Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
363. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

190 52,34%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

9 2,48%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

95 26,17%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

48 13,22%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

21 5,79%
Pagina 51 van 255 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.020 van 5085
    Member
    iTrader
    0
    't Ging hem om de manier waarop hij probeerde, Lantaarntje.

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lorim Bekijk bericht
    Ik heb alleen nog maar uren aan een stuk geluld met mensen online Wel via Skype, dus das al halfweg
    Schrik van vrouwen, extreem veel stress of gewoon een stil iemand?
    What you do today can improve all your tomorrows.

Approved 9-lifer Lorim's schermafbeelding
    iTrader
    73 (100%)
    Stil/verlegen maar zeker geen extreem type, daar heb ik de voorbije jaren hard aan gewerkt . Kan wel met vrouwen praten hoor, maar ik kom niet altijd hen tegen tegen wie ik uren aan een stuk kan praten + als ik met mensen praat is het eerder om er goede vrienden mee te worden. Het praten in de zin van een date/meer interesse tonen is iets dat ik nog nooit gedaan/gedurfd heb en ook mijzelf niet meteen zie doen. Maar genoeg tijd om eraan te werken, minstens een jaar single blijven is een afspraak voor mezelf waar ik waarschijnlijk nog niets eens veel moeite voor zal moeten doen

@Chizm; de moed niet laten vallen vriend uiteindelijk leer je ook uit zulke momenten, en trek u zeker nie teveel aan van zoveel commentaar op een internetforum

Member Chizm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Uren lullen over het internet, dat is toch compleet zinloos? Ik gebruik fb alleen om af te spreken, digitale communicatie zo kort mogelijk houden. En ja soms lukt da ni hehe.

iTrader
    73 (100%)
    Als je het op mij hebt, das dus via skype en met webcam, dus we praten wel over wezenlijke zaken

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chizm Bekijk bericht
    Uren lullen over het internet, dat is toch compleet zinloos? Ik gebruik fb alleen om af te spreken, digitale communicatie zo kort mogelijk houden. En ja soms lukt da ni hehe.
    Ja en neen he. Soms is dat beter omdat toch eens gedaan te hebben, en eerlijk als het klikt en je zit in een gesprek dat meeslepend is gaan er al gauw een uurtje of twee voorbij...

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WeedJunk Bekijk bericht

What happened?

@Exo: 'k Had het wel gezien op haar profiel ze, Metallica concert enzo!
    Zie je wel Lulu dat ze dat allemaal lezen!
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lantaarnpaal Bekijk bericht
    ffs, leer het woord fail gebruiken, zo'n overrated kutwoord trouwens...

Chizm heeft tenminste geprobeerd om er iets mee te doen, imo is dat al een overwinning op zich om die stap te zetten, het is niet omdat iemand anders nee zegt dat ge ineens 'failt' he.
    ???

Dat hij haar teken niet snapte is toch aan faal van zijn kant om dan nog te sturen ?

Hij heeft idd een stap gezet, ze zei neen toen ze al niet antwoordde, als ge dan nog hopeloos zit te vragen: EN EN EN ? tjah dan faalt ge hé...

En of ge dat woord nu niet kunt uitstaan is mijn zaak niet en doet zelfs niet eens terzake. Daarbovenop breek ik die kerel toch nergens af, hij had het gwn al moeten zien, nogmaals: op naar de volgende dus

@Chizm: Hoe bedoelt ge, dat ze u bestookte met smsen en dan plots niet wilt afspreken ?

iTrader
    9 (100%)
    Stil/verlegen maar zeker geen extreem type, daar heb ik de voorbije jaren hard aan gewerkt . Kan wel met vrouwen praten hoor, maar ik kom niet altijd hen tegen tegen wie ik uren aan een stuk kan praten + als ik met mensen praat is het eerder om er goede vrienden mee te worden. Het praten in de zin van een date/meer interesse tonen is iets dat ik nog nooit gedaan/gedurfd heb en ook mijzelf niet meteen zie doen. Maar genoeg tijd om eraan te werken, minstens een jaar single blijven is een afspraak voor mezelf waar ik waarschijnlijk nog niets eens veel moeite voor zal moeten doen
    Ken het gevoel perfect hoor, ben zelf ook niet altijd de grote mond geweest. Bij mensen met wie het niet echt klikt of die me niet interesseren heb ik dat nog altijd een beetje maar dan puur omdat het me niet kan schelen

Die stap verder gaan is ook niet meteen mijn sterkste kant, krijg nu van iemand enorm veel signalen en nog denk ik op de cruciale momenten 'wat als ik het verkeerd heb' om het uiteindelijk niet te doen 't is nochtans iemand met wie het enorm goed klikt, kom je eigenlijk zelden tegen. Maar ach, mag je uiteindelijk niet te veel bij nadenken, zo maak je alleen jezelf zot.. En zoals je zegt, als het iemand is met wie het klikt kom je wel uit je schelp, zoniet is er maar weinig verloren

iTrader
    73 (100%)
    Ik zit altijd vast in dat moment waar ik gewoon niet kán geloven dat iemand interesse in me heeft (dat ligt aan mezelf dat weet ik wel) en daardoor ga ik er nooit op in. Als dan jaren/maanden later blijkt dat dat wel zo was, beklaag ik het mezelf altijd zo. Maar ik heb altijd schrik voor dat moment dat ik toch zou proberen, en ik dan fout zou blijken. Ik weet dat ik zou moeten denken "niks verkeerd gebeurd, op naar de volgende" zoals iedereen waarschijnlijk doet, maar ik zou daar echt kapot van zijn en me eeuwig doodschamen.

Vroeger (pak 5-6 jaar geleden) was ik hier nog véél erger in, ondertussen heb ik wel al 2 relaties gehad die mijn zelfvertrouwen een grote boost hebben gegeven, maar bijlange nog niet genoeg om die stap te durven zetten .

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Voila sinds 10 minuten ben ik weer vrijgezel. Net geen twee maanden. Achja hoort bij het leven.

samen genieten van 't vrijgezellenleven?
    The stilness was peaceful -not like the calm before the tempest, but like a clear night untouched by even the dream of a storm
    "Je brandt iets in om het in de herinnering te laten blijven hangen: alleen dat wat niet ophoudt pijn te doen blijft in de herinnering bewaard." - F. Nietzsche

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Ze is al terug aant aanpappe se
    What you call faith, I call a sorry excuse,
    cloak and daggers murder the truth.
    The bitter taste, there's nothing else,
    I'll bow for your king when he shows himself.

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    We weten allemaal dat samen genieten van 't vrijgezellenleven synoniem is voor rampetampen!
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WeedJunk Bekijk bericht

What happened?
    Om het verhaal kort te maken...
    Drie weken geleden al begonnen, ik liet haar op een vriendelijke manier weten dat ik geen 50smsen per dag kan sturen en dat enkele meer dan voldoende zen op nen dag..begon ze mij te verwijten dat ik haar niet meer graag zag etc etc. Vandaag stuurt ze mij van 'zo heeft het geen zin hoe we doen tegen mekaar/het is niet leuk, we zien mekaar bijna nooit waarop ik antwoordde van: ' ja maar tzejje gij die elke keer de afspraak annuleert waarop ze dan weer antwoord van: jah majah bla bla. Al 15smse gekregen me: wa vind gij ervan wa zou ik doen? Uiteindelijk heeft ze dan kunnen beslissen dat het beter is dat we uit mekaar gaan (via sms weliswaar) en dat we toch nog goede vrienden kunnen blijven

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht

samen genieten van 't vrijgezellenleven?
    Absoluut

Daarbij ik heb toch ffkes genoeg van relaties. Voor mij het eerste jaar geen relatie meer hoewel er altijd uitzonderingen kunnen zijn...ma toch.

†15-02-2012†

Member
    iTrader
    0
    *kuch*
    Deep in the heart where the mysteries emerge.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Daarbij ik heb toch ffkes genoeg van relaties. Voor mij het eerste jaar geen relatie meer hoewel er altijd uitzonderingen kunnen zijn...ma toch.
    Een relatie van 2 maanden doet u al verlangen naar een jaar vrijgezel te zijn.
    Dan zat er toch serieus wat mis in die relatie

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoomboot Bekijk bericht
    Een relatie van 2 maanden doet u al verlangen naar een jaar vrijgezel te zijn.
    Dan zat er toch serieus wat mis in die relatie
    Slechte seks duh Om maar te zwijgen over de sleur
    Deep in the heart where the mysteries emerge.

Member Beramode's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik weet dat ik zou moeten denken "niks verkeerd gebeurd, op naar de volgende" zoals iedereen waarschijnlijk doet, maar ik zou daar echt kapot van zijn en me eeuwig doodschamen.
    Ik denk dat je ver niet alleen bent, zowat iedereen heeft schrik om een blauwtje te lopen hoor
    Locked up in chains
    I get fed
    But the hunger still remains

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Een blauwtje lopen is niet leuk, maar om er schrik van te hebben... Het is het einde van de wereld niet eh

Sent from my iPhone.

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mini Bekijk bericht
    Een blauwtje lopen is niet leuk, maar om er schrik van te hebben... Het is het einde van de wereld niet eh

Sent from my iPhone.
    In mijn geval was het niet schrik hebben om een blauwtje te lopen, wel schrik dat het contact daarna awkward zou zijn

Pagina 51 van 255 EersteEerste ... 4147484950515253545561101151 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten