Kvind een leren jas toch een tijdloos kledingstuk ? Die van jack & jones vind ik nie veel. Het zou een donkerbruine moete zijn ma echt ne hele dunne voor eigelijk in de zomer/ herfst.
Kvind een leren jas toch een tijdloos kledingstuk ? Die van jack & jones vind ik nie veel. Het zou een donkerbruine moete zijn ma echt ne hele dunne voor eigelijk in de zomer/ herfst.
Deze is te nice, maar ik zou niet weten welk merk die is..
Lol wtf ik vergat er de link bij te zetten..http://www.tpc2.co.uk/ekmps/shops/so...et%20Black.jpg
Laatst gewijzigd door dietrich0; 4 september 2010 om 21:48
Iemand die zoiets weet ligge ergens
Leren jas online kopen | Home | Mode @ Neckermann.com
http://laurieruettimann.files.wordpr...7/gangsta.jpeg
OT: Ge draagt niet iets om stoer of cool over te komen, maar gewoon omdat ge het zelf graag ziet. En voor ten eerste in een MARCELLEKE rond te lopen moet ge al beke gespierd zijn, en geen plat ding. En dan nog, een leren jas koopt ge ni zomaar bij nen prullewinkel, maar daar wacht ge mee tot ge volgroeid zijt en dan nen deftige (duren) jas kunt kopen.
En jij bent volgroeid ?
En het is niet omdat jij nog maar plat bent, dat ik ook plat ben. M'n borstkas is al gespierd. En stfu over gangster, hoe vaak moet ik het nog zeggen ? Ik denk dat als je een echte gangster voor je ogen ziet, je direct gaat janken naar jouw moeder. Maar goed, om een echte gangster te zien, moet je je computer afsluiten en iedere keer buiten zitten.
@ gamerszUNITED, ik woon niet in de stad Roeselare, maar tussen Kortrijk & Roeselare.
was jij ook ni diegene die een topic gestart had om je zoektocht naar een dope pet op te lossen...?
kan je ni gewoon een winkelstraat instappen, wa winkels binnengaan en dingen kopen die je zelf schoon vind en graag zou dragen ipv voor elk kledingstuk een thread te openen om half uw school te kunnen kopiëren qua kledingstijl?
als er toch zoveel mensen dat dragen, kan je dat dan ni gewoon aan hen vragen vanwaar het komt![]()
In brussel haal je die buitenlander leren vesten (gallerie agorra), had er ook zo ene vroeger.
Kost rond de 70-80€
Mooi zijn ze idd. Alleen jammer dat het typisch buitelands is... Moet je echt niet mee proberen liften LOL.
Lol iedereen commentaar geven op wa in is bij de jeugd tegenwoordig..
In plaats van normale antwoorde te geven..
Jack & jones voor nog geen 100euro hebde zo ne frak..
omdat het woord wifebeater en marcelleke hier door elkaar wordt gebruikt.
marcelleke is echt zo'n losjes zittende 't shirt zonder mouwen', een wifebeater spant, omdat je gespierd bent of omdat je hem 5 maten te klein hebt gekocht (omdat je niet gespierd bent en toch een wifebeater wil dragen).
moeilijk is da toch ni om te vinden
en aan de mensen die kreften dat leren jassen out geworden zijn of whatever, leren jassen zijn tijdloos, gelijk plastieke jassen of katoenen jassen of whatever tis maar een materiaal
ik heb ook een lere vest en die gaat al jaaren mee, er zijn vesten die ik veel mooier vind maar dit is nu eenmaal mijn leren jas, da zit gevormd nr mijn lichaam superzalig, heeft al veel meegemaakt en heeft al veel littekens maar das het voordeel van een leren jas vind ik
Massimmo Dutti heeft er van rond de 400euro.
Ik zou toch nog niet zo'n dure kopen als ge nog onvolgroeid zijt.
Lederen vest is voor mij ook tijdloos, heb de mijne nu al 3 jaar en ze zal nog een tijdje gedragen wordenTis wel een redelijk zware dus spijtig genoeg alleen voor de winter.
Zara heeft iedere winter een mooie collectie lederen jassen
Jack & Jones, zara en consoorten kan je toch moeilijk volwaardige 'lederen' jassen noemen... Ofwel zijn ze nepleder, ofwel leder van zeer lage kwaliteit (grote groeven in de textuur van het leder etc.).
Maar ja, de TS zoekt waarschijnlijk geen deftige lederen jas.
Hoe brolliger, hoe 'doper' waarschijnlijk. En waarschijnlijk liefst een lederen jas met een kap?
kom eens naar oostende, tis hier echt een ghetto!
anyway, raar dat je nu plots zo'n leren frak en zo'n new era cap 'mooi vindt', net nu dat ze zo hard in de mode zijn. Straks ga je me nog zeggen dat je ook zo'n wayfarer draagt, omdat je het mooi vindt.
Vroeger dacht ik zo, maar was ik gewoon exact hetzelfde aan het dragen als de rest van mijn middelbare school. Ik stak het wel zelf in mijn hoofd dat ik het zogezegd echt mooi vond en niet aan deed om dat het mode is. Onbewust vind je dat gewoon mooi omdat het mode is, anders had je dat al jaren geleden gekocht.
Nu trek ik mij niks meer aan van wat mode is en wat niet, ik ben blij met mijn (vrij casual) kledingsstijl die volgens mij heel goed in de smaak valt.
just my two cents
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)