|
||||||
| Vrije tijd & Lifestyle - Alles i.v.m. hobby, vrije tijd, mode, uitgaan, ... |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#121 | |||||
|
Citaat:
Niet moeilijk, ik vind dat ze daar heel vettig eten. 's Morgens eieren en worsten, 's middags fastfood en 's avonds vooral veel suiker. |
|||||
|
||||||
|
|
#122 (permalink) | ||||
|
Hier ist s morgens burgers en frieten, s middags hetzelfde of nen burrito of quesadilla ( alles overladen met kaas en sour cream en alle andere gore dinge) s avonds pizza of een burger en friete etc
![]() Ik heb hier mensen een gewone boterham leren eten.... die kenden da dus echt ni. Da was altijd een broodje ofzo van subway als die brood aten, of die broodjes van burgers. Een gewone boterham met ham en kaas? nope, nog nooit. Een gewone boterham met boter en jam? Nope, eerste keer da die da ooit hadde gegete :') |
||||
|
|||||
|
|
#125 (permalink) | ||||
|
Ja brood hier is echt blargh, ofwel is da van die longlife spul da kauwerig is. Vers is nogaltijd ni 'vers' gelijk da wij da kenne.
Nu met wa geluk is da anders waar gij naartoe gaat. Donuts ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#126 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#127 (permalink) | |||||
|
Citaat:
zelf maken hé. koop u zo een broodmachien, kap 's avonds uw ingrediënten der in, en tegen dat ge opstaat 's morgens of 's middags hebt ge vers brood. |
|||||
|
||||||
|
|
#129 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Gisteren gebeld met vrienden die net terug zijn van Florida, en die kerel is ne vegetariër. Hij heeft em kunnen redden, maar hij zegt ook dat hij meestal eigenlijk alleen maar sla at, omdat er niks anders was. En af en toe in de winkel iets gaan halen enzo. |
|||||
|
||||||
|
|
#130 (permalink) | |||||
|
Citaat:
alleen die McDonalds/Quick mag wel wa later open blijven zo na het weggaan nog een drive-in doen zou hemels zijn ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#131 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Gistre weer naar wlmart geweest en weer veel te veel gekocht. its a deathtrap!Altijd uw ticketjes bijhoude trouwens want ge kunt echt alles terugbrengen. (zelfs eten ed.) Citaat:
![]() |
||||||
|
|||||||
|
|
#132 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Vote +1 om Emma haar hele valies vol Amerikaans eten te laten proppen en te laten uitdelen als ze terug komt! |
|||||
|
||||||
|
|
#135 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
![]() Gij moogt anders ook evenveel bijkomen als ik hier heb gedaan ![]() Citaat:
In amerika daarentegen zuigt het "marokkaans" eten (a la durum en pita) zoooo hard. Echt ni te eten. |
||||||
|
|||||||
|
|
#136 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#137 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ook de typische beelden van de buurten en de huizen met voor- en achtertuinen, porches etc. En ook stiekem de vergelijking die ge maakt met uw eigen huis, the american dream lijkt ni zo ongelooflijk debiel. Die buurten doen het echt lijken alsof de mensen die in grote perfecte huizen wonen veel gelukkiger zijn. Ik weet natuurlijk goe genoeg da da ni zo is, en ik zou zo'n huis absoluut ni willen kuisen :') Maar toch is er da raar gevoel als ge die kasten van huizen ziet. |
|||||
|
||||||
|
|
#138 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. Ik heb één keer in mijn leven een echte Amerikaanse donut gegeten, man die wannabe donuts van bij de bakker zijn er niets tegen. |
|||||
|
||||||
|
|
#139 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#140 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Want na 2 weken Florida was iedereen minstens 5 kilo bijgekomen. Behalve ik, 500 gram, en dan wss nog omdat ik net gegeten had ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| burger king |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|