Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 69 van 251 EersteEerste ... 195965666768697071727379119169 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.361 t/m 1.380 van 5019
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cirenras Bekijk bericht
    ee, gistere smsje gestuurd naar meisje dat ik al heel lang ken want ze is namelijk de zus van me beste maat die ik al heel me leven ken met de vraag of ze is geen cinema ofzo wilt gaan doen met mij.
    Waarop dat ze terug stuurt "Ik ga ni vlug op date me iemand".
    Denken julie dat daar iets achterzit of zou ik het gewoon hier bij laten?
    Los van het feit dat het meisje in deze niet geïnteresseerd is, kunt ge sowieso wegblijven van zussen van goede kameraden. Dat levert weinig positiefs op.
    Er zijn trouwens ook wel nen hoop betere opties dan naar de cinema te gaan. Bij een eerste kennismaking kunt ge best niet 1,5 uur stil langs elkaar gaan zitten totaal awkward te wezen.
    Ik erken de ondemocratische regering Di Rupo I niet.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaffah Bekijk bericht
    Ik weet nog den eersten dag dat ik bij mijn ex-liefje binnen kwam. Toen ik diene pa zag. 1.90m, nen boom van ne mens. Kaal geschoren en zag er toch ni echt lief uit. Plots zegt de vader dat hij mij eens alleen wou spreken. Heeft hij mij daar zitten bedreigen dat als ik zijn dochter kwetste dat hij mij ging kapot maken. :P

10 minuten later begint hij te wenen van het lachen. "Ge had uwen kop moeten zien, zo grappig". Blijkbaar was da ne mega chill kerel dat gewoon graag mensen kloot .

Mega coole kerel, nog vanalles mee gedaan en elkaar zitten kloten enzo
    Zalig

Heb destijds van mn ex haar pa preek van een dik uur gekregen omdak toen net naar het leger ging.. 2e keer dak die mens zag wast me schrik in mn hart.. Uiteindelijk blijk hij gwn heel beschermend te zijn nr zijn dochters toe maar het is wel ff slikken als je 's avonds gewoon je vriendin thuis ga afzette en een dik uur later daar nog zit met een preek
    Hoist Your Colours High!

Member GemaneDude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Een leuke avond/nacht/ochtend met gemanedude gehad
    Aladdin was natuurlijk geweldig
    Maar er is iets mis met zijn laptop dus kunnen we voorlopig niet op 9lives afspreken
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sir oinksalot Bekijk bericht
    dat is wat hij wil dat je gelooft!
    Mijn stroomkabel is kapot, dus morgen een nieuwe kopen.
    "Do you mind not farting while I'm trying to save the world?"

Member
    iTrader
    0
    Gisteren een klein blundertje geslagen, hoewel het achteraf gezien nog in mijn voordeel kan uitdraaien. Kmoet wel iets minder drinken int vervolg precies.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk bericht
    Angstaanjagende moeder?
    Well, ze heeft nogal vlug 'n idee over iemand da meestal gebaseerd is op vooroordelen. Plus het sociaal-economische statuut is heel belangrijk.
    Ze let enorm op de verzorging, het uiterlijk, de scholingsgraad, etc van iemand.
    En als ge iets verkeerd zegt tegen haar, tjach dan duurt het wel heel lang.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n9ne Bekijk bericht
    ik voel me pas na ongeveer anderhalf jaar op mijn gemak bij mijn vriendin haar pa :')
    haha mijn pa is gewoon de max. Vorig jaar met kerst na 't eten, lagen der 2 in de zetel naar zo'n kookprogr aan t kijken. Rarara, mijn pa en kil911ler. En alletwee in identiek dezelfde positie en dan nog eens dezelfde commentaar.
    The stilness was peaceful -not like the calm before the tempest, but like a clear night untouched by even the dream of a storm
    "Je brandt iets in om het in de herinnering te laten blijven hangen: alleen dat wat niet ophoudt pijn te doen blijft in de herinnering bewaard." - F. Nietzsche

Crew Member Rubmifer's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Gisteren een klein blundertje geslagen, hoewel het achteraf gezien nog in mijn voordeel kan uitdraaien. Kmoet wel iets minder drinken int vervolg precies.
    Wie A zegt moet B zeggen.

Dat meisje waar ik het eerder trouwens over had verjaart volgende week blijkbaar. En nu ben ik dus op zoek naar een leuk en origineel cadeau, alleen is cadeaus uitzoeken jammer genoeg niet mijn beste punt. Iemand tips voor attentvolle en leuke cadeaus? Moet geen honderden euro's kosten natuurlijk.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Hoe oud is ze?
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht
    Well, ze heeft nogal vlug 'n idee over iemand da meestal gebaseerd is op vooroordelen. Plus het sociaal-economische statuut is heel belangrijk.
    Ze let enorm op de verzorging, het uiterlijk, de scholingsgraad, etc van iemand.
    En als ge iets verkeerd zegt tegen haar, tjach dan duurt het wel heel lang.
    Dus hij is lelijk, onverzorgd en dom?
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Hoe oud is ze?
    20.
    "You know what, there's a ton of lore on unicorns too. In fact, I hear that they ride on silver moonbeams, and that they shoot rainbows out of their ass!" -Dean Winchester

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Hebt ge uwe move al gemaakt?
    C55H104O6

Approved 9-lifer W!mpix's schermafbeelding
    iTrader
    87 (100%)
    Anders moet hem haar ne Kinect geven.

.
    .
    .
    Xbox Live en PSN: Acer113 Steam: W!mpix
    3DS (en pokémon) Friendcode: 2337-3116-3417

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    "ik wou ne move maken maar ik durfde niet, kheb dus maar eerst ne kinect gekocht"

C55H104O6

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht
    Uitgegaan met mijn vlam en nog een vriendin uit mijn klas. Twas de bedoeling da we met ons drieën op het kot van mijn vlam bleven pitten. Massaal veel gedronken (halveliters + tequila's + blue thrill for win) en uiteindelijk in de seven oaks beland. Begint die vriendin daar met haar zatte botten eerst haar een potentiële 'prooi' toe te wijzen, en dan begint ze voor mij hetzelfde te doen. Ik zeg dus tegen haar da da ni moet, en ze vraagt dan dak zelf iemand uitkies, waarop ik 'x' zeg (mijn vlam). Begint die daar belachelijk onsubtiel te pushen en te doen, wa uiteraard ni werkte.

Anyway, ze raken daar aan de praat met twee Antwerpse kloothommels. De zatte vriendin gaat na verloop van tijd buiten een sigaret roken, een van die twee gaat mee. Wat resulteert in den deze die achterblijft met de vlam en nen Antwerpenaar die haar rond zijn vinger probeert te draaien. Kheb daar nog vijf minuten op staan kijken, dan gewoon mijn jas gepakt en het afgebold. Toen ze vroeg waarom, heb ik nog in de rapte gezegd dak geen goesting had om het vijfde wiel aan de wagen te zijn (duh).

Taxi gezocht, taxi gevonden, naar huis gebold. Had maar geld voor 2/3e van de rit, maar mijn chauffeur was zo zalig om mij desondanks voor mijn deur af te zetten free of charge. Ene keer thuis krijg ik telefoon van de vlam da het haar spijt en jada jada jada en da ze vroeg of ik ni terugkwam. Ik zeg dus dak al een taxi had gepakt en da het geen kwaad kon, en dat ik ze vrijdag wel zou zien in de les.

Ik kruip mijn bed in, krijg ik ineens sms da die vriendin verdwenen was en da zei alleen buiten stond zonder jas in de kou. En dan nog eentje met de boodschap da ze weg wou bij die kerel omdat ze die totaal ni moest hebben, maar dat de ander haar jas nog had enzo. Den deze dus zo zot om zijn sleutels te pakken en zijn voiture in te springen. Gelukkig kwam die vriendin net op tijd terug opdagen, want totaal ni in staat om te rijden.

Soit, ook nog een sms gehad van die vriendin met de vraag om terug te komen en met de boodschap dat de vlam echt veel spijt had enzo. zelf 's morgens een sms gestuurd naar de vlam om mij te verontschuldigen voor mijn gedrag, ma ze vond da totaal ni nodig en ik vermoed da ze zich zelf vrij tot zeer schuldig voelde. Kheb alleszins voorgesteld om volgende week iets te gaan doen/eten onder ons getwee, dus kheb er zelfs nog een date uitgesleept. Like a boss.

Geniale wall of text wel, ik hoop dat-ie iet of wat coherent is.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rubmifer Bekijk bericht

Dat meisje waar ik het eerder trouwens over had verjaart volgende week blijkbaar. En nu ben ik dus op zoek naar een leuk en origineel cadeau, alleen is cadeaus uitzoeken jammer genoeg niet mijn beste punt. Iemand tips voor attentvolle en leuke cadeaus? Moet geen honderden euro's kosten natuurlijk.
    Koopt iets i.v.m een hobby/interesse van haar. Kan nooit verkeerd zijn.

iTrader
    18 (100%)
    Nop, nog niet.

Member
    iTrader
    24 (96%)
    Wat moet je doen als je vriendin altijd gelijk heeft? Maar letterlijk altijd?

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Uw eigen intelligentie in vraag stellen
    C55H104O6

Member Hornymoose's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Uitgegaan met mijn vlam en nog een vriendin uit mijn klas. Twas de bedoeling da we met ons drieën op het kot van mijn vlam bleven pitten. Massaal veel gedronken (halveliters + tequila's + blue thrill for win) en uiteindelijk in de seven oaks beland. Begint die vriendin daar met haar zatte botten eerst haar een potentiële 'prooi' toe te wijzen, en dan begint ze voor mij hetzelfde te doen. Ik zeg dus tegen haar da da ni moet, en ze vraagt dan dak zelf iemand uitkies, waarop ik 'x' zeg (mijn vlam). Begint die daar belachelijk onsubtiel te pushen en te doen, wa uiteraard ni werkte.

Anyway, ze raken daar aan de praat met twee Antwerpse kloothommels. De zatte vriendin gaat na verloop van tijd buiten een sigaret roken, een van die twee gaat mee. Wat resulteert in den deze die achterblijft met de vlam en nen Antwerpenaar die haar rond zijn vinger probeert te draaien. Kheb daar nog vijf minuten op staan kijken, dan gewoon mijn jas gepakt en het afgebold. Toen ze vroeg waarom, heb ik nog in de rapte gezegd dak geen goesting had om het vijfde wiel aan de wagen te zijn (duh).

.................................................. ..........................

Geniale wall of text wel, ik hoop dat-ie iet of wat coherent is.
    Denk dat uw vlam u wel ziet zitten, anders toont die niet zo'n gedrag. Enkel zijt ge wel een sissieboy, ge had NIET moeten vertrekken ge had een mooie kans toen ze daar alleen stond zonder jas he
    Xbox live: SandorV

Member
    iTrader
    24 (96%)
    Uw eigen intelligentie in vraag stellen
    Elke keer als ik er een discussie mee begin lijkt het of ik tegen een encyclopedie praat.

Tenzij het over iets technisch gaat, dan zegt ze altijd "dat kan", maar geeft ze nooit toe

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hornymoose Bekijk bericht
    Denk dat uw vlam u wel ziet zitten, anders toont die niet zo'n gedrag. Enkel zijt ge wel een sissieboy, ge had NIET moeten vertrekken ge had een mooie kans toen ze daar alleen stond zonder jas he
    Ik was al thuis toen ik da hoorde. Anders was ik uiteraard ni vertrokken, ik denk dat da voor zich spreekt.

Ik laat gewoon niet met mijn voeten rammelen.

Pagina 69 van 251 EersteEerste ... 195965666768697071727379119169 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten