Naar aanleiding van mijn vader zijn huwelijk 22 mei zou ik tips willen om het huis te versieren. Het mag zowel binnen als buiten zijn.
Alles mag en het mag dus ook extreem zijn.
Yiep!
Naar aanleiding van mijn vader zijn huwelijk 22 mei zou ik tips willen om het huis te versieren. Het mag zowel binnen als buiten zijn.
Alles mag en het mag dus ook extreem zijn.
Yiep!
Indien ze graag frietjes eten: plant patatten in zijne gazon.
2 Muizen en ge nummert ze 1 & 3.
extreem dus: snij zijn vrouw aan stukken en versier er het hele huis mee ! Pret verzekerd
misschien is het huwelijk een grap op zich?
Hem bij aankomst een reis naar "hawaï' cadeau doen terwijl je in zijn tuin een mini-hawaï nabootst. Zet er nog wat dames bij in monokini en een strooien rokske et voila
Zand / rijstkorrels in het bed
echt gebeurd; bij mijn nonkel zijn huwelijk ongeveer 20j geleden hebben ze heel zijn huis volgestrooid met heeeel veel piepschuim.. niet van die witte isomo of zo, maar die dingen waarmee ze postverpakkingen volproppen![]()
Koop zoveel tv's als er afleveringen van married with children zijn (véél dus). En speel op elke aparte tv een verschillende aflevering.
Confetti's in ballonnen doen en opblazen !
gisteren nog een goei gehoord, 40 telefoonboeken waar da tussen de blaadjes een bepaald bedrag inzit, en een kubus beton van 1m³ die ze op den oprit gezet hebben en daar zit dan een bepaald bedrag in klein geld in^^. een kooi me een 1 rat in en dan op de kooi plakken "hier zaten er 2 in"
De weg van deur naar de slaapkamer volledig volzetten met flesjes bier of zo. Maar echt volledig é. Elke centimeter bedekt... Zeker leuk als er een trap is.
Zo een groot opblaasbaar zwembadje in de living zetten, en uiteraard volledig vullen met water of evt champagne als dat budgetair mogelijk is.
Toch ni zo moeilijk allemaal. Gewoon uw creativiteit laten gaan...
BIj de trouw van m'n nonkel hebben ze hem ook geld cadeau gedaan. Verpakt in een gelaste metalen constructie die ze met 4 moesten dragen vanwege het gewicht; metaal van ruim 1 cm dik. Hij kreeg er ook nog een ijzerzaagje bij.
Ze hadden 'm natuurlijk ook gezegd dat er papieren geld instak, evenals stro, zodat openslijpen met een slijpschijf geen optie was. Was weliswaar gelogen, en hoewel m'n nonkel dat niet wist, heeft hij de boel toch gewoon opengeslepen, de nozem.
Je hebt natuurlijk wel mensen nodig die kunnen lassen als je zoiets wilt doen.![]()
<Leprechaun3>iemand trouwens al iets opgevangen over het nieuwe album van CALIBAN ?
vond The Dying Undress anders wel een heel goeie schijf van hen
<Carrion>k denk da ge the undying darkness bedoelt
Nog iemand die dit soort "grappen" eigenlijk maar idioot vindt?
Nee, iemand ne kloot afdraaien is altijd leuk!
Al de inbouw toestellen van de keuken losvijzen, stekker eruit en terug vastmaken.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)