De haakjes staan er voor iets. En er zijn mensen genoeg die zeggen dat ze liever (en ik citeer) normaal winkelen dan met zo'n bakje zelf te gaan scannen, dus ja, in hun opzicht is dat alleszins iets alternatief.
En wat probeer je met die wiseguy-comment nu eigenlijk te bereiken ? Ze bieden u immers een alternatief aan, maar er mag niet gezegd worden dat je alternatief bent als je er gebruik van maakt ?
For fuck's sake.
Laatst gewijzigd door Alteration; 12 september 2011 om 00:21
Een pintje, een affligem tripel, een rode wijn op café. En nog een zak chips in de nachtwinkel
Ik denk dat ik uw nuance nie goe snap, soit whatever. Alleszins hebt gij het op nog iets anders dan ik, ik dacht da ge zo self scan kassa's bedoelt, waar ge gewoon op't einde u eigen artikelen scant. Vind ik alleszins neig gemakkelijk om die te pakken aangezien die toch vaak echt sneller gaan.
Ik neem zelf altijd zo'n self-scanner om mijn boodschappen in te scannen om aan de kassa enkel nog te moeten betalen, tenzij ik die 'willekeurige controle' heb. Maar aan die kassa gaat het door die controle nog altijd even traag + wanneer er eventjes wat minder volk staat, laten de kassierster gewoon wat mensen van de andere (niet self-scanning) kassa's ook daar aanschuiven, waardoor het op dezelfde wachttijd aankomt.
Waar ik gewoon op doelde is dat men je een alternatief biedt en als je die optie neemt, je mijn inziens alternatief doet. Als dat er al over gaat voor jou, tjah. 'k Ga mijn woorden niet overal gaan wikken en wegen, omdat het altijd wel bij iemand in't verkeerde keelgat schiet.
Gisteren weer eens wat koopjes kunnen doen.
4 t-shirtjes en een paar teenslippers aan 5 euro 't stuk![]()
Posters onderweg![]()
I. Motorola Droid III: 300 euro.
II. Windows Ultimate 64bit UK: 80 euro.
III. Game of Thrones Hardcover SE Pt. I: 25 euro.
Greetz Cyaankali
![]()
Een pak bleinpleisters vanwege mijn leerkracht L.O.
Leffingeleuren ticket
Printer
Om te reageren op uw post zelf:
Om op de discussie te reageren: Selderijstok bedoelde ongetwijfeld "beter gewacht" in de zin van: ze gaan binnenkort de opvolger aankondigen, de 4 zal dan hoogstwaarschijnlijk wel wat in prijs dalen.
Fixed that for you![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)