Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 54
    Member
    iTrader
    2 (100%)
    Weblogs
    1

Thumbs down De zoveelste 'nieuwe man' heet de himbo

Er is alweer een nieuwe man geboren: de himbo. Deze mannelijke 'babe' is alleen maar bezig met zijn uiterlijk en aantrekkelijkheid.

Types
    Na de echte gentleman die weer gesignaleerd is en de gastroseksueel die met kookpotten weet te verleiden, lijkt de himbo in opmars. De naam werd in Amerika uitgevonden waar ze worden vergeleken met vrouwelijke 'bimbo's' en babes als Pamela Anderson, Paris Hilton en Kate Perry. Net als deze dames, wandelen himbo's nooit de deur uit zonder aan hun looks te werken.

Rolmodellen
    De mannelijke 'babe' spiegelt zich aan rolmodellen als David Beckham, Brad Pitt en Matthew McConaughey. Hj gaat voortdurend op zoek naar bevestiging van zijn uiterlijk en aantrekkelijkheid. Daar draait het allemaal om. Een serieus gesprek is niet voor hem, verwacht geen ellenlange discussies of moeilijke vragen. Wel wil hij het, net als zijn rolmodellen, het maken in de muziek-, mode- of sterrenwereld. Zijn levenservaringen zullen hem daarbij niet helpen, wel zijn looks.

Haren
    Zijn vrouwelijke aanhang is groot, mede dankzij zijn geweldige 'looks'. Dat weet hij en zal zich omringen met het nodige gezelschap. Zo zet hij steevast een zonnebril op, zelfs in de winter. Heiliger dan wat ook, is zijn haardos. Als zijn haar goedzit, is de jongen tevreden. (lvl)
    HLN Seks & Relaties - De nieuwe man heet himbo (870259)
    Alweer een 'nieuwe man'. Het is ook elk jaar iets anders; metroseksueel, uberseksueel, gastroseksueel, retroseksueel en wat heb je nog allemaal. Wie verzint die dingen? Vrouwen? Homo's? En nog erger; wie doet er allemaal mee aan die trends. Kent iemand zo'n types die langer als een vrouw voor de spiegel staan? Wat is er gebeurd met de man van vroeger die zich van die trends niets aantrok en hoop en al 3 minuten voor de spiegel stond per dag.

Wat vinden jullie hiervan?

Member kisthechef's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Gewoon een nieuwe naam voor de Guido, lijkt mij.

Member Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ja alleen vrouwen en homo's kunnen zo'n dingen verzinnen

tbh doet gelijk de meeste verstandige mensen en negeer al die zever nekeer (en zeker van hln)
    tuurlijk zijn er mannen die lang voor de spiegel staan(en waarom zouden ze da ni mogen doen?), maar als gij da ni wilt doen is da evengoed ze

Member deyoeri's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Iets dat dus al jaren bestaat en waarmee ik al jaren lach. ^^

Member Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    1
    Iedereen die aan fitness doet zal wel zo'n types kennen denk ik.

Bij ons lopen er in ieder geval toch genoeg rond. Toffe gasten, daar niet van... Maar damn, die hun leven staat precies in teken van hun presentatie naar de buitenwereld toe. Fitness (kan ik niks van zeggen, doe ik zelf ook...), zonnebank, gelaatsverzorging, elke week naar de kapper, de mode volgen en op van die belachelijke 'trends' duiken, 'modieuze' gsm, auto als kind beschouwen,...

Ik ben van het principe: Iedereen doet maar waar hij of zij zin in heeft. Maar bij zo'n gasten vraag ik mij wel af hoe die nog tijd maken voor andere zaken. Die werken ook bijna allemaal en als je in je vrije tijd dan constant aan je voorkomen moet werken.

En als ze dan zo'n superknappe vriendin hebben, dan kan ik het 'ergens' nog begrijpen (). Maar sommigen hebben dan zo'n lief waarvan ik denk: DIE zou beter is aan haar uiterlijk denken.

Wat ik beschrijf is wel een fenomeen dat al jaren en jaren bestaat hoor, niks nieuw ofzo.

Approved 9-lifer PinkyNTheBrain's schermafbeelding
    iTrader
    112 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    Iedereen die aan fitness doet zal wel zo'n types kennen denk ik.

Bij ons lopen er in ieder geval toch genoeg rond. Toffe gasten, daar niet van... Maar damn, die hun leven staat precies in teken van hun presentatie naar de buitenwereld toe. Fitness (kan ik niks van zeggen, doe ik zelf ook...), zonnebank, gelaatsverzorging, elke week naar de kapper, de mode volgen en op van die belachelijke 'trends' duiken, 'modieuze' gsm, auto als kind beschouwen,...

Ik ben van het principe: Iedereen doet maar waar hij of zij zin in heeft. Maar bij zo'n gasten vraag ik mij wel af hoe die nog tijd maken voor andere zaken. Die werken ook bijna allemaal en als je in je vrije tijd dan constant aan je voorkomen moet werken.

En als ze dan zo'n superknappe vriendin hebben, dan kan ik het 'ergens' nog begrijpen (). Maar sommigen hebben dan zo'n lief waarvan ik denk: DIE zou beter is aan haar uiterlijk denken.

Wat ik beschrijf is wel een fenomeen dat al jaren en jaren bestaat hoor, niks nieuw ofzo.
    inderdaad, ze noeme da "zjonnies"

Approved 9-lifer NotoriousP's schermafbeelding
    iTrader
    152 (100%)
    Wij noemen dat gewoon een janet...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    En als ze dan zo'n superknappe vriendin hebben, dan kan ik het 'ergens' nog begrijpen ().
    Kmoet den eerste nog tegen komen met een intelligente knappe vriendin

Approved 9-lifer Moloch's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    nog altijd spijtig dat veel mensen zich willen spiegelen aan zulk soort "idealen", veel vrouwen willen graatmager zijn, veel mannen willen spieren kweken, ook al zijn die modellen anorexisch of gebruiken ze anabole steroiden en worden gefotosoept tot en met

niet aan mij besteed, what you see is what you get

Member Furiez's schermafbeelding
    iTrader
    62 (98%)
    de meeste turken dus...

Approved 9-lifer ByT3 Me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    2
    bwa ik doe niet mee aan zo'n hype, ik blijf gewoon mezelf, ik verander mijn looks dikwijls genoeg dat ze mij niet in een hokje kunnen plaatsen en ik heb al een knappe vrouw met brains waar er veel jaloers op zijn, dus ja ik ben vrijgesteld van al die zever

Member Solide's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Lijkt me toch gewoon een synoniem voor metrosexueel of waar ligt het verschil dan?

Banned protnie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moloch Bekijk bericht
    nog altijd spijtig dat veel mensen zich willen spiegelen aan zulk soort "idealen", veel vrouwen willen graatmager zijn, veel mannen willen spieren kweken, ook al zijn die modellen anorexisch of gebruiken ze anabole steroiden en worden gefotosoept tot en met

niet aan mij besteed, what you see is what you get
    En zo hoort het imo ^^

Member spray-bunny's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Leve de oppervlakkigheid.

Banned SweetEmmaRose's schermafbeelding
    Antwerp, Belgium / Louisville, Kentucky, US
    iTrader
    8 (100%)
    Mijn broer is er zo een >.<

Member ElBramo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Meh tot op een bepaald punt vind ik dat ook belangrijk. Maar om nu meer dan 10min voor mijn spiegel door te brengen om mijn haar goed te leggen, of geld te spenderen aan maquillage of anti rimpelcreme of zonnebank is er ook serieusss over. Gewoon fitnessen, gezond eten, in de zon blokken en om de 2 maand eens naar de kapper.
    Het ergst van al is wel dat HLN die himbos allemaal over dezelfde kam scheert qua intelligentie :') (tot zover de geloofwaardigheid)
    Kvind de yuppiecultuur zoals geportreteerd in American Psycho anders wel iets hebben.

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElBramo Bekijk bericht
    Kvind de yuppiecultuur zoals geportreteerd in American Psycho anders wel iets hebben.
    Iemand begreep het plot niet.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kid_C Bekijk bericht
    Iemand begreep het plot niet.
    Erhm, ik had het louter over hoe Christian Bale zijn personage neerpoot he, niet over het al dan niet geconfabuleer van Bateman.

Member iamhollywood's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ByT3 Me Bekijk bericht
    bwa ik doe niet mee aan zo'n hype, ik blijf gewoon mezelf, ik verander mijn looks dikwijls genoeg dat ze mij niet in een hokje kunnen plaatsen en ik heb al een knappe vrouw met brains waar er veel jaloers op zijn, dus ja ik ben vrijgesteld van al die zever
    Maar u vrouw moet wel slank zijn en een prote´ne-dieet volgen en ze mag al zeker geen cellulitis hebben! Ik herinner mij nog zo'n discussie .

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iamhollywood Bekijk bericht
    Maar u vrouw moet wel slank zijn en een prote´ne-dieet volgen en ze mag al zeker geen cellulitis hebben! Ik herinner mij nog zo'n discussie .
    Ew geen prote´nedieet Ik zou niet iemand willen kussen die een scherpe acetongeur uitademt.

Crew Member Kid_C's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElBramo Bekijk bericht
    Erhm, ik had het louter over hoe Christian Bale zijn personage neerpoot he, niet over het al dan niet geconfabuleer van Bateman.
    Heel die film is een kritiek tegen die yuppiecultuur aangezien niemand iets aan eigenheid overhoudt.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten