Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 95
    Approved 9-lifer Hans Gruber's schermafbeelding
    iTrader
    0
    De meubels van de woon kamer aan het plafond lijmen ?

Member ChunWai.'s schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Elementika Bekijk bericht
    Gisteren gezien bij men buur, ze hebben ze deur toe gemetseld...
    Da's gewoon mongool.. Huwelijksdag moet nog een beetje plezierig zijn he.. Eerst trouw je met je vrouw en dan als het nog niet erg genoeg is is je deur nog dicht gemetseld ook zeker? (Er is wel een gepaste emoticon voor! )

Member Tuninboy's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    Een doolhof maken in dat huis.

Member Sapermun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    t enige waar ik momenteel kan opkomen: alles ondersteboven zetten wat je maar kan in hun huis. Of van die dingetjes die je bv aan je sleutelhanger hangt en piept als je lawaai maakt. Die verstop je op de beste plaatsen overal in huis, ook pret gegarandeerd..maar wel opschrijven waar je ze gestoken hebt.. je weet nooit dat er iemand extreem pissed zou worden door slaaptekort ^^

Member Sapermun's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    @ de mensen hier die niet tegen grapjes kunnen:

Hoe zou jij reageren als er helemaal niets is gedaan achter jullie rug? Ik moet wel toegeven dat ik t ook nie zou apprecieren moesten er dingen vernield worden ofzo

Approved 9-lifer Huxley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een grap is toch pas geslaagd als ze onmiddelijk kan stop gezet worden, en als beide partijen er mee kunnen lachen.

Ik snap niet wat er grappig is aan iemand zijn huis besmeuren.
    De dupe kan gewoon zijn huis opkuisen...

Ik zou het toch niet grappig vinden.
    Dat van die muizen zou wel leuk zijn omdat je gewoon kan zeggen dat het een grap is, en daarna geen miserie meer.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Op 22 mei komt de vader van de op thuis toe met een dichtgemetselde deur waar hij naderhand ziet dat er tussen de stenen muntstukken zijn gemetst. Na afbreken ziet hij dat zijn huis vol isomo ligt met daartussen rietjes waarbij er bij sommige echt geld ingerold zit! Op de salontafel staat een bad gevuld me champagne. Hier en daar zit hij een genummerde muis lopen tss de isomo. Aan de plafond hangen heliumbalonnetjes met geld in (een bb gun ligt klaar om ze af te schieten).

De trap staat vol bekerkes me naft waartussen hier en daar een brandende kaars is geplaatst! Na alles op te kuisen merkt hij dat tussen de balonnen aan de plafond al zijn wc's tegen de plafond zijn gelijmd.

Doe dit, pics, en ge zijt mijn held.

Approved 9-lifer spikie's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    tis wel ni in huis ma bij iemand die ik ken hebben ze op het feest tussen de gasten een 100-tal sleutels verdeeld met een sleutelhanger aan met de gsm nummer van het koppel.

bij het naar huis gaan gooit ge die sleutels ergens op straat, de dag erna waren ze vanaf 8u 's morgens al naar da koppel aant bellen om te zeggen da ze hun sleutel gevonden hebben

Member [MJ]'s schermafbeelding
    iTrader
    48 (100%)
    Gebeurd bij een collega op het werk: mbv. van de ouders hun huis binnen gegaan en alle vrienden hadden kleren van het bruidspaar aangetrokken. Op de feest duurde het ff eer het paar dat doorhad: "Ah, kijk, die heeft hetzelfde hemd als ik thuis... hmm, en die ook??... hoe, da's precies mijn broek??"

Verder hadden ze overal playboy-foto's verstopt, op de onderkant van de doos spaghettisaus in de vriezer bijv.... af en toe vinden ze er nog eentje, ruim 3 jaar later :P

Approved 9-lifer kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [MJ] Bekijk bericht
    Gebeurd bij een collega op het werk: mbv. van de ouders hun huis binnen gegaan en alle vrienden hadden kleren van het bruidspaar aangetrokken. Op de feest duurde het ff eer het paar dat doorhad: "Ah, kijk, die heeft hetzelfde hemd als ik thuis... hmm, en die ook??... hoe, da's precies mijn broek??"

Verder hadden ze overal playboy-foto's verstopt, op de onderkant van de doos spaghettisaus in de vriezer bijv.... af en toe vinden ze er nog eentje, ruim 3 jaar later :P
    Kijk, dit soort grappen zou ik persoonlijk zeer leuk vinden ^^

Alleen hopen dat je maten je kledij ni meepikke naar huis

Member Massis's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BuBbA Bekijk bericht
    Mijn ouders hadden hun nieuw huis enzo klaar vlak voor het huwelijk. Ze hebben zelfs de dag voor hun huwelijk nog zitten verhuizen en tot 's nachts gepoetst enzo.

De dag van hun huwelijk zijn een aantal personen van de familie dan langsgegaan en ze hebben echt alles binnen terug smerig gemaakt. Met bussen dreft gans het huis doorgegaan. In en tussen elk bord, glas, jat, bestek, ... hebben ze dat tussen gespoten. Bij alle ramen hebben ze zowel vanbinnen als vanbuiten mannetjes zitten tekenen zodat ze zeker zowel binnen als buiten moesten poetsen. Overal hebben ze bergen rijst gestrooid...

Daar vertellen ze hier nog altijd over.
    als ze dat bij mij zouden lappen laat ik een professionele poetsservice komen en gaat de factuur naar degenen die het mij gelapt hebben. Desnoods met de vrederechter.

zo'n dingen moeten lollig blijven. Bijv: een koppel dat trouwde kwam in de trouwzaal binnen, en daar hingen honderden ballonnen aan't plafond met muntjes geld in. Bruid en bruidegom kregen beide een bb-gun en enkele duizenden kogeltjes, en moesten hun geld ma zelf zien beneden te krijgen.

Of ook altijd lachen: als er op de uitnodiging een enveloppe staat, een volledige doos enveloppen (300 ofzo) geven, en slechts in 10 ervan ofzo briefjes geld steken en in een aantal anderen andere papiertjes (random)

Approved 9-lifer BuBbA's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Lol, lighten up man.

Uiteindelijk zijn de dag erna praktisch allemaal langsgekomen om te helpen poetsen. Dat is gewoon puur voor de lol. Dat zijn gewoon dingen die horen te gebeuren imo, als je daar nog niet tegen kan ben je maar flauw bezig.

Dat zijn tenminste van die verhalen die nu, bijna 30 jaar later, nog steeds met veel plezier verteld en over gelachen word.

Member Massis's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    mensen hun bad vol slachtafval doen en daar muntjesgeld tussengooien is zowat de limiet voor mij. 't moment da ge het hele huis smerig maakt vind ik het erover gaan.

nuja, da zou bij mij geen issue zijn, want niemand moet ne sleutel van mijn huis hebben behalve ik en mijn partner.

De kannibaal Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    36 (97%)
    Weblogs
    2
    Zitten al goeie dingskes bij

Het begint al vorm te krijgen

Member kristofb's schermafbeelding
    iTrader
    198 (100%)
    Dit ga ik hier opvolgen
    Gaat goed van pas komen binnen 2 maand!

Approved 9-lifer Puppieke's schermafbeelding
    iTrader
    88 (100%)
    wij hebben voor vrienden van ons een maand op voorhand een grote "lege flessen" actie georganiseerd.
    Deze flessen (alle formaten) hebben we uitgespoeld en van de stop ontdaan.
    Op de dag zelf hebben we het hele apartement volgezet met deze lege flessen. Ale ja leeg... in 9 flessen verspreid over het hele apartement zat een klein visje Dan hebben we een briefje op de voordeur gehangen met een foto van 1 visje in een fles met de woorden: "Zoek mij en mijn 9broertjes, Blub, blib, blob, bloeb, ..."
    (op die manier kunnen ze niet brutweg alle flessen omver sjotten)
    Dan met de stoppen hebben we de gootstenen en het bad gevuld.
    Voor de rest hun koffer verstopt in hun eigen kleerkast (sleutel hebben we natuurlijk wel ergens anders gelegd )
    En als kado: hadden we samengelegd met een aantal, al het geld in koperen munten
    Een mini-kruiwagen gekocht (ze hadden net gerenoveerd) en daarin een combinatie van gips, kiekesdraad en belachelijk veel kleine rosse munten
    Helaas voor hun hebben ze die kruiwagen de dag zelf niet meer gesloopt, want na de huwelijksreis waren alle rosse munten groen geworden van het oxideren

Hier wordt nog van gesproken en ze vonden het zelf een leuke thuiskomst. (we hadden nix vuil gemaakt of vernield ofzo...)
    Ahja.. klein detail: verwijder alle grote vuilzakken uit het huis! Dan moeten ze alle flessen (een 2000-tal) in kleine zakjes proberen weg te krijgen

Approved 9-lifer Super Liegebeest's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Booka Shade Bekijk bericht
    Zitten al goeie dingskes bij

Het begint al vorm te krijgen
    Ja we gaan ons kunnen geven

Member Bontus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als de bruid of bruidegom een beetje wiskundig is zou je een raadsel kunnen maken dat uiteindelijk neerkomt op een ontbinding in priemgetallen (niet te grof moeilijk 103*107 (opgave 11021) of zo). Die getallen moeten dan cijfersloten openen met de sleutel van de slaapkamer in of zo.

Member Durin's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    Op 22 mei komt de vader van de op thuis toe met een dichtgemetselde deur waar hij naderhand ziet dat er tussen de stenen muntstukken zijn gemetst. Na afbreken ziet hij dat zijn huis vol isomo ligt met daartussen rietjes waarbij er bij sommige echt geld ingerold zit! Op de salontafel staat een bad gevuld me champagne. Hier en daar zit hij een genummerde muis lopen tss de isomo. Aan de plafond hangen heliumbalonnetjes met geld in (een bb gun ligt klaar om ze af te schieten).

De trap staat vol bekerkes me naft waartussen hier en daar een brandende kaars is geplaatst! Na alles op te kuisen merkt hij dat tussen de balonnen aan de plafond al zijn wc's tegen de plafond zijn gelijmd.

Doe dit, pics, en ge zijt mijn held.

Approved 9-lifer EvilTwin's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Een paar zaken van bij ons :

- Plastic bekertjes vullen en allemaal vlak naast elkaar zetten in de slaapkamer. Tegen dat ge dat allemaal hebt leeggegoten in een emmer of zo zijde lang bezig, trust me. We zijn gewoon in de zetel gaan slapen.

- Bad vol badschuim en muntjes van 0.01

- ne pot choco van 10L vol met muntjes

- de muizen waren bij ons van nr 1-7 (4 en 6 bestonden niet - lang naar die beesten gezocht, zelfs ons katten laten logeren in huis)

- Een pot lijm vol met munten laten harden.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (0 leden en 2 gasten)

Regels voor berichten