|
||||||
| Vrije tijd & Lifestyle - Alles i.v.m. hobby, vrije tijd, mode, uitgaan, ... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Discussie waarderen |
|
|
#42 (permalink) | ||||
|
Voor alle moraalridders hier.
Ik vind dat softdrugs gelijkgesteld kunnen worden aan alcohol. Bij de ene mens komt het gevoel wat sneller dan bij de andere, net zoals bij alcohol. U mama bijvoorbeeld drinkt elke dag bij haar eten 1 glaasje wijn bij het eten. Das geen enkel probleem. Op de hoek van de straat zit iemand die 20 carra's verzet op nen dag. Die persoon doet aan overdaad, en dat schaadt. Dat 1ne glaasje wijn toch niet? Als ze die dag wat lichter eet, en u mama is 9/10 ook ni echt 80kg. Dan kan dat ene glaasje wijn haar al over de 0.25 drempel duwen. Dat is niet meer auto rijden dan. Maar natuurlijk dat is weer heel anders. De dronken roes is in dergelijke maten agressiever(in de MEESTE gevallen) omdat ze actiever is. Mensen onder een goede roes van alcohol hebben zin om dingen te doen, dansen, buitengaan, rijden.. Ze voelen zich ook vele groter dan andere. De weedroes zorgt er eenmaal voor dat een persoon (IN DE MEESTE gevallen) rustiger en meer op zichzelf is. Na 1 jointje zou er inderdaad NIETMEER gereden mogen worden. Net zoals dat ik dan een totaalverbod van alcohol zou willen voorstellen. Das toch tzelfde? ![]() Heel deze tekst is uit mijn eigen bevindingen geschreven en is MIJN mening. Die moraal ridders met hun cynische mopjes over weed, en denken dat iedereen die dat gebruikt "Stoer" of "Cool" vinden zouden eens verder moeten kijken dan hun dagdagelijkse TV-serie. |
||||
|
|||||
|
|
#48 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Als er softdrugs verkocht wordt in België gebeurt dat beter met bewijs dat je Belg zijt. Anders zitten we hier met rampzalige gevolgen van drugstoerisme, aangezien we geografisch aanleunen tegen Frankrijk en Duisland. Met zo'n gevolgen zou een beter softdrugsbeleid direct afgeschaft zijn. Maar dit is allemaal hypothetisch ofcourse. |
|||||
|
||||||
|
|
#50 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() alle studies/voorgaande coffeeshops wijzen uit dat de coffeeshops een hoop overlast bezorgen aan de directe omgeving. Is gewoon een f*cking manier om geld te kloppen uit iets dat imo illigaal zou moeten blijven. En dan nog in gent .. Zo echt in een studentenstad .. het zal ook goed gaan met de studenten. Trouwens imo is het drugsgebruik bij jongeren alleen maar gestegen, mede doordat je daar nu zoveel gemakkelijker (zelfs op een legale manier) aan kunt geraken. En begin niet te 'janken' van 'maar aan alcohol kan je ook verslaafd geraken, dus dat zouden ze dan ook moeten verbannen' .. ![]() Citaat:
Dan dat je gewoon om de hoek achter je zakje zou kunnen gaan.
|||||||
|
|
#52 (permalink) | |||||
|
Citaat:
en moeite doen? Weed is makkelijk aan te raken hoor, nog makkelijker kan niet. |
|||||
|
||||||
|
|
#56 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Als er coffeeshops zouden zijn ( + strengere straffen op het doorverkopen (zeker aan minderjarigen)), zou ik imo veel meer moeite moeten doen ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#57 (permalink) | |||||
|
ng zoiets op die site:
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#59 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Anders krijgde situaties zoals in nederland. BV in maastricht lopen er gigantisch veel fransen en belgen rond in de shops, met alle overlast vandien. |
|||||
|
||||||
|
|
#60 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|