tis maar seks hoor. Mensen sleuren er echt te pas en te onpas emoties bij ...![]()
tis maar seks hoor. Mensen sleuren er echt te pas en te onpas emoties bij ...![]()
Voila, natuurlijke behoeftes. Daar moet gewoon aan voldaan worden.
One night stand waarbij ge de eprsoon nooit meer in u leven terug ziet niet nee...
tellen festivalfucks daar ook bij?
Hmmm kwist ni wa aanklikke
Momenteel absoluut ni nee, geen interesse, maar kwas me ant bedenke moest ik ni getrouwd zijn en niemand hebbe zou ik denk ik ni nee zegge.
Alle, kwenikeb wel iets voor serieuze relaties (obviously) maar moest er zich een situatie voordoen waarbij da zou kunne, dan mss wel.
Seks is imho slechts seks. Enkel met iemand waar je van houdt of waar je verliefd op bent is het dat ietsje meer.
"ietsje" is hier wel een understatement ^^
Laatst gewijzigd door ElBramo; 19 oktober 2008 om 22:46
Gaat men er van uit dat je die persoon dan nooit meer terug ziet of tellen meerdere one night stands met dezelfde personen ook mee? :]
precies of ge da nodig hebt om te weten hoe het elders is
verkennen en leren daarvoor hebt ge geen meerdere sekspartners nodig (want echt veel nieuw brengen die niet in de seks, tenzij ge opeens met een ander geslacht seks hebt) al de rest (van trukjes, tips, fantastietjes) kunt ge evengoed ontdekken met uw eerste lief
kheb er geen problemen mee dat ge de mening hebt van eerst een beetje rond te fladderen ze, mij niet gelaten, en als ik wa andere keuzes zo gemaakt hebben zou ik wss ook wel al meerdere mensen in bed hebben gehad ofzo, maar zoiets moet ge niet als algemene waarheid voorhouden, en zeker niet tegenover mensen die bij hun eerste liefke nog zijn (sebiet denken ze echt dat ze iets missendan krijgt ge van die belachelijke breakups en mensen die na 2 jaar nog altijd hun lief missen
)
Tha_nOn: veel meer dan zomaar een gemiddelde vrouw maar officieel een vista approved vrouw ^^
Delivering since 2002.
Al één gehad,
Veel spijt van eigenlijk. Was met een normale vriendin en na een nachtje weggaan zoals we zoveel deden gebeurde er plots meer, maar sindsdien was er iets veranderd, en nooit meer dezelfde vriendschap als voorheen gekend.
Had anders een vriendin voor het leven kunnen zijn...
er bestaat inderdaad maar één soort experimenteren en dat maakt ge mee door te wisselen van partner
kmoet zeggen inderdaad, kheb nog altijd dezelfde standaard saaie seks met mijn partner als een paar jaar geleden
Nee, geen interesse.
Van eentje heb ik toch zwaar spijt dat het gebeurt is![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)