|
||||||
| Vrije tijd & Lifestyle - Alles i.v.m. hobby, vrije tijd, mode, uitgaan, ... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#163 (permalink) | |||||
|
Citaat:
En nu in Augustus naar NYC toch fastfood checke lek zot ze ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#164 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#166 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() En "Tuk Tuk" is bijna ni te missen, in die straat is ook nen Starbucks ![]() Enige waark schrik voor heb is da den dollar trug sterker ga worde nog , mss best nu al wissele fzo mss^^Laatst gewijzigd door exCite; 21 januari 2009 om 15:25 |
|||||
|
||||||
|
|
#169 (permalink) | ||||
|
Wel, eigenlijk zou dat ongelooflijk handig zijn, ik zit namelijk op kot in Gent en das blijkbaar vlakbij de kinepolis. Maar op hun site staat er niks van "Kom ook eens langs in onze winkel". Denk dat het op levering only is.
Edit: heb een mailtje gevraagd of ik mijn bestelling gewoon bij hun kan komen afhalen. Dus ik hou jullie op de hoogte van het antwoord ![]() Laatst gewijzigd door Decay; 21 januari 2009 om 17:13 |
||||
|
|||||
|
|
#170 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Pizza's met tomaten-ketchup i.p.v. tomaten-saus, frietjes die als smakeloos karton wegbijten, bij het ontbijt enkel een soort van bittere marmelade. Brrr, Engels eten is smerig. |
|||||
|
||||||
|
|
#172 (permalink) | ||||
|
Mja, is diee beefjerky.be wel te vertrouwen?
Heb zo het gevoel dat die dat gewoon in wholesale aankoopt op Big John's Beef Jerky en dan dat op zijn belgisch siteke verkoopt. Wie weet hoe lang dat al bij zijn thuis ligt eer dat bij u in de bus zit. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#174 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#175 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Tis eerder iets dat ge ofwel erg lekker vindt, ofwel niet te vreten Misschien had ik beter dan zo een goedkoop pakket gekocht ipv direct een van 25 euro ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#177 (permalink) | |||||
|
Citaat:
In augustus een proefpaket, en in december nog een kilo fiery hot (of zoiets). De eerste keer dat ik bestelde was er wel een kleine maand tussen bestelling/levering. 2de keer was het maar een week. Hij zal het waarschijnlijk wel doen zoals jij zegt, maar ik heb zelf weinig goesting om een halve kilo vlees uit amerika te laten overvliegen/varen. |
|||||
|
||||||
|
|
#178 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#180 (permalink) | ||||
|
Heb een mailtje gekregen van Beef Jerky:
Van beefjercky.be is er spijtig genoeg enkel een online shop. We zijn maar een klein bedrijfje en hebben niet de middelen om een winkel bij open te houden. Met vriendelijke groeten Kevin Heb dan maar gisteren iets online besteld en betaald. Laat wel weten wanneer ik het toegestuurd krijg. |
||||
|
|||||
![]() |
| Labels |
| burger king |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|