De laatste tijd heb ik er over zitten nadenken om me eens op een datingsite in te schrijven, hoewel ik zeker niet mag klagen over men liefdesleven en totaal geen problemen heb om in het echte leven met vrouwen op enig welk niveau te communiceren leek het mij wel is leuk om me er op in te schrijven, om gewoon is te kijken wat voor resultaat dit geeft en misschien gewoon nieuwe mensen te leren kennen.Maar hoe je het ook draait of keert, ik blijf het een vreemde bedoeling vinden (vooral het gedacht dat je met wildvreemde mensen via internet zou afspreken), maar wil het toch eens uitproberen zonder er ook maar enige verwachtingen bij te hebben.
Mijn vraag aan jullie: Hebben jullie al ervaringen met zulke sites (positief of negatief) en zoja welke sites zijn aan te raden? Liefst wel eentje zonder te betalen, ik wil mijn geld aan nuttigere dingen besteden dan het weg te gooien op iets waar er waarschijnlijk toch nooit iets van komt![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Maar hoe je het ook draait of keert, ik blijf het een vreemde bedoeling vinden (vooral het gedacht dat je met wildvreemde mensen via internet zou afspreken), maar wil het toch eens uitproberen zonder er ook maar enige verwachtingen bij te hebben.
Met citaat reageren