|
|
#182 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Maar ik bedoel dat je in VS heel lekkere dingen kan vinden en het zonde is om ranzige McDonalds burgers te vreten ![]() bv. Nola Cuisine Shrimp Creole Recipe good stuff ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#184 (permalink) | |||||
|
|
Citaat:
We maakten vaak zelf ons eten klaar met de meest "normale" dingen die we in de supermarkt konden en nog ... Eerlijk gezegd vond ik van alles wat ik daar at mcdonald's nog het meest smakelijke. |
|||||
|
||||||
|
|
#188 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#191 (permalink) | ||||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
||||||
|
|||||||
|
|
#195 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Maar vinde na ni da in supermarkte zo groot als krogers en walmart da die wel een degelijke vers voedsel afdeling moge hebbe? |
|||||
|
||||||
|
|
#196 (permalink) | ||||
|
True, ik vind vers eten uitermate belangrijk en ik denk dat een natie zoals Amerika daar dringend es meer werk van mag maken ipv alles ofwel in te vriezen, in blik te stoppen of te frituren. Ik word er al misselijk van als ik zie hoeveel mensen in mijn omgeving zich volstoppen met broleten gewoon uit luiheid.
Maar dat zijn daar echt structurele problemen en die zijn jammer genoeg net het moeilijkste aan te pakken. Doet me een beetje denken aan een discussie hier ergens op't forum omtrent V6 en V8 motoren (ik dacht in de reistopic doorheen usa). |
||||
|
|||||
|
|
#197 (permalink) | ||||
|
Kwam ik toevallig op facebook tegen: Water | Facebook
|
||||
|
|||||
|
|
#198 (permalink) | ||||
|
Waar ik altijd ga winkelen is er toch een uitgebreide afdeling met groenten en fruit, en de diepvries afdeling is kleiner dan die in België. (en dat is ook de winkel waar de meesten hier hun boodschappen doen dus het is niet dat ik er speciaal naar op zoek ga) Maar da neemt wel niet weg dat het grootste deel van het voedsel ofwel vet is, ofwel veel te zoet.
|
||||
|
|||||
|
|
#200 (permalink) | |||||
|
Citaat:
iedereen weet dat engelsen geen eten kunnen maken (en geen bier) |
|||||
|
||||||
![]() |
| Labels |
| burger king |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|