gewoon lucky 13, king kerosine en soms keer een Shiroi Neko shirt en niemand zegt dage ne guido zijt ze!
gewoon lucky 13, king kerosine en soms keer een Shiroi Neko shirt en niemand zegt dage ne guido zijt ze!
kben op zoek na ne groene jas, die zowa langer komt, zowa legerachtige stof, vrij licht en simpel frakske eigelijk. weet iemand wa ik bedoel en weet iemand waar ge da zou kunnen kopen?
http://resources.shopstyle.com/sim/a...ool-jacket.jpg
http://resources.shopstyle.com/sim/4...irt-jacket.jpg
Zoiets gelijk een 'vintage army vest ?'
Tijdens de solden heb ik zoiets zien hangen in de tijdelijke outlet van de cream. Al eens gechecked in de limits?
2 tshirts aangezien ik er niet genoeg had.
- grijs met groene opdruk van tommy
- blauw met witte opdruk van marco polo
beetje snobstyle i guess.
Als ge het zelf zegt :')
Ej wa ist. Wa bdoelde dr mee éh?
Is deze pull niet wat té flashy voor een man?
Want ik denk er aan om em terug te brengen, in de winkel zag hij er nl. donkerder uit, wegens minder licht![]()
Ja, daar was ek dus bang van, dat wa gay overkomt.
Aargh fuck, ik maak echt altijd de foute keuzes
Wat voor een onzeker geval zijt gij wel ni?![]()
Ik heb ook zo een groene hoodie, met zo een geel cirkel als opdruk. Niks gays aan, doe da gwn aan alst redelijk warm is want dan doen mensen meer flashy kleuren aan sowieso.
Lopen wel gasten rond met roze truien aan enzo... Dus dat groen is niks.
Ja, inderdaad gebrek aan zelfvertrouwen,
Als ik zo'n pull koop is het altijd van 'mooie gaypull' en dat door m'n eigen vrienden.
Maar een ander mag altijd gele/oranje pulls kopen en daar wordt niets op gezegd.
Misschien neem ik die reacties te serieus op en trek ik me te veel aan van wat anderen denken...
Nooit afgaan van wat je vrienden zeggen.
Als chicks het diggen dan diggen ze het.
Of uw vrienden hebben gewoon geen smaak als't op kleren aankomt.
Ge draagt toch wa ge zelf mooi vindt, who cares wat anderen denken.
Enfin da's toch hoe ik het zie.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)