joa_111's schermafbeelding
    iTrader
    0
    uhh laat maar, wat ik nie begrijp is, waarom verkoopt MM een gamecode voor 15 euro terwijl je hem gratis kan downloaden, ik snap het echt nie, godverdomme nu ben ik wel boos das weer 15 euro voor de vuilbak dus, ik haat het wanneer zo een dingen gebeuren, en niemand wist mij dat te zeggen dat hij gratis was!! fuck

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyricoMC Bekijk bericht
    Pinocchio, da's gratis!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joa111 Bekijk bericht
    uhh laat maar, wat ik nie begrijp is, waarom verkoopt MM een gamecode voor 15 euro terwijl je hem gratis kan downloaden, ik snap het echt nie, godverdomme nu ben ik wel boos das weer 15 euro voor de vuilbak dus, ik haat het wanneer zo een dingen gebeuren, en niemand wist mij dat te zeggen dat hij gratis was!! fuck
    maar blijkbaar gaat het om 1 of ander expansion pack voor de game(blijkbaar)

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Da's gewoon de premium content dan.
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

iTrader
    0
    Da's gewoon de premium content dan.
    Ah juist, maar ja......tis dan ook maar 15 euro, kzal er nie van wakker liggen

moustii's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    403 forbidden fail
    op de url balk klikke en dan is op enter drukke dan kunde het zien.

gebeurt wel vaker
    "To succeed you have to stop being ordinary and be legend - wait for it - dary" Barny Stinson

nonkel wulle's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dan gaat ge toch gewoon snel ff langs de kassa met een blikje?
    Ik sta langer aan de kassa aan te schuiven dan ik pauze heb.
    .

JohnnyricoMC's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nonkel wulle Bekijk bericht
    Vraagt gewoon of ge er ff tussen moogt, voor ocharmen een blikske gaan normale mensen (lees: geen zure ouwe knarren of blokken frustraties) geen probleem maken.
    This post was brought to you by: Mother nature, evolution, science, technology, hands & eyes and too much free time

Dastardly's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nonkel wulle Bekijk bericht
    gewoon efkes aan het onthaal afrekenen ofzo. heb jaren als student bij delhaize gewerkt en echt nooit last van gehad.

na een tijdje leert ge wel wanneer de drukste periodes juist zijn en past ge uw pauze daaraan aan
    Gory, gory, what a hell of way to die.

Bram's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alteration Bekijk bericht
    Wauw

Openen ze zo één kassa waar de 'alternatieve' klanten weer samenhopen en je gewoon weer een kassa hebt waar het even traag gaat
    Amai ze. Dus voor nen self scan moet ge nen "alternatieve" zijn?
    If I had a nickel for every time someone told me that my idea for melting down coins to make a giant robotic parrot was a bad idea, I would have one kicka$$ giant robotic parrot.

Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    352 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Bekijk bericht
    Amai ze. Dus voor nen self scan moet ge nen "alternatieve" zijn?
    De haakjes staan er voor iets. En er zijn mensen genoeg die zeggen dat ze liever (en ik citeer) normaal winkelen dan met zo'n bakje zelf te gaan scannen, dus ja, in hun opzicht is dat alleszins iets alternatief.

En wat probeer je met die wiseguy-comment nu eigenlijk te bereiken ? Ze bieden u immers een alternatief aan, maar er mag niet gezegd worden dat je alternatief bent als je er gebruik van maakt ?
    For fuck's sake.

?therapy?'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Een pintje, een affligem tripel, een rode wijn op café. En nog een zak chips in de nachtwinkel

Bram's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alteration Bekijk bericht
    De haakjes staan er voor iets. En er zijn mensen genoeg die zeggen dat ze liever (en ik citeer) normaal winkelen dan met zo'n bakje zelf te gaan scannen, dus ja, in hun opzicht is dat alleszins iets alternatief.
    Ik denk dat ik uw nuance nie goe snap, soit whatever. Alleszins hebt gij het op nog iets anders dan ik, ik dacht da ge zo self scan kassa's bedoelt, waar ge gewoon op't einde u eigen artikelen scant. Vind ik alleszins neig gemakkelijk om die te pakken aangezien die toch vaak echt sneller gaan.
    If I had a nickel for every time someone told me that my idea for melting down coins to make a giant robotic parrot was a bad idea, I would have one kicka$$ giant robotic parrot.

Alteration's schermafbeelding
    iTrader
    352 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram Bekijk bericht
    Ik denk dat ik uw nuance nie goe snap, soit whatever. Alleszins hebt gij het op nog iets anders dan ik, ik dacht da ge zo self scan kassa's bedoelt, waar ge gewoon op't einde u eigen artikelen scant. Vind ik alleszins neig gemakkelijk om die te pakken aangezien die toch vaak echt sneller gaan.
    Ik neem zelf altijd zo'n self-scanner om mijn boodschappen in te scannen om aan de kassa enkel nog te moeten betalen, tenzij ik die 'willekeurige controle' heb. Maar aan die kassa gaat het door die controle nog altijd even traag + wanneer er eventjes wat minder volk staat, laten de kassierster gewoon wat mensen van de andere (niet self-scanning) kassa's ook daar aanschuiven, waardoor het op dezelfde wachttijd aankomt.

Waar ik gewoon op doelde is dat men je een alternatief biedt en als je die optie neemt, je mijn inziens alternatief doet. Als dat er al over gaat voor jou, tjah. 'k Ga mijn woorden niet overal gaan wikken en wegen, omdat het altijd wel bij iemand in't verkeerde keelgat schiet.

Put_met_keren's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Gisteren weer eens wat koopjes kunnen doen.
    4 t-shirtjes en een paar teenslippers aan 5 euro 't stuk
    "A mistake is simply another way of doing things." - Katharine Graham

Pagina 150 van 335 Eerste ... 50100140146147148149150151152153154160200250 ... Laatste

Regels voor berichten