Bekijk resultaten enquête: Facebook is

Aantal stemmers
2064. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • louter een hype

1.182 57,27%
  • een echte meerwaarde

882 42,73%
Pagina 63 van 140 EersteEerste ... 135359606162636465666773113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.241 t/m 1.260 van 2798
    Member sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    de laatste week steekt facebook toch serieus tegen ze.. vandaag al 2 keer opnieuw moeten inloggen.. 'please login to continue' of zoiets, en dan nog eens tergend traag..

Approved 9-lifer Bram's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk bericht
    de laatste week steekt facebook toch serieus tegen ze.. vandaag al 2 keer opnieuw moeten inloggen.. 'please login to continue' of zoiets, en dan nog eens tergend traag..
    idem hier. ook veel problemen met de feeds.

Member Dubbelpunt's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    "word fan" is nu ook veranderd in "vind ik leuk"
    ik heb gelezen dat dit iets te maken heeft met SEO, het gaat toch ver hoor soms

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    221 (99%)
    Dat is al een tijdje hoor

Member TheFuckingDutchman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik wil net inloggen en krijg het bericht dat ik slachtoffer ben van phishing

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheFuckingDutchman Bekijk bericht
    Ik wil net inloggen en krijg het bericht dat ik slachtoffer ben van phishing
    Same here

Member Dubbelpunt's schermafbeelding
    iTrader
    5 (86%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    Dat is al een tijdje hoor
    idd, maar nu pas ken ik de reden

Member Creamium's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Weblogs
    1
    in t engels is het gewoon 'likes' en er zijn al een paar onvermijdelijke pagina's gemaakt om daar misbruik van te maken, zoals 'it up the ass' en 'to swallow'

Member Levitation's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Volgens mij is Facebook toch geen hype. Ik heb het nu sinds 2008 en ik zit er dagelijks op. Het handige eraan is dat bijna iedereen, jong en oud, tegenwoordig een profiel heeft.

Bedrijven maken er gretig gebruik van, radio en tv gebruiken het, bands doen tegenwoordig ook eerder een beroep op Facebook dan op MySpace (dat vroeger nogal populair was) en ik heb ook het gevoel dat Facebook veel meer serieus wordt genomen dan andere communities.

Vroeger gebruikte ik veel msn om met mensen af te spreken of gewoon een kleine babbel te slaan. Nu gebeurt dat allemaal met Facebook. Windows Live Messenger gebruik ik enkel nog voor m'n vrienden waar ik dagelijks mee praat.

Jammer genoeg zijn er ook wat nadelen aan. Nutteloze applicaties waar ge constant uitnodigingen voor krijgt en mensen lijken ook niet echt meer om hun privacy te geven. De foute foto's komen op die manier vaak ook bij mensen terecht waar ge het liever niet van zou hebben (familieleden, baas, ...)

Maarja, over dat laatste is al genoeg in de media geweest.

Member _Nothing_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levitation Bekijk bericht
    ...
    idd voor een hype duurt het te lang en is het te groot en ingeburgerd geworden. Ikzelf blijf het een raar iets vinden. Mensen durven amper een "hallo" tegen elkaar zeggen, maar op facebook leggen ze hun hele leven bloot.

Ook die verhalen van jongeren die in nood zijn geraakt en dan, ipv de politie te bellen, een hulpkreet op FB plaatsen ???

tot op heden heb ik nog steeds geen doorslaggevende reden gevonden om me daarop aan te melden. Misschien daarom dat ik het zo raar vind dat er velen niet meer zonder kunnen.

Het concept daarentegen blijf ik super vinden

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    221 (99%)
    Ziet het er nog zo uit bij sommige mensen?http://users.telenet.be/selderijstok...2013.16.17.png

Member Prodigy's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    De Standaard Online - Enorm privacylek in Facebook

Wat is er de laatste maanden toch mis met die site? :/ Sinds al die veranderingen heeft dat de gebruikers een hele resem problemen opgeleverd

Member RemcoB's schermafbeelding
    iTrader
    0
    In België zijn het vooral de sites Netlog en Facebook die het best scoren. Ik ben zelf nu 14, wachtend om dit jaar 15 te worden, en weet dus goed van m'n eigen hoe ik erover denk, een mening die veel vrienden ook wel delen. Netlog is ook hot, alleen is netlog maar voor de jongeren. Ik ben er nu al zogoed als helemaal mee gestopt met daar eens op te zien, en sinds vier maanden geleden "overgeschakeld" naar Facebook. Vele vinden deze dingen belachelijk, maar ik zelf als "puberke" vind 't een absolute meerwaarde. Fijn tijdsverdrijf, en meer!
    Speelt: Call of Duty ; Black Ops online
    Online-id: kilmachine0032, wegens het aanmaken van m'n profiel in 't eerstemiddelbaar, is er maar 1 'l'.

Student

Member zipke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Eik, de "likes" knop en "add as friend" knop zijn in't zwart wit, of zeeeer licht van kleur. Ik dacht ff dat ik kleurenblind was geworden.

Die nieuwe "like" optie voor fanpages trekt op de ballen btw. Niet dat ik er mijn slaap voor ga laten, maar 't is wel een enorme achteruitgang. Nu kunt ge niet meer "liken" dat iemand een fanpage heeft gejoined, zelfs een comment lukt niet meer. Heeft wel al voor verkeerde situaties gezorgd hier.

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Die groepen waar je fan van moet worden voor je de content ziet en de apps die, wanneer je ze aanklikt, zich verspreiden naar al je vrienden hangen mijn kloten uit.

DBK
    DBK is offline
    Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zipke Bekijk bericht
    Heeft wel al voor verkeerde situaties gezorgd hier.
    Leuk willen vinden dat iemand fan was van geworden van iets en dan er zelf fan van worden?

Member zipke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Leuk willen vinden dat iemand fan was van geworden van iets en dan er zelf fan van worden?
    Jeeeeeeeep Het zelf niet doorhebben, het de hele dag op uw profiel hebben staan en dan gebeld worden door iemand. Haha ik dacht eerst dat ik gefraped was.

Member
    iTrader
    0
    Als het goed is mag het ook gezegd:

Ik ging via Opera MINI op m'n iPhone naar facebook, en voor de veiligheid kon ik niet meer inloggen tot ik op pc geverifieerd had dat de handelingen die ik gedaan had van mezelf waren.

Dit komt omdat Opera z'n websites optimaal maakt en ze eerst opslaat op hun eigen server (in Noorwegen zo blijkt) en vervolgens dan pas doorstuurt naar de gebruiker (in dit geval mezelf).

++ Facebook !

Member SilentSpring's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Zijn er hier eigenlijk nog met dat probleem of ben ik de enigste die bijna wekelijks van die tecktonik-pipo's krijg die vrienden willen worden op Netlog?

'k heb nochtans een normale nick/foto en 'k bezoek eigenlijk nooit andere profielen ofzo
    Van waar dat zo opeens allemaal komt is me een raadsel

Member vezko's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zipke Bekijk bericht
    Eik, de "likes" knop en "add as friend" knop zijn in't zwart wit, of zeeeer licht van kleur. Ik dacht ff dat ik kleurenblind was geworden.

Die nieuwe "like" optie voor fanpages trekt op de ballen btw. Niet dat ik er mijn slaap voor ga laten, maar 't is wel een enorme achteruitgang. Nu kunt ge niet meer "liken" dat iemand een fanpage heeft gejoined, zelfs een comment lukt niet meer. Heeft wel al voor verkeerde situaties gezorgd hier.
    haha das mij ook al overkome

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten