Pagina 36 van 220 EersteEerste ... 263233343536373839404686136 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 701 t/m 720 van 4392
    Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arifiene Bekijk bericht
    Als ge hem 'wokwok' noemt zal t geen waar zijn ze

Das nogges een idee
    Sushi heeft bij mij momenteel de voorkeur, maar we gaan er nog over nadenken

Approved 9-lifer Dr.White widow's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    lmao @ wokwok

Ik ben voor Japans gegaan en hem "Chibi" genoemt

Ook hier aan't overwegen om een 2de pluizenbol in huis te nemen, maarja

Member BlazeMusic's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Wij hadden ook een katje in huis genomen, maar we waren niet van plan om die buiten te laten (onze vorige kat was omvergereden en dat wilden we niet nog eens meemaken...) toen we ermee naar de dierenarts gingen voor de nodige spuitjes vond onze dierenarts dat ze nogal raar reageerde... Na een paar kleine tests is dan gebleken dat ons katje doof was, waardoor we ze nooit mogen buitenlaten (want dove beestjes horen geen auto's aankomen)

Uiteindelijk hebben we voor onze kat een speelkameraadje in huis gehaald, een poesje uit hetzelfde nest (waar ze nog geen thuis voor hadden gevonden). Nu kan onze kat zich dus hele dag met zijn broertje bezighouden

Die beestjes lijken zich nooit te vervelen, echte flodderkonten!

iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr.White widow Bekijk bericht
    lmao @ wokwok

Ik ben voor Japans gegaan en hem "Chibi" genoemt

Ook hier aan't overwegen om een 2de pluizenbol in huis te nemen, maarja
    De onze heten "Yoko" en "Fluffy" (die laatste werd bedacht door mijn ietswat melige broer )

Vind Chibi anders ook wel lief!

iTrader
    14 (100%)
    allé arifiene, stuur mij uk ne keer wa foto'kes da ik mss een speelkameraadje heb voor Chibi

Heb gewoon wat schrik dat ik het mijzelve moeilijker ga maken door een 2de in huis te nemen, ik zou het dan ook enkel doen omdat ik weinig thuis ben door het werk en dat hij niet altijd alleen zit, want hij heeft echt véél aandacht nodig.

@BlazeMusic Yoko is nog tof, Fluffy moet ge een dikke haarbal laten worden

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    allé arifiene, stuur mij uk ne keer wa foto'kes da ik mss een speelkameraadje heb voor Chibi

Heb gewoon wat schrik dat ik het mijzelve moeilijker ga maken door een 2de in huis te nemen, ik zou het dan ook enkel doen omdat ik weinig thuis ben door het werk en dat hij niet altijd alleen zit, want hij heeft echt véél aandacht nodig.

Pas op, kheb er nog maar 3 beschikbaar momenteel eh .
    De andere 4 moeten nog gevangen worden .
    T zwartje is ook wel een dotje.
    Je mag de foto's verwachten .

Btw: Ik vind persoonlijk 2 katten minder werk. Ok, ge moet de kattenbak iets vaker uitkuisen en ge moet 2x zoveel eten geven. Maar ze houden wel mekaar bezig overdag waardoor ze s avonds niet meer zo hyperactief door de kamer vliegen als je eindelijk thuis bent . Mijn oudste eiste ook zo aandacht op zodra ik thuis was, met Biebel erbij is dat veel minder .

Approved 9-lifer Babs's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Schattige namen allemaal Zorgt zeker en vast voor inspiratie!

Member Lord Kveldulv's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    De onzen heten alletwee Vleesje. Omdat dat het enige is waar ze op reageren. Om het wat stoerder te doen klinken noem ik de kater soms ook Meatball.
    Nee, officieel hebben ze wel wat normalere namen (Garfield en Noortje), maar ze daar mee roepen heeft geen zin

Approved 9-lifer Mephisto's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    De (buiten)kat van de buren heet Poezie, wij noemen ze Felix.

Approved 9-lifer Mathelas's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Vriendin belt mij daarnet op en zegt dat de kat is gestoken door een wesp aan zijn lip... Nu is ze onderweg naar de dierenarts dus hopelijk komt alles in orde...

Dat beest maakt nogal wat mee ze... één keer uit het raam gevallen waardoor hij bloed in zijn longen kreeg, twee keer in een brand gezeten en nu dit... Dat zijn dus al 4 van de 9 levens dat hij heeft opgebruikt!

Den deze wacht vol ongeduld op een telefoontje met goed nieuws. Gelukkig dat het aan zijn lip is en dat die wesp niet had gestoken als het bijvoorbeeld al in de kat zijn mond zat.

Zeno

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord Kveldulv Bekijk bericht
    De onzen heten alletwee Vleesje. Omdat dat het enige is waar ze op reageren. Om het wat stoerder te doen klinken noem ik de kater soms ook Meatball.
    Nee, officieel hebben ze wel wat normalere namen (Garfield en Noortje), maar ze daar mee roepen heeft geen zin
    De mijne noemen alletwee 'Snoepje' in dat geval .

Nee, tis Peluche en Biebel .
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathelas Bekijk bericht
    Vriendin belt mij daarnet op en zegt dat de kat is gestoken door een wesp aan zijn lip... Nu is ze onderweg naar de dierenarts dus hopelijk komt alles in orde...

Dat beest maakt nogal wat mee ze... één keer uit het raam gevallen waardoor hij bloed in zijn longen kreeg, twee keer in een brand gezeten en nu dit... Dat zijn dus al 4 van de 9 levens dat hij heeft opgebruikt!

Den deze wacht vol ongeduld op een telefoontje met goed nieuws. Gelukkig dat het aan zijn lip is en dat die wesp niet had gestoken als het bijvoorbeeld al in de kat zijn mond zat.

Zeno
    Ocharm t beestje.
    Is hij al wat hersteld van die brand-stress-situatie trouwens?

Approved 9-lifer Mathelas's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)

Ocharm t beestje.
    Is hij al wat hersteld van die brand-stress-situatie trouwens?
    Ja ze, hij heeft eerst twee weken bij mij gezeten en dan is hij naar de noodwoning verhuist en daar zit hij nu op zijn gemakje. De buurtkatten pesten hem wel veel door voor het raam te paraderen en ze zitten hem jaloers te maken met hun vrijheid.

We blijven hem wel die pilletjes geven tot ze op zijn(bevel van de dokter) en die spray zit ook steeds in het stopcontact.
    Laatst gewijzigd door Mathelas; 22 september 2010 om 13:55

Member iamhollywood's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Btw: Ik vind persoonlijk 2 katten minder werk. Ok, ge moet de kattenbak iets vaker uitkuisen en ge moet 2x zoveel eten geven. Maar ze houden wel mekaar bezig overdag waardoor ze s avonds niet meer zo hyperactief door de kamer vliegen als je eindelijk thuis bent . Mijn oudste eiste ook zo aandacht op zodra ik thuis was, met Biebel erbij is dat veel minder .
    Enige wat mij wat weerhoudt is het feit dat hij dan niet meer de enige is die van mijn aandacht geniet. Ik vrees dat hij het daarmee nogal moeilijk zou hebben. Nu is hij heer en meester in huis. Onze Balou markeert ook zijn eten en zijn waterfontein/kattenbak nadat ze gekuist zijn, alles is van hem.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lord Kveldulv Bekijk bericht
    Onze Balou luistert goed naar zijn naam. Hij komt wanneer je hem roept en bij een iets strengere 'BALOU!' weet hij maar al te goed dat ik het tegen hem heb . Hij heeft zo ook zijn verstopspelletje, gaat zich in een inhammeke verstoppen, begint te schreeuwen tot je zijn naam roept, dan komt hij fier aangetrippeld (heeft hij van zijn mamapoes ). Maar hij wordt wel al van zijn 4 weken door iedereen met Balou aangesproken.

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iamhollywood Bekijk bericht
    Enige wat mij wat weerhoudt is het feit dat hij dan niet meer de enige is die van mijn aandacht geniet. Ik vrees dat hij het daarmee nogal moeilijk zou hebben. Nu is hij heer en meester in huis. Onze Balou markeert ook zijn eten en zijn waterfontein/kattenbak nadat ze gekuist zijn, alles is van hem.

Dat markeren doet mijn oudste ook ze.
    Feit is dat de meeste katten hun aandacht volledig op hun baasje richten omdat er simpelweg geen andere mogelijkheid is.

Member GroovyBeatsss's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Streepje

Ben aan het denken om hem een speelkameraadje te halen Hij is nu juist geen 2jaar, maar vraag me eigelijk af wat het beste dan is. Een jong katje, of een leeftijdsgenoot?

Is trouwens een schat

iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GroovyBeatsss Bekijk bericht
    Streepje

Ben aan het denken om hem een speelkameraadje te halen Hij is nu juist geen 2jaar, maar vraag me eigelijk af wat het beste dan is. Een jong katje, of een leeftijdsgenoot?

Is trouwens een schat
    Met een kitten kun je bijna nooit kwaad doen, tenzij het een erg rustige kat is die gesteld is op zijn rust .
    Neem in ieder geval geen kat die ouder is dan Streepje zelf.

iTrader
    5 (100%)
    Ze hebben zich 2 weken kunnen bedwingen maar ze hebben hun schade ruimschoots ingehaald. Ze hebben weer een rat aan de achterdeur gedumpt. De grootste tot nu toe. Tis te zeggen, alleen de kop en voorste pootjes bleven nog over. Maar het was verdorie ne gigantische kop.
    Die beesten zitten hier toch in de buurt. Dan heb ik liever dat de poezen ze vangen, maar ze moeten ze echt nie aan de deur komen dumpen. Of nog erger, verscheuren in de garage. Paar weken terug verschoof ik de werkbank eens. Eronder lag het vol met botjes en schedels. Vreemd genoeg heeft het niet gestonken. De poort heeft wel altijd open gestaan deze zomer. Wel geen leuke ontdekking.

iTrader
    15 (100%)

Tis eerder omgekeerd, Yoko is den dikke, zware pluisbal (serieus, nooit geweten dat een kat zo zwaar kan zijn, wat vreet dat beest allemaal als ik niet kijk? ) Fluffy daarentegen is zo'n mager beesje

iTrader
    5 (100%)
    De rat is verteerd. Nu zijn ze een konijn aant verorberen. Ik vond het al verdacht dat ze wel in de tuin zaten maar niet kwamen eten vanmorgen.

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlazeMusic Bekijk bericht
    Tis eerder omgekeerd, Yoko is den dikke, zware pluisbal (serieus, nooit geweten dat een kat zo zwaar kan zijn, wat vreet dat beest allemaal als ik niet kijk? ) Fluffy daarentegen is zo'n mager beesje
    pff en ik probeer diene van mij maar vet te mesten, maar zonder resultaat

mss eens van voeding veranderen?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten