|
||||||
| Vrije tijd & Lifestyle - Alles i.v.m. hobby, vrije tijd, mode, uitgaan, ... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#142 (permalink) | ||||
|
|||||
|
|||||
|
|
#148 (permalink) | ||||
|
Goed, even wat info over beefjerky.be dan maar.
Het product wordt geleverd in een luchtledig zakje, het ziet er niet bijster smakelijk uit op't eerste zicht eigenlijk. Over de levertijd, ik heb't besteld op 31 juli, direct betaald via online overschrijving en op 6 augustus heb ik de boodschap gekregen dat de betaling ontvangen is en mijn status wordt aangepast naar, wordt verwerkt. Op 20 augustus heb ik dan een melding gekregen dat mijn pakket verzonden is en vandaag 22 augustus heb ik 't ontvangen. Aangezien 't sommigen hier wel aanbelangt kan dit misschien wel interessant zijn. |
||||
|
|||||
|
|
#151 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Zo een grote producent werkt met kleine andere ondernemingen samen zodat zij kunnen produceren op basis van de technologie die Starbucks hen aanbiedt. Maar bij die proces gebruikt men deels producten die op de lokale markt te vinden zijn, het importeren van bepaalde producten is namelijk te duur. En deze producten verschillen dus van regio tot regio waardoor de smaak lichtjes verandert, maar het basisrecept op zich blijft hetzelfde. In sommige landen brengen ze natuurlijk wel totaal nieuwe producten op de markt die hier niet zouden gesmaakt worden, maar dat is iets anders. |
|||||
|
||||||
|
|
#152 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#154 (permalink) | |||||
|
Citaat:
3 weken is voor mij te lang tbh , kben zo ene als ik iets bestel dat wordt geleverd binnen 2 dage dat ik na 6 uur al zit af te tellen ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#155 (permalink) | ||||
|
Of het echt smaakt? Tgoh, ik ben eigenlijk best wel een beetje teleurgesteld. Zoals ik het her & der las had ik eigenlijk ambrozijn verwacht en dat was misschien toch net iets te veel. Het is zeker niet slecht maar 't is enorm duur voor wat't is.
Ik heb de original besteld, de middenmaat, 1/2lb denk'k, een 250gram+/- T is bijzonder taai en eerst heeft't eigenlijk wel een beetje weg van een enorm goedgedroogde taaie salami. Mijn vriendin vindt het vreselijk, een vriend vindt het geweldig en die heeft er prompt zelf besteld. Mijn vader vindt het ook vrij lekker en blijft er ook maar niet af, mijn moeder vindt het vreselijk, ze kan zelfs niet tegen de geur. 't Is wat mar eigenlijk zei, 't is best wel een beetje vreemd in 't begin, maar je blijft er wel op kauwen. Ikzelf vindt het wel vrij goed, maar ik ga me toch geen 2e keer bestellen denk ik. Het is de prijs niet echt waard. |
||||
|
|||||
|
|
#157 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() glazed raspberry filled donuts ![]() Ws, zullen het geld er wel voor hebben. Maar kzou het toch ni graag doen ![]() Citaat:
![]() Yaay ![]() Weegschaal in walmart ff uitgeprobeerd Dus kweni hoe juist het was. schommelde altijd tussen 92-95lbs |
||||||
|
|||||||
![]() |
| Labels |
| burger king |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|