Vreesde ik al voor, jammer dat ge daar niet met paypal kunt betalen...
Vreesde ik al voor, jammer dat ge daar niet met paypal kunt betalen...
Kunde ni via overschrijving doen en 't zo 's avonds doen? Of iemand zijne visa lene?![]()
Ik zal het zo proberen doen, maar mijn scherm zit nu al super lang te laden voor op dat betalingscherm te komen. Mss server overbelast?
Dunno, daarstraks kreeg ik mailtje over 'n nieuwe aanbieding en heb dan 's gekeken.. toen totaal geen hapering ofzo. Nog nooit eigenlijk daar.
Doe 't gewoon 's opnieuw best.
Blijkbaar is dat iDeal enkel voor Nederland? Crap, geen overschrijving voor ons dus
edit: al uitverkocht![]()
Borrow a visa!'s what I do.
Voor betaling zou het al in orde zijn geweest hoor, blijkbaar kon ge wel met paypal betalen. Maar ik was dus al te laat.
Haha stresser, zie nu wat er van komt. Volgende keer beter! Mijn bestelling zou deze week moeten aankomen
.
Tsjah, net te laat he.
Iemand die trouwens dit snapt:
ASOS | ASOS Overdyed Slim Fit Trousers at ASOS
Er staat bv 34'' Reg - Waist 34in (86cm)
Ik vraag mij dan af wat de lengte is? Regular slaat normaal op 32 volgens hen, maar ik ben dus nu niet zeker omdat de waist dan zogezegd 2x zou vermeld worden.
Maar als ik het zo goed bekijk, slaat 34 op de waist en de 'reg' op de lengte?
Laatst gewijzigd door _ns_; 11 januari 2011 om 13:32
Ik denk dan dat die 32 tweemaal op de waist slaat en die Reg dus slaat op een 32 in lengte en die long op een 34 in lengte.
![]()
Inmiddels al toegekomen en de maat is zoals ik gedacht had. Asos blijft toch de beste online shop die ik ken.
ASOS is inderdaad super. Al iemand iets gekocht via snapstore? Heb nu onlangs ook iets besteld, ben benieuwd hoelang het gaat duren.
Laatst gewijzigd door ozl; 17 januari 2011 om 17:04
Jep heb iets besteld bij snapstore.
Van als ze 't product hebben (krijgt ge ook te weten) hebt ge 't binnen de dag.
Zeer snel.
Dit vind ik een superleuke vest.
http://image1.superdry.com/static/im...8835892656.jpg
maar 'k weet niet goed waarmee ik hem kan combineren.
hoe gaat da met donkergroen? beige? gewoon jeans?
Iemand ervaring met Ed Hardy?
www.edhardyshop.com/
hemdje en vest gekocht in all saints in london![]()
nieuw favoriet merk.
Laatst gewijzigd door bloodoo; 11 februari 2011 om 17:20
Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (1 leden en 1 gasten)