|
||||||
| Vrije tijd & Lifestyle - Alles i.v.m. hobby, vrije tijd, mode, uitgaan, ... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#1 | ||||
|
Trouwaanzoek
Yeps,
mn beste maat wil zn vriendin waarschijnlijk ten huwelijk vragen. Veel ga ik er niet over zeggen, aangezien hij niet wil dat zij dit leest (maar zij zit normaal niet veel aan pc). Enkel weet ik dat hij een der weekends eens naar Brussel gaat, en zou hij daar zn 'actie' willen uitvoeren. Ie vroeg aan mij zo wat geschikte locaties, maar aangezien ikzelf geen brusselaar ben kon ik er ni zo veel over vertellen, enkel aan het atomium ofzo zou misschien niet mis zijn... Iemand van de regio daar die er goede passende plekken kent? |
||||
|
|||||
|
|
#4 (permalink) | ||||
|
Hier in de VS over langs iets vet gezien, iemand had langs de weg dat zijn vrouw naar huis reed om de 50 meter een groot bord gehangen met telkens een woord (''will you marry me, ...) En bij tlaatste bord stond diene pe zelf te wachten.
Ofk het zelf zou doen da denk ik ni maar twas wel nog plezant om te zien. |
||||
|
|||||
|
|
#9 (permalink) | ||||
|
myah als uwe maat al zelf niks origineel kan verzinnen ...
Uwe maat kent zijn vriendin toch beter dan ons? weet wat ze graag heeft? weet waar ze van opvrolijkt? weet in welke omgeving ze graag is? |
||||
|
|||||
|
|
#10 (permalink) | ||||
|
mjah, het Atomium vind ik nu toch niet bepaald een romantische plaats, maar ik neem aan dat dat ook van de smaak van de personen zelf afhangt. Enfin, ik vind het Atomium ook niets speciaals doordat ik dat gedrocht elke dag wel van ver zie en het ondertussen allang beu gezien ben, dusja ...
Het hangt er ook wat vanaf of die vrouw een voorliefde heeft voor kunst (museum waar schilderij hangt die ze aanbid of zo), of eerder een natuurlijke omgeving (parkske of iets in die zin), of eten (gezellig restaurant), of ... |
||||
|
|||||
|
|
#11 (permalink) | ||||
|
pakt eerder zo die klein caféwijkskes. Dat lijkt vele geschikter. Alléja. Ga nu aub ni naar de Rue de Bouchers he, maar der zijn der echt gezellige. Maar zonen Brusseleir zen'k ni dus ik weet de namen allemaal ni. En de locatie eigenlijk ook niet.
grappig dat je dit hier post. Allemaal mensen die der weinig van kennen. ![]() en wsl gaat uw maat hier toch nix van gebruiken. |
||||
|
|||||
|
|
#12 (permalink) | ||||
|
Atomium is inderdaad maar niks, ligt gewoon tussen Bruparc en de lelijke Heizelpaleizen.
Het park van Laken kan op zonnige dagen nog wel mooi zijn. Idem in Tervuren, aan het Afrikamuseum. Meer centraal heb je eventueel ook nog het Jubelpark... Verder ken ik eigenlijk ook niet zoveel van Brussel, hoewel ik vlakbij woon ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#13 (permalink) | ||||
|
Ik heb het in frankrijk gedaan dit jaar toen we op reis waren. Een mooi kasteel uitgezocht in de buurt en gemerkt dat ze daar de donderdagavond als het donker werd kaarsjes langs alle wegen zetten dus ja, ideaal moment. Daar met mijn vriendin naartoe, ring meegenomen en op een romantisch plaatsje op een smal wegske met overhangers enzo op mijne knie gezet en de vraag gedaan...
Kheb op voorhand ook lang zitten denken om het op een goeie manier te doen en das nie gemakkelijk want die vrouwen willen meestal wel iets romantisch en origineel maar probeer daar eens origineel in te zijn :S Als hij het in Brussel wil doen dan zijn er toch wel enkele mooie parken met romantische plekjes vermoed ik. |
||||
|
|||||
|
|
#15 (permalink) | ||||
|
toch niet in een restaurant, da's zo cliché.
ik heb het in duitsland gevraagd bovenop een toren van een oud kasteel tijdens een lekker gastronomisch weekend. was hier: http://www.schloss-rheinfels.de/ op 3 a 4 uur rijden ben je'r |
||||
|
|||||
|
|
#18 (permalink) | ||||
|
Als je dan toch gaat trouwen mag het best cliché zijn vind ik. Het Youtube filmpje is origineel maar totaal niet romantisch. Zie ook hoe verveeld ze ervan in het begin bij staat, volgens mij zijn goocheltrucs al totaal haar ding niet
![]() |
||||
|
|||||
|
|
#20 (permalink) | ||||
|
Als ge alle 2 een beetje van water houdt:
Ga naar nemo 33 (diepste zwembad in de wereld) Pakt de ring mee in uw zwembroek, alsook een paar geplastificeerde kaartjes met romantische text of gewoon de vraag "wil je met me trouwen". En dan als ge op de bodem zit of zo haal je kaartje uit en geef je haar. Nemo 33, the Deepest Swimming Pool in the World The UberReview |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|