Bekijk resultaten enquête: Facebook is

Aantal stemmers
2064. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • louter een hype

1.182 57,27%
  • een echte meerwaarde

882 42,73%
Pagina 10 van 187 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 136 t/m 150 van 2798
    Banned protnie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk bericht
    ik wil mensen van 9lives toevoegen
    post uw naam dan hier

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ulixes Bekijk bericht
    Een grote voyeuristische kuthype. Het is eigenlijk te belachelijk voor woorden, al die facebookhoeren met 400+ "vrienden" en 1001 identieke foto's (het would-be artistieke zelfshot of de pose "met vrienden op een """"feesje"""" met glazen uitgestoken richting camera"). Get a fucking life ja.
    Dat is al 1 van de redenen waarom ik er niets van moet weten.
    Voor de rest ben ik het VOLLEDIG eens met deze mensen hier:
    5 Things I Hate About Facebook All of the Above

Ik vind het vooral spijtig dat je bijna een facebook MOET aanmaken om nog mee te zijn. Om een voorbeeld te geven: Ze versturen uitnodigingen vr feesjes alleen nog via facebook omdat ze er vanuit gaan dat iedereen dat wel heeft. Niet dus. Uiteindelijk krijg je het dan toch MONDELING te horen van andere vrienden.

En wat is het nut van al je conversaties via een social network site te doen? Wat is er tegenwoordig mis met MSN als het dan toch online moet gebeuren? Moet echt iedereen zien waarover je met iemand praat?
    Daarbij kan het toch niemand geen HOL schelen wat je allemaal aan het doen bent of van plan bent tot in de detail.

Ik zie het ook als een verslaving. Als ik op school in de computerlokalen eens rondkijk, IEDEREEN zit daar op zijn facebook de meest nutteloze dingen te doen.

En de mensen die zeggen dat het leuk is omdat je terug contact krijgt met mensen van je vorige school ofzo. Dat kan wel zijn, maar als je ECHT nog contact met die mensen wou had je daar facebook normaal niet voor nodig gehad he. Dan had je wel zelf even de moeite gedaan die persoon eens te contacteren of in contact te blijven.

Conclussie: een dikke hype weeral. And I don't like hypes.

edit: Voor een social network site met een ECHTE functie moet je bij Last.fm zijn imo.

Member Bosvos's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arifiene Bekijk bericht
    Rustig .

En wrm zit iedereen zo te zagen op het aantal 'vrienden'?
    Van mij zijn dat er ook veel, maar das vrienden + goede kenissen + klasgenootjes... Als ge met 300 in klas zit loopt dat al rap op. En al de zeveraars die beweren dat ge enkel uw 'echte vrienden' moet toevoegen, ewel, dan zijt ge nix met facebook, want er zijn er zeer weinig die meer dan 10 'echte' vrienden hebben.
    en mijn echte vrienden zijn niet echt mee met de computerhype, dus die heb ik al ni op FB
    Ik heb exact 50 FBvrienden, maar de reclame begint stilaan op gang te komen, elke week registreert een kennis van me zich wel...
    | Last.fm |

Member EagleEye's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofdschooier Bekijk bericht
    en mijn echte vrienden zijn niet echt mee met de computerhype, dus die heb ik al ni op FB
    Inderdaad, nog zoiets. Computers. Hype of echte meerwaarde?

Banned protnie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EagleEye Bekijk bericht
    Inderdaad, nog zoiets. Computers. Hype of echte meerwaarde?
    Pure hype èh.

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Dat is al 1 van de redenen waarom ik er niets van moet weten.
    Voor de rest ben ik het VOLLEDIG eens met deze mensen hier:
    5 Things I Hate About Facebook All of the Above

Ik vind het vooral spijtig dat je bijna een facebook MOET aanmaken om nog mee te zijn. Om een voorbeeld te geven: Ze versturen uitnodigingen vr feesjes alleen nog via facebook omdat ze er vanuit gaan dat iedereen dat wel heeft. Niet dus. Uiteindelijk krijg je het dan toch MONDELING te horen van andere vrienden.

En wat is het nut van al je conversaties via een social network site te doen? Wat is er tegenwoordig mis met MSN als het dan toch online moet gebeuren? Moet echt iedereen zien waarover je met iemand praat?
    Daarbij kan het toch niemand geen HOL schelen wat je allemaal aan het doen bent of van plan bent tot in de detail.

Ik zie het ook als een verslaving. Als ik op school in de computerlokalen eens rondkijk, IEDEREEN zit daar op zijn facebook de meest nutteloze dingen te doen.

En de mensen die zeggen dat het leuk is omdat je terug contact krijgt met mensen van je vorige school ofzo. Dat kan wel zijn, maar als je ECHT nog contact met die mensen wou had je daar facebook normaal niet voor nodig gehad he. Dan had je wel zelf even de moeite gedaan die persoon eens te contacteren of in contact te blijven.

Conclussie: een dikke hype weeral. And I don't like hypes.

edit: Voor een social network site met een ECHTE functie moet je bij Last.fm zijn imo.
    Ja een gsm MOET ook niet eh. Ge moét ni meegaan met uw tijd eh.
    Op msn is niet iedereen online. Als het private je stoort kun je een private message sturen (of een email, stel je voor).
    En kweet niet van de rest hier, maar ik ga echt ni beginnen lezen wat iedereen tegen elkaar zegt inderdaad => Lees het dan gewoon niet, das echt niet moeilijk hoor .

Jaaa hoor écht moeite doen om mensen van vroeger tegen te komen waarvan je soms geen achternaam meer kent, die enkel een niet-geregistreerde gsm hebben, die verhuisd zijn naar de andere kant van het land. Heel simpel allemaal.
    En verslaafd: de ene aan facebook, de andere aan koffie, etc.

Conclusie: ieder zen ding weetwel.
    Je suis blonde, et alors?
    http://www.katzoektthuis.be

Member TheFallen's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het is uiteindelijk wat je ervan maakt.

Ja, ik heb facebook. Persoonlijk vind ik dat een heem handig iets om in contact te blijven met allerlei vrienden,kenissen,oude contacten, ...
    Een berichtje op facebook is veel sneller geplaatst als dat er een mailtje verstuurd wordt.

Hoeveel "vrienden" ik er op heb? Een 100-tal denk ik, maar alleszins dus niet zo veel. Binnenkort zal er waarschijnlijk een 50-tal bijkomen. Ken ik die dan goed? Neen. Maar ik zit in een vereniging en dat is dan ook een middel om contact te houden. Via facebook leer ik die mensen dan ook wat "kennen" door er eens met te zeveren..

Ik zie er niets anders dan voordelen in. Wil je er niet aan meedoen? Niemand verplicht jou.
    (Nu moet ik wel zeggen dat ik geen fan ben van persoonlijke informatie op het internet te gooien. Bijgevolg is het niet mijn volledige naam die ik op facebook gebruik. )
    'Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt.

Member
    iTrader
    0
    Ja een gsm MOET ook niet eh. Ge moét ni meegaan met uw tijd eh.
    Conclusie: ieder zen ding weetwel.
    jama ge kunt toch nie beginnen met die eerste quote en dan eindigen met die 2de?
    das toch TOTAAL geen conclusie van uw post?

de conclusie van uw post is dat mensen die geen facebook hebben VERKEERD zijn, als je echter als conclusie "ieder z'n ding" wilde, had je beter die eerste twee zinnen niet gezet.
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    jama ge kunt toch nie beginnen met die eerste quote en dan eindigen met die 2de?
    das toch TOTAAL geen conclusie van uw post?

de conclusie van uw post is dat mensen die geen facebook hebben VERKEERD zijn, als je echter als conclusie "ieder z'n ding" wilde, had je beter die eerste twee zinnen niet gezet.
    Er staat wat er staat, en das exact wat ik bedoelde.
    Dus doe vooral geen moeite om mijn post te verdraaien.

Member
    iTrader
    0
    ik probeer gewoon een beetje logica toe te passen op uw zwaar contradictorische post, kwestie van wat duidelijkheid te scheppen
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

Member
    iTrader
    0
    facebook is gewoon goed om op zaterdag eventjes te bekijken

idd, waarom niet chatten via msn? waarom niet gewoon een email sturen naar uwe maat? waarom is facebook nodig?

nu ja, ik kom nu in contact met vrienden die ik al 5jaar niet meer gezien heb, die hebben geen msn en ik heb hun email adres niet... in dat opzicht is het hemels

als iemand mij wil toevoegen die ik niet ken... dan doe ik het ook gewoonweg niet, wat ik het nut van 500 vrienden te hebben? iedereen duidelijkmaken hoe zielig je wel bent?

anyway, leuk toemaatje voor een boring zaterdagnamiddag, meestal ben ik wel rond na een half uurtje social networking, geldt dus ook voor netlog

iTrader
    4 (100%)
    ik probeer gewoon een beetje logica toe te passen op uw zwaar contradictorische post, kwestie van wat duidelijkheid te scheppen
    Er is niéts contradictorisch aan mijn post.
    Ik zeg hem dat hij geen gsm/facebook moét hebben, en dat is ook zo. Ik vind het handiger mét beide, hij misschien niét.
    Ik zeg: ieder zen ding.

Dus: niéts contradictorisch.
    Als gij concludeert dat 'géén facebook hebben verkeerd is', dan moet je dringend es leren interpreteren.

Member Proto's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hypes haten is de grootste hype van het moment
    evenals op Arifiene bashen, ik word het nu stilaan wel een beetje beu...
    edit: voor degenen die het zich moesten afvragen, ja, ik wil seks met arifiene
    Laatst gewijzigd door Proto; 18 december 2008 om 11:52
    PSN: Grousle

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Proto Bekijk bericht
    Hypes haten is de grootste hype van het moment
    evenals op Arifiene bashen, ik word het nu stilaan wel een beetje beu...
    edit: voor degenen die het zich moesten afvragen, ja, ik wil seks met arifiene
    er wordt hier nergens gebashed, het is een gezonde discussie met als doel de vaardigheden van arifiene om haar mening naar voor te brengen te verfijnen

wat wel waar is, is dat het hier niet thuis hoort..
    daarom even het laatste wat ik over dit onderwerp zal zeggen:
    uw eerste quote zegt dat mensen die niet meedoen aan facebook niet meegaan met hun tijd, wat voor het grootste deel van de bevolking opgenomen wordt als een belediging, want de meeste mensen willen vooruitgaan en niet stilstaan.. je vergelijkt het dan onterecht met een GSM, wat niet waar is aangezien een GSM geen hype is maar echt wel vooruitgang
    als conclusie zeg je dan "ieder z'n ding", maar zoals ik al gezegd heb gaat bijna niemand de beslissing nemen om zomaar stil te staan en niet meedoen aan de vooruitgang (behalve uit religieuze overwegingen en dergelijke). eigenlijk is het uw manier om te beginnen met een vrij agressieve statement om dan te eindigen met een (contradictorische) statement waarin je jezelf preventief indekt tegen reacties die op de eerste quote kunnen komen

daarmee is dan ook alles hierover gezegd

iTrader
    4 (100%)
    er wordt hier nergens gebashed, het is een gezonde discussie met als doel de vaardigheden van arifiene om haar mening naar voor te brengen te verfijnen

wat wel waar is, is dat het hier niet thuis hoort..
    daarom even het laatste wat ik over dit onderwerp zal zeggen:
    uw eerste quote zegt dat mensen die niet meedoen aan facebook niet meegaan met hun tijd, wat voor het grootste deel van de bevolking opgenomen wordt als een belediging, want de meeste mensen willen vooruitgaan en niet stilstaan.. je vergelijkt het dan onterecht met een GSM, wat niet waar is aangezien een GSM geen hype is maar echt wel vooruitgang
    als conclusie zeg je dan "ieder z'n ding", maar zoals ik al gezegd heb gaat bijna niemand de beslissing nemen om zomaar stil te staan en niet meedoen aan de vooruitgang (behalve uit religieuze overwegingen en dergelijke). eigenlijk is het uw manier om te beginnen met een vrij agressieve statement om dan te eindigen met een (contradictorische) statement waarin je jezelf preventief indekt tegen reacties die op de eerste quote kunnen komen

daarmee is dan ook alles hierover gezegd
    Ok, Bram, ik heb van u geen raad nodig over mijn 'mening naar voor brengen'. Je bent de enige die het blijkbaar verkeerd wil interpreteren, dus mss kun je beter eens naar je eigen (gebrek aan) capaciteiten kijken.

Dat is 1/ helemaal geen belediging, 2/ ik vind facebook wél vooruitgang (hoe subjectief van mij), 3/ als je dat agressief vindt dan ben je niets gewoon, 4/ mijn 'contradictorische statement' is gewoon de conclusie die ik trek, en die ook mijn mening is, dus ik dénk dat ik wel beter in staat ben om te oordelen over wat ik daarmee bedoel dan jij.
    En als afsluiter zou ik liever hebben dat je mij op je ignorelijst zet ofzo, want uw 'geïnterpreteer' werkt op mijn zenuwen. Niemand heeft baat bij weer een stomme discussie waarin jij zegt wat IK bedoel.

Kzal wel zelf zeggen wat ik bedoel, en dat heb ik bij deze gedaan.

Pagina 10 van 187 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten