Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Hobby: Acteren

Member Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)

Hobby: Acteren

Hallo iedereen,

Even de vraag van deze thread schetsen: Ik ben enorm ge´nteresseerd in films, series en acteerprestaties. Zelf heb ik ook altijd enorm graag geacteerd (schooltoneel, amateurfilmpjes van vrienden etc.) Maar nu ik wat ouder ben geworden zijn die zaken allemaal weggevallen.

Toch wil ik die passie voor acteren niet loslaten, ik zou dan ook eens willen vragen of jullie misschien een mogelijkheid weten waarop ik als hobby zou kunnen acteren (ga binnenkort de arbeidsmarkt op en met een voltijdse baan zou het dus louter als hobby kunnen).

De meesten zullen allicht amateurtheatergezelschappen aanhalen, maar het liefst (en het best) acteer ik voor een camera. Maar voor zover ik weet bestaan amateurfilms vooralsnog niet als officiŰle hobby?

Dus elke input is welkom

Approved 9-lifer Gromme's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Inschrijven in verschillende castingbureau's en studio's die ook mensen zoeken voor onder andere reclames.

Vrienden van me zeggen ook altijd dat ik zo die richting in zou moeten gaan. (ik weet 'vrienden zeggen...' klinkt als X-factor waar een vals zingend iemand zegt dat haar vrienden haar mooi vinden zingen...)

Maar het is iets dat me zeker wel aanspreekt. Niet ver vandaag is een toneelgezelschap alleen met mijn werk is het amper combineerbaar vrees ik.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten