|
||||||
| Vrije tijd & Lifestyle - Alles i.v.m. hobby, vrije tijd, mode, uitgaan, ... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#21 | ||||
|
Kan hij niet zeggen dat ze naar Brussel gaan maar eigenlijk doorrijden voor een weekendje Parijs? En dan onder de Eifeltoren? Het is mss een cliché maar dat vergeet ze nooit.. + Ik vind Brussel nu niet derekt de plaats om iemand ten huwelijk te vragen..
|
||||
|
|||||
|
|
#25 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#26 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() N E M O 33 |
|||||
|
||||||
|
|
#27 (permalink) | ||||
|
had dan gewoon direct het email adres gegeven hé dumbo
maar neen, dat doen we niet hé ![]() wat een website trouwens: http://www.nemo33.com/index waar zie jij hier een link naar de contact pagina? |
||||
|
|||||
|
|
#31 (permalink) | ||||
|
In Brussel mss aan't jubelpark boven op de triomfbogen. (ingang via het museum) Met het zicht over Brussel.
Waarom zoveel moeite altijd voor uw vriendin te vragen om te trouwen? Nu voor mij part doet iemand wat hem wilt, daar niet van. Ik heb de mijn indertijd gewoon 's morgens in bed in cheap hotelkamer waar we verbleven in Parijs gevraagd. 't Was mss niet de meest romantische of originele plek, maar uiteindelijk heel dat circus er rond is ook niet nodig om alleen maar 'JA' te kunnen horen. En spaar u van het publiekelijk te doen als je niet 100% zeker bent dat ze ja gaat zeggen, want ge kunt u aan de grootste vernedering van uw leven verwachten. In films lijkt dat allemaal super, maar 't leven is niet gelijk in films. Als ze echt van u houdt en om u geeft, maakt dat echt niet uit hoe en wanneer ge haar ten huwelijk vraagt. 't Zijn de simpele dingen in 't leven die een relatie top maken. Niet het extravagante. Neem het van mij aan, ik zit al 13 jaar met dezelfde. (waarvan 2 getrouwd) Vrouwen die niet tevreden zijn met het minste, zijt ge liever kwijt dan rijk. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|