Wat volgens mij ook vreselijk slecht moet zijn is placenta!! Ooit eens een reportage over gezien op Canvas.
YouTube - Cooking Up Placenta
Welke zot eet nu al die rotzooi?
Dat heet natto die bonen, http://www.bookmice.net/darkchilde/j...apan/natto.jpg
Nog nooit gegeten maar wacht er ook niet echt op![]()
Moderne varkens zijn nochtans propere dieren. Een varken is misschien wel één van de minst begrepen veedieren. Vleesvarkens leven wel in verschrikkelijke omstandigheden, en scharrelvarkens zijn duur, maar moderne westerse rassen zijn eerder vleziger dan ze vet zijn.
Daar draait het niet om.
Niemand kijkt hier blijkbaar raar op dat we alles opeten bij een varken. Bij al die andere gerechten wel.
Koeientong is ook zoiets. Toen ik nog klein was "toevallig" eens in de pot gevonden.
Sindsdien wil ik het niet meer eten.
Korea: levende octopus
moet plezant zijn om in uwe mond te hebben![]()
Dat filmpje van die levende vis op dat bord is echt vurt. Heel dat beest opengesneden, opgevuld met groentjes en dat ligt er maar te creperen.
Schotten vinden het amusant onwetende toeristen wijs te maken dat haggis een klein, wild dier is waarop gejaagd moet worden.![]()
In Sardinië cheese eats you
The taste is strong enough to burn the tongue, and the larvae themselves pass through the stomach undigested, sometimes surviving long enough to breed in the intestine, where they attempt to bore through the walls, causing vomiting and bloody diarrhea.
Was het nu in Chian of Japan ergens dat ze kwallen aten? Een kwal is absoluut het laatste beest dat ik zou eten:/
Enkele jaren terug liep er een serie op NGC over zo'n dingen. Het programma heette Taboe. En het meest bizarre dat ik daar gezien heb was toch wel schapenfoetus. Ik weet niet meer hoe ze het precies deden of hoe het noemt, en google is niet echt een hulp. Blijkbaar niet makkelijk om er iets over te vinden.
bloedworst
fucking disgusting![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)