen jaar of 25 plan ik dus naar hoeren te gaan die nu nog geboren moeten worden, misschien
    leuke gedachte heb je daar

Approved 9-lifer Duc1n0's schermafbeelding
    iTrader
    534 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spade VI Bekijk bericht

Ik was er echter niet gerust in en begon me uit de voeten te maken met zaken van "but it's the first time" en "i got a small dick" (die tijd was ik nog onder de indruk dat alles onder de 15 zeer klein was en ik met m'n 13,5 een dwergje was, god wat retarded )"
    Beginnen ze daar dan de grinikken als ge ene van 13-14cm uit uw broek haalt? Aangezien ge ze probeerde 'weg te jagen' met uw size..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de hamster Bekijk bericht
    Dit is mooi. Hier kan ik mij ook nog wel in vinden.

Member sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scarity Bekijk bericht
    En buiten de hoeren hebt ge die vrijheid niet om u pure uiterlijke goesting te kiezen?

Enlighten me
    niet iedereen kan zomaar een supermodelleke aan de haak slaan.. realistisch blijven he
    ik denk er net hetzelfde over als Decade, mss zou ik het ook ooit wel eens doen.. privéhuis, zo'n jong 20 jarig blondje met de perfecte maten, en als die er niet zijn.. dan zal het ook nooit gebeuren

Approved 9-lifer Ronnie86's schermafbeelding
    iTrader
    182 (100%)
    1st: leuk, een hoerenthread

2nd: nog ni ene gegaan (ma wa ni is ,kan nog komen eh!)

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spade VI Bekijk bericht
    achja, vooruit dan, inleiding over my first visit...maar als het te word, stop ik want dit is nog steeds een deftige site

Mijn eerste keer was vorig jaar, 5 mei omstreeks 22u55 tot 23u25 a half twaalf...

Tevens was het ook de keer dat ik mijn maagdelijkheid verloor, dusja ik heb daar een dame van plezier voor uitgekozen. Spijt? Totaal niet...Het begon op avond toen ik met paar vrienden en vriendinnen in een café zat. Gevoelens voor een meisje hadden me twee jaar lang een depressieve kloot gemaakt en als er sexuele zaken aan tafel aan bod kwamen zei ik altijd van "wacht maar, ik ga wel eens naar de dvp's, you just watch...

Wel die avond was het weer van dat. Het gesprek van de avond was over de manier van pijpen, deepthroat of niet, welke standjes en dergelijke en nadat het gesprek wat uitliep zeiden ze "kijk, ofwal ga je uit en betaal je tussen 50 tot 200 euro in een goeie date waar de kans op sex maar twijfel is, of je gaat naar de ruiten en neukt je suf voor dat geld." Ineens maakte ik de klik in m'n hoofd en om te laten zien dat ik serieus was ging ik meteen het geld halen en belde naar het thuisfront en zei "yo ma, morgen ga ik naar de dames van plezier"....

Die volgende dag met een koppel die de vorige avond aan tafel zat meegegaan naar de ramen in Gent. Ik bedankte het koppel om me de buurt te tonen en sprak af dat ik hen later weer zou ontmoeten...Niet ver van Bailey's of cupido's (weet het niet meer zo goed, ik doe bijna nooit geen ramen maar privé's) wenkte een blonde dame me...Ze droeg een wit kleedje met roze lingerie eronder. Ik dacht even bijmezelf "godsamme, daar zou ik verdorie eens goed tekeer mee kunnen". Maar ik moest realistisch blijven....ik was maagd en had een flinke som geld, dus eerst de hele buurt bekeken...Even voor de lol naar binnen gestapt bij een nigeriaanse dame om te horen wat zij te bieden had, maar ik hield vol dat het de eerste maal was dus had ik graag waarvoor ik gekomen was

Een vrouw met heerlijk mooie borsten, blonde haren en lichaam om u tegen te zeggen. De nigeriaanse bleef echter aandringen en drukte haar boezem in m'n gezicht, en begon m'n broek in te gaan terwijl ze constant vermelde in het engels dat ze me een "good time" kon geven. Ik was er echter niet gerust in en begon me uit de voeten te maken met zaken van "but it's the first time" en "i got a small dick" (die tijd was ik nog onder de indruk dat alles onder de 15 zeer klein was en ik met m'n 13,5 een dwergje was, god wat retarded ) Ik antwoorde later misschien eens terug te komen en kon met moeite buiten geraken...Eenmaal dat nare tafereel achter de rug was racete ik meteen naar de ruit waar ik dat blonde meisje had gezien. Met een bonzend hart en lichte buikkrampjes van de zenuwen bonkte ik op de ruit en stotterde "h-h-hoeveel?". Ze duide vijftig aan en liet me binnen. Ik vertelde dat ik maagd was en we maakten de afspraak als er langer nodig was er kon bijbetaald worden. Over de partij had ik niets gezegd en daar dacht ik ook niet aan. Ik was hier voor één ding, om te neuken en m'n depressie over een bepaald meisje te vergeten. Meteen na het betalen zijn we naar achter gegaan en deed ik m'n kleren uit. Ik wou de zin uiten "ik ben een zeer nerveus dus het kan misschien wat duren voor ik m omhoog h...". Maar de zin was nog niet af, of haar bh was ook al uit en m'n .... al in attack stond

En hier trek ik de lijn : De rest gaat over de eigenlijke vrijpartij... (missing tekst)
    .................................................. .......

God wat was ik content Zaaaaaaaaaaalig...Helemaal in de wolken en ook wat verward wat voor mogelijkheden de prostitutiewereld met zich meebracht wasten we ons en namen afscheid....ik stapte als een herboren figuur en wist het toen zeker..Desondanks ik een ongeneeslijke ziekte heb kan ik toch een soort van intimiteit beleven en wist zeker dat zolang ik nog zou leven en er degelijk uitzag ik zeker zou gaan wandelen...en dat brengt ons tot nu Nogmaar achttien dames gedaan maar toch ik ga nu beginnen met om de week te gaan. T leven is toch veels te fucking kort

terug naar de winkelstraat waar ik m'n amigo en zijn vriendin zag lopen en riep luidkeels "IK HEB GEN..KT" ...Soms hoor ik nog steeds het grapje van m'n vrienden...."eerste maal en anaal"

Ziezo, dat was het een beetje,,,heb het aangepast en stuk verkort..
    Het grappigste van al is dat gij nog fier klinkt ook :')

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ik zie niet wat er hilarisch aan is.

Member Socks's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Wtf uw maagdelijkheid verliezen aan een hoer? Tbh een eerste keer moet iets speciaal zijn en niet met een random slet waar jan en alleman heeft opgezeten

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Socks Bekijk bericht
    Wtf uw maagdelijkheid verliezen aan een hoer? Tbh een eerste keer moet iets speciaal zijn en niet met een random slet waar jan en alleman heeft opgezeten
    Da's toch puur individueel? Mijn eerste keer was ook met iemand die ik lief had, maar om nu echt te zeggen dat ik 'opgelucht' ben dat ik heb gewacht tot er iemand kwam wie ik graag zag, neen hoor.

Niet dat ik mijn maagdelijkheid bij dvp zou verliezen (ik zou er nota bene nooit willen gaan), maar bij een acceptabele one night stand had dat voor mij geen probleem gegeven denk ik.

Approved 9-lifer Jonathan's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mss ooit ook eens doen, gewoonweg om te kunnen neuken zonder bijkomstigheden met een verschrikkelijk heet ding.
    Vriendin zou het echter niet op prijs stellen denk ik :')
    ( En toch nog altijd liever een superheet ding dat geen prostituee is, maar daar raakt ge maar moeilijk aan als ge een lief hebt )

Member TheFuckingDutchman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Socks Bekijk bericht
    En toch doen er dat vele, alleen betalen ze er dan niet voor.

Member Socks's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireflies Bekijk bericht
    Da's toch puur individueel? Mijn eerste keer was ook met iemand die ik lief had, maar om nu echt te zeggen dat ik 'opgelucht' ben dat ik heb gewacht tot er iemand kwam wie ik graag zag, neen hoor.

Niet dat ik mijn maagdelijkheid bij dvp zou verliezen (ik zou er nota bene nooit willen gaan), maar bij een acceptabele one night stand had dat voor mij geen probleem gegeven denk ik.
    Er blijft een verschil tussen een 'acceptabele one night stand' met iemand of iemand die ge gewoon lief hebt en een vrouw waar misschien 20 mannen per dag op zitten.Maar ja ieder zijn ding zeker.

Member Avilowca's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Fantastisch hoe ze op hoeren.nl een sectie genaamd "recensies" hebben. Sounds legit.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten