Ik ben benieuwd naar in hoeverre mensen hier in geloven, ik vind het dikke zever maar ik vraag me af hoe anderen er over denken.
Shoot !
Ik ben benieuwd naar in hoeverre mensen hier in geloven, ik vind het dikke zever maar ik vraag me af hoe anderen er over denken.
Shoot !
Ik vind het nog dikkere zever.
Jammer eigenlijk, want volgens die taart op vtm stond Mars net in een unieke positie tegenover mijn sterrenbeeld![]()
horoscoop, geef mij maar hoereloop!
Ik geloof er niet in, zever gezever![]()
absoluut niet, dikke zever
Nooit in geloofd
edit: nu nog niet hoor
geloof er niet in, maar lees die wel elke morgen in de metro, dan kunde nog ies lache mee u maten
zever
al vind ik dat algemene beschrijvingen van mijn horoscoop wel wa klopt ^^, maar die dingskes in de kranten enzoals ge daarin gelooft
Hoe kan iemand erin geloven? Elke avond typt een dom blondje een aantal horoscopen uit en laat ze afdrukken. Als ik eens dom wil doen, lees ik ze allemaal en kies er de meest positieve uit. Allemaal even weinig kans om waar te zijn...
ge leest niet wat ik schrijf eh
en tuurlijk is dat zo maar als ge algemene beschrijvingen naast elkaar legt van de sterrenbeelden (en niet die dat ge per dag/week/mand/jaar maakt, dus geen voorspellingen) dan herken ik meer dingen in mijn eigen beeld dan in dat van een ander (en volgens de logica van daghoroscopen en het principe dat iedereen zich in elk moet herkennen klopt dat dan weer niet)
en daarmee zeg ik ook niet dat ik er in geloof, ik stel alleen maar vast
Massahoroscopen zijn in ieder geval flauwekul aangezien nooit hetzelfde kan gelden voor zoveel mensen.Horoscoop, ben jij een believer?
Die horoscopen worden zo opgesteld dat iedereen zich erin kan herkennen. En er speelt ook een stuk psychologie in mee: jij verwacht onbewust meer te herkennen in je eigen sterrenbeeld en dus focus je op de dingen die kloppen. Omgekeerd voor de andere sterrenbeelden.
allé gij
(gaat gij mij wa bijleren over psychologie? kunt anders direct mijn examens komen doen voor mij)
Tha_nOn heeft wel gelijk imo.
Ik herken ook veel meer karaktertrekken van mezelf in de beschrijving van mijn eigen sterrenbeeld dan bij andere sterrenbeelden. En ja, selffulfilling prophecy maar anderen die mijn sterrenbeeld niet kennen zouden mij op basis van mijn karakter het juiste sterrenbeeld toekennen, daar ben ik zeker van.
En inderdaad, voorspellingen adhv een horoscoop zijn dikke bullshit![]()
Yup ... schorpioen(-draak als we de chinese erbij nemen) ... wat ben ik een slecht mens.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)