|
|
#101 | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#105 (permalink) | ||||
|
ben een paar maanden geleden naar amerika geweest
die hun fastfood > onze fastfood alles wat wij hebben hebben zijle in het groot, gigantische koffiekoeken mcdonalds open van 6AM tot 5:30AM tot 10:30 zijn het hamburgers met dikke pannenkoeken ipv brood En ik moet zeggen BESTE PIZZA ooit, ik had groote honger en bestelde de grootste pizza maar die vent hoorde da ik geen amerikaan was en maakte een helft mijn pizza en de andere helft van mijn lief ze kwamen af met ne pizza van 50 CM doorsnede. |
||||
|
|||||
|
|
#106 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() de koffie die ge uit de pakskes haalt of senseo is ook niets vergeleken met echte, handbereide koffie ze ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#108 (permalink) | ||||
|
Die 24hour toestanden zijn hier idd heel handig. Om 11uur 's avonds boodschappen doen? Np, alles is open.
Om 3u 's morgens zin om te winkelen voor kleren of stofzuigers? Np, is makkelijk te vinden :') Ksnap eigenlijk ni hoe ze da volhouden, die bedrijven hebben natuurlijk het geld om da open te houden, maar is da wel voordelig? Al werken er maar enkele mensen, ze moeten er toch nog iets winst uit halen.. of hebben hier veel meer mensen nachtwerk? |
||||
|
|||||
|
|
#110 (permalink) | ||||
|
Ik zie er juist tegenop enkel en alleen al voor da eten
Als het allemaal lekker is ben ik verkocht, en dan gaan de kilootjes er rap bijkomen.Emma is bestand tegen al da eten, die komt toch geen gram bij ![]() Kdenk da we ergens rond 5 uur savonds landen, en dan gaan we meteen richting ne Walmart om de noodzakelijkste inkoopjes te doen. Kga de supermarkten van thuis (vers fruit en groenten, bekende merken, ...) wel missen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#112 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#113 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Mss 1/2de of soms 1/3de ![]() Walmarts zijn heel gevaarlijk! Die hebben daar alles waardoor ge altijd buitekomt met meer dan ge nodig hebt de "want want want" is daar gewoon onweerstaanbaar :') Ga binnen met een lijstje of een bedrag en wijk ni teveel af want dan wordt ge gewoon zot ![]() Mja op vakantie moete ni op uw lijn letten he, bij een reis naar amerika horen de kilos erbij da zijn zorge voor later ^^ (als ge hier zou wone is da wel wa meer opletten.. zo deprimerend al die dikke mensen zeker in fastfoodrestaurante... de mense die ge daar echt ni wilt zien zijn natuurlijk de mensen die daar eten.)Moar eksplenachuns pls?
|
||||||
|
|
#114 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#115 (permalink) | ||||
|
En die hebben de grootste parkings die ge ooit hebt gezien... want niemand wandelt of fietst. Kruipe altijd terug in hun gigantische SUV's
![]() De absolute cliche beelden da mensen van amerika hebbe zijn echt gewoon 100% accuraat. Overlaatst een zwarte dude met een boombox op zn schouder zien voorbij lopen, broek aan zn knieen. Da gebeurt dus ook int echt :') Onvoorstelbaar gewoon. Er was nog een voorbeeld maar die benk precies vergeten, hmmm. |
||||
|
|||||
|
|
#116 (permalink) | ||||
|
Bij ons betaal je be-la-che-lijk veel geld wanneer je mensen buiten de standaard uren (dus tussen 9 en 17u) laat werken. Nachtwerk, werk op zon- en feestdagen wordt tot het driedubbele (verplicht) uitbetaald als normaal dagwerk. Ginder is dat een pak minder bij mijn weten + je betaalt geen torenhoge kosten aan sociale zekerheid.
|
||||
|
|||||
|
|
#117 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Tis toch veel beter en gemakkelijker als iedereen van 9 tot 17 moet werken louter alleen al omdat ge mensen hun leven afpakt door hen snachts te laten werken. |
|||||
|
||||||
|
|
#118 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() http://nl.youtube.com/watch?v=EYAG3wXYPWI |
|||||
|
||||||
|
|
#119 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#120 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Dan ben ik een paar kilootjes kwijt die in Amerika terug mogen komen. Moesten die ook nogges wegblijven zou da wel leuk zijn ![]() In mei ofzo ben ik nog eens naar Engeland geweest, en ik verschiet daar al van hoeveel dikke mensen er rond lopen. Ksnap echt nie dat die het zover kunnen laten komen... Kzal in Amerika waarschijnlijk mijn hart mogen vasthouden ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| burger king |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|