Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Babs Bekijk bericht
    Tis echt grappig eigenlijk.
    Kheb de pluimenstok vandaag meer gebruikt voor een aaitje van ver te geven ipv te spelen En ook voor wat brokjes naar hem toe te schuiven.

Als mn vriend thuis is zal ik eens wat natvoer zetten, kben superbenieuwd of dat iets gaat opleveren. Khoop dat hij er rap uitkomt, hij heeft nog zoveel om te ontdekken!
    Niet te ver van de zetel zetten int begin eh.
    Max 30 cm, hij zal t wel ruiken .
    Je suis blonde, et alors?
    http://www.katzoektthuis.be

Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arifiene Bekijk bericht
    Niet te ver van de zetel zetten int begin eh.
    Max 30 cm, hij zal t wel ruiken .
    En daarna dan?
    Hem weer onder de zetel laten kruipen of hem eens bij ons nemen als dat lukt?
    I am woman, hear me roar
    Project 1995 Classic Mini 1.3i SPI

Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    228 (99%)
    Ons nieuw katje, jongske van onze huidige begint hier nu rond te crossen. Binnen 2 weken gaan ze de nieuwe zetel leveren en er in krabben mogen ze natuurlijk niet doen. Hoe kan ik die kleine dat afleren? Hij is +/- 1 maand oud maar doet al goe zijn best op de vloermat buiten en op de huidige zetel.

Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    Ons nieuw katje, jongske van onze huidige begint hier nu rond te crossen. Binnen 2 weken gaan ze de nieuwe zetel leveren en er in krabben mogen ze natuurlijk niet doen. Hoe kan ik die kleine dat afleren? Hij is +/- 1 maand oud maar doet al goe zijn best op de vloermat buiten en op de huidige zetel.
    Zorgen voor zoveel mogelijk afleiding à la speeltjes en krabpalen.

Het natvoer staat er, tis precies wel niet zo succesvol als ik gehoopt had
    I am woman, hear me roar

iTrader
    4 (100%)
    En daarna dan?
    Hem weer onder de zetel laten kruipen of hem eens bij ons nemen als dat lukt?
    Ja, de eerste dagen hem rustig laten doen en laten verkennen .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Selderijstok Bekijk bericht
    Krabpaal kopen, bespuiten met catnip en uw volwassen kat laten steriliseren.

Bella's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    @ Babs

Danku^^
    De katten zijn ook precies kleine prinsjes en prinsesje xD
    echt alles wat een kat maar kan hebben , hebben die 3 wel^^
    http://www.twitch.tv/bellatje

Mephisto's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    En Babs, is em al wat aan't loskomen?
    The ratio of people to cake is too big.

Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Nope, veilig onder de zetel verstopt FOREVER! (zo lijkt het toch )

Nuja, tzal ooit wel goed komen zeker. Kheb gisteren nog tegen mijn vriend gezegd "over x aantal tijd gaan wij vergeten zijn dat die kat ooit zo bang is geweest", gewoon omdak zeker ben dat Sushi gaat openbloeien tot een echte knuffelbare, speelse kat.

Progress!

Hj kruipt vanzelf vanonder de zetel naar de tafeltjes in de hoek, en zit daar wat te miauwen ...
    Tis al iets
    Laatst gewijzigd door Babs; 13 oktober 2010 om 12:19
    I am woman, hear me roar

soulreaper's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mm,misschien een domme vraag,maar 1 van onze katten springt altijd op de motorkap van de auto,ook al staat hij een hele tijd stil,dus geen warme motorkap.Hoe krijg je dit afgeleerd,de auto heeft ons te veel geld gekost om nu al een motorkap vol krassen te hebben...Probleem is dat water gooien naar de kat niet veel uithaalt,aangezien ze er al van af is gesprongen eer we erbij zijn
    Demons run when a good man goes to war,Night will fall and drown in sun
    When a good man goes to war, Friendship dies and true love lies, Night will fall and the dark will rise
    When a good man goes to war, Demons run but count the cost , The battles won but the child is lost

Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    I am woman, hear me roar

iTrader
    4 (100%)
    Nope, veilig onder de zetel verstopt FOREVER! (zo lijkt het toch )

Nuja, tzal ooit wel goed komen zeker. Kheb gisteren nog tegen mijn vriend gezegd "over x aantal tijd gaan wij vergeten zijn dat die kat ooit zo bang is geweest", gewoon omdak zeker ben dat Sushi gaat openbloeien tot een echte knuffelbare, speelse kat.

Progress!

Hj kruipt vanzelf vanonder de zetel naar de tafeltjes in de hoek, en zit daar wat te miauwen ...
    Tis al iets
    De eerste stap is gezet
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulreaper Bekijk bericht
    Mm,misschien een domme vraag,maar 1 van onze katten springt altijd op de motorkap van de auto,ook al staat hij een hele tijd stil,dus geen warme motorkap.Hoe krijg je dit afgeleerd,de auto heeft ons te veel geld gekost om nu al een motorkap vol krassen te hebben...Probleem is dat water gooien naar de kat niet veel uithaalt,aangezien ze er al van af is gesprongen eer we erbij zijn
    Auto-hoes kopen is t simpelste .
    Haha, de spinnerd .
    En als hij al begint te spelen, dan is em aant loskomen ze .
    Niet vergeten: Bij jullie ist een grote ruimte (tov mijn kamer), geen broertjes/zusjes, niéuw...

iTrader
    4 (100%)

Mephisto's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Wie kiest de namen (en hoe)?
    Of gebruikt ge een random name generator ofzo?
    The ratio of people to cake is too big.

Private Joker's schermafbeelding
    iTrader
    251 (100%)
    Dit is onze Princess Peach

super kat, zeer speels en verschrikkelijk actief voor haar leeftijd van 9 jaar.

Princess

We zitten enkel met 3 "problemen"
    1) Ze jankt echt verschrikkelijk veel en vooral wanneer mijn vriendin thuiskomt. Ze stopt niet ook al krijgt ze eten en aandacht.
    2) Ze eet graag korrels, maar van "vlees" moet ze enkel de zakjes hebben waar er veel saus bij zit. Dan likt ze ook eerst alle saus ervan af en laat ze de rest soms gewoon liggen. Dat eten wordt dan gewoon slecht en eet ze niet meer, maar blijft wel janken en rond haar kattenbak cirkelen elke keer we naar die plaats gaan of er passeren.
    3) Ze verliest het ganse jaar door haar. Niet zomaar een klein beetje, haar gewoon strelen met een licht kleur kledij is een no-no.

Iemand ergens een oplossing?

Moeten we voor dat eten en het janken gewoon strenger zijn en een tijdje volharden in onze boosheid?

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
    Wie kiest de namen (en hoe)?
    Of gebruikt ge een random name generator ofzo?
    Het opvanggezin zelf . Ik dus in dit geval .
    We hebben wel zo'n beetje de officieuze regel dat de namen van een nestje met dezelfde letter moeten beginnen, dat is administratief gemakkelijker.
    De 8 kleintjes die binnengekomen waren, waren van 3 nestjes.
    Dus:
    -Kelvin, Kiara en Kiki
    -Flos en Flokje
    -Smacks, Solo en Shivah

Liefst ook niet dezelfde namen als vroeger enzo. Enfin ja, soms raakt mijn inspiratie ook wel es op . Ik zit nu aan kat 47 ofzo .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Private Joker Bekijk bericht
    Dit is onze Princess Peach

super kat, zeer speels en verschrikkelijk actief voor haar leeftijd van 9 jaar.

Princess

We zitten enkel met 3 "problemen"
    1) Ze jankt echt verschrikkelijk veel en vooral wanneer mijn vriendin thuiskomt. Ze stopt niet ook al krijgt ze eten en aandacht.
    2) Ze eet graag korrels, maar van "vlees" moet ze enkel de zakjes hebben waar er veel saus bij zit. Dan likt ze ook eerst alle saus ervan af en laat ze de rest soms gewoon liggen. Dat eten wordt dan gewoon slecht en eet ze niet meer, maar blijft wel janken en rond haar kattenbak cirkelen elke keer we naar die plaats gaan of er passeren.
    3) Ze verliest het ganse jaar door haar. Niet zomaar een klein beetje, haar gewoon strelen met een licht kleur kledij is een no-no.

Iemand ergens een oplossing?

Moeten we voor dat eten en het janken gewoon strenger zijn en een tijdje volharden in onze boosheid?
    Janken of 'babbelen'? Indien het janken is, en als ze rond haar katebak draait, kan het best dat er iets medisch niet in orde is. Gaat ze soms naast de bak, of heeft ze bvb moeite met plassen?

Als ze vreselijk actief is kan het best dat ze zich overdag rot verveelt alleen. Als het baasje dan thuiskomt krijgt die de klaagzang te horen eh... In zo'n geval denk je er beter eens over na om een soortgenootje aan te schaffen.

Die saus eraf likken doen ze hier ook. Probeer eens zakjes in gelei .

Wat betreft het haar: Ook een kortharige kat heeft er baat bij om nu en dan geborsteld te worden. Alle losse haren worden dan verwijderd en het ruiven zal verminderen .

Pagina 56 van 299 Eerste ... 64652535455565758596066106156 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten