Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 42

Discussie: Lederen jas

Member TNT panic's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Kvind een leren jas toch een tijdloos kledingstuk ? Die van jack & jones vind ik nie veel. Het zou een donkerbruine moete zijn ma echt ne hele dunne voor eigelijk in de zomer/ herfst.

Approved 9-lifer dietrich0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Deze is te nice, maar ik zou niet weten welk merk die is..

Lol wtf ik vergat er de link bij te zetten..http://www.tpc2.co.uk/ekmps/shops/so...et%20Black.jpg
    Laatst gewijzigd door dietrich0; 4 september 2010 om 21:48

Member TNT panic's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Iemand die zoiets weet ligge ergens
    Leren jas online kopen | Home | Mode @ Neckermann.com

Member Rizla+'s schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    http://laurieruettimann.files.wordpr...7/gangsta.jpeg

OT: Ge draagt niet iets om stoer of cool over te komen, maar gewoon omdat ge het zelf graag ziet. En voor ten eerste in een MARCELLEKE rond te lopen moet ge al beke gespierd zijn, en geen plat ding. En dan nog, een leren jas koopt ge ni zomaar bij nen prullewinkel, maar daar wacht ge mee tot ge volgroeid zijt en dan nen deftige (duren) jas kunt kopen.

Member Flunitrazepam's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rizla+ Bekijk bericht

OT: Ge draagt niet iets om stoer of cool over te komen, maar gewoon omdat ge het zelf graag ziet. En voor ten eerste in een MARCELLEKE rond te lopen moet ge al beke gespierd zijn, en geen plat ding. En dan nog, een leren jas koopt ge ni zomaar bij nen prullewinkel, maar daar wacht ge mee tot ge volgroeid zijt en dan nen deftige (duren) jas kunt kopen.
    Wijze woorden voor een 14 jarige.

Member boogje's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Dope reactie, Rizla.

Member FightForMore's schermafbeelding
    iTrader
    0

En jij bent volgroeid ?

En het is niet omdat jij nog maar plat bent, dat ik ook plat ben. M'n borstkas is al gespierd. En stfu over gangster, hoe vaak moet ik het nog zeggen ? Ik denk dat als je een echte gangster voor je ogen ziet, je direct gaat janken naar jouw moeder. Maar goed, om een echte gangster te zien, moet je je computer afsluiten en iedere keer buiten zitten.

@ gamerszUNITED, ik woon niet in de stad Roeselare, maar tussen Kortrijk & Roeselare.

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    was jij ook ni diegene die een topic gestart had om je zoektocht naar een dope pet op te lossen...?
    kan je ni gewoon een winkelstraat instappen, wa winkels binnengaan en dingen kopen die je zelf schoon vind en graag zou dragen ipv voor elk kledingstuk een thread te openen om half uw school te kunnen kopiëren qua kledingstijl?
    als er toch zoveel mensen dat dragen, kan je dat dan ni gewoon aan hen vragen vanwaar het komt

Member NovaHova's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    In brussel haal je die buitenlander leren vesten (gallerie agorra), had er ook zo ene vroeger.
    Kost rond de 70-80€

Mooi zijn ze idd. Alleen jammer dat het typisch buitelands is... Moet je echt niet mee proberen liften LOL.

Banned
    iTrader
    0
    Lol iedereen commentaar geven op wa in is bij de jeugd tegenwoordig..
    In plaats van normale antwoorde te geven..
    Jack & jones voor nog geen 100euro hebde zo ne frak..

Banned
    iTrader
    0

En waarom moet ge een beke gespiered zijn?
    Marcellekes zijn onderlijfkes omda die luchtig zijn en op het strand is er niks beter dan zo'n marcelleke vind ik persoonlijk..
    Nuja op school zou'k het idd ook maar raar vinden allthough..

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Xingyibaji Bekijk bericht
    En waarom moet ge een beke gespiered zijn?
    Marcellekes zijn onderlijfkes omda die luchtig zijn en op het strand is er niks beter dan zo'n marcelleke vind ik persoonlijk..
    Nuja op school zou'k het idd ook maar raar vinden allthough..
    omdat het woord wifebeater en marcelleke hier door elkaar wordt gebruikt.
    marcelleke is echt zo'n losjes zittende 't shirt zonder mouwen', een wifebeater spant, omdat je gespierd bent of omdat je hem 5 maten te klein hebt gekocht (omdat je niet gespierd bent en toch een wifebeater wil dragen).

Member
    iTrader
    5 (100%)
    moeilijk is da toch ni om te vinden

en aan de mensen die kreften dat leren jassen out geworden zijn of whatever, leren jassen zijn tijdloos, gelijk plastieke jassen of katoenen jassen of whatever tis maar een materiaal

ik heb ook een lere vest en die gaat al jaaren mee, er zijn vesten die ik veel mooier vind maar dit is nu eenmaal mijn leren jas, da zit gevormd nr mijn lichaam superzalig, heeft al veel meegemaakt en heeft al veel littekens maar das het voordeel van een leren jas vind ik

Approved 9-lifer dietrich0's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Massimmo Dutti heeft er van rond de 400euro.

Member Balsaus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik zou toch nog niet zo'n dure kopen als ge nog onvolgroeid zijt.

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    221 (99%)
    Lederen vest is voor mij ook tijdloos, heb de mijne nu al 3 jaar en ze zal nog een tijdje gedragen worden Tis wel een redelijk zware dus spijtig genoeg alleen voor de winter.

Member ^^VooDoo^^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Den agora in bxl ^_^

Approved 9-lifer xpr0g's schermafbeelding
    iTrader
    8 (79%)
    Zara heeft iedere winter een mooie collectie lederen jassen

Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Jack & Jones, zara en consoorten kan je toch moeilijk volwaardige 'lederen' jassen noemen... Ofwel zijn ze nepleder, ofwel leder van zeer lage kwaliteit (grote groeven in de textuur van het leder etc.).

Maar ja, de TS zoekt waarschijnlijk geen deftige lederen jas.
    Hoe brolliger, hoe 'doper' waarschijnlijk. En waarschijnlijk liefst een lederen jas met een kap?

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FightForMore Bekijk bericht
    Haha, studeer jij om komiek te worden ? 1) Ik woon niet in Roeselare 2)Kom eens buiten (en vat dit niet als een dreigement, want anders ben ik weer een gangster die een drive-by doet op het skateplein. ). 3)Misschien geloof je het niet, maar er lopen daadwerkelijk jongeren met een wapen (vooral allochtone). Maar goed, ik verzin niet de verhalen, maar mensen die het al hebben meegemaakt. Maar waarom moet ik dit nog zeggen, je komt toch nooit buiten.
    kom eens naar oostende, tis hier echt een ghetto!

anyway, raar dat je nu plots zo'n leren frak en zo'n new era cap 'mooi vindt', net nu dat ze zo hard in de mode zijn. Straks ga je me nog zeggen dat je ook zo'n wayfarer draagt, omdat je het mooi vindt.
    Vroeger dacht ik zo, maar was ik gewoon exact hetzelfde aan het dragen als de rest van mijn middelbare school. Ik stak het wel zelf in mijn hoofd dat ik het zogezegd echt mooi vond en niet aan deed om dat het mode is. Onbewust vind je dat gewoon mooi omdat het mode is, anders had je dat al jaren geleden gekocht.
    Nu trek ik mij niks meer aan van wat mode is en wat niet, ik ben blij met mijn (vrij casual) kledingsstijl die volgens mij heel goed in de smaak valt.

just my two cents

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten