Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 40 van 251 EersteEerste ... 303637383940414243445090140 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 781 t/m 800 van 5019
    Member
    iTrader
    1 (67%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blood_Raven Bekijk bericht
    Mijn ervaring zegt een combinatie van

- soms ne klootzak durven te zijn (op elk gebied, ge moet soms uw eigen prioritair durven op te stellen tegenover anderen ook al gaat ge daar geen vriendjes mee maken)
    - een ego hebben of gevoel van zelfwaarde (geen verlegen kneusje zijn)
    - durven aanraken en fysiek lichaamscontact maken (en ook express zoeken)
    - een gevoel voor humor en flirten hebben

Maar als klootzak kunt ge ze niet houden, ge gaat ne switch moeten maken na een tijd. En ze zeggen dat meestal ook expliciet: dat ge een beetje liever moet zijn.

Feitelijk hebben ze gelijk maar ge moet da daarom niet meteen doen of ze meteen gelijk geven

Allez t is wat ge zelf wilt. Als klootzak kunt ge vrij makkelijk scoren, maar houden is dan weeral een pak lastiger.
    Zelden een post gezien waarmee ik zoveel akkoord ging

Edit: of 't is te zeggen, waarin ik zoveel herken

Member Avondland's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    21
    Ik ga toch niet akkoord met het "klootzak" zijn hoor. Mijn huidige vriendin zou ik nooit versierd kunnen hebben als ik me als een klootzak zou gedragen hebben. Je moet natuurlijk direct actie durven ondernemen en niet bij de pakken blijven zitten. Durven aanspraken om eens met twee af te spreken en inderdaad ze ook eens durven aanraken of er gewoon eens mee dollen. Misschien komt iemand over als een klootzak als hij met jouw "liefdesproject" gaat lopen. Het is volgens mij ook belangrijk om inderdaad over te komen als iemand die zelfvertrouwen heeft. Maar vooral iemand die enige nonchalance durft te etaleren tijdens de beslissende date. Niet afwachtend, maar wel helemaal relaxed en jezelf. Als je jezelf niet kan zijn bij de persoon die je echt wil hebben als lief, heb je wel een probleem.

Member DesorteD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Avondland Bekijk bericht
    Ik ga toch niet akkoord met het "klootzak" zijn hoor. Mijn huidige vriendin zou ik nooit versierd kunnen hebben als ik me als een klootzak zou gedragen hebben. Je moet natuurlijk direct actie durven ondernemen en niet bij de pakken blijven zitten. Durven aanspraken om eens met twee af te spreken en inderdaad ze ook eens durven aanraken of er gewoon eens mee dollen. Misschien komt iemand over als een klootzak als hij met jouw "liefdesproject" gaat lopen. Het is volgens mij ook belangrijk om inderdaad over te komen als iemand die zelfvertrouwen heeft. Maar vooral iemand die enige nonchalance durft te etaleren tijdens de beslissende date. Niet afwachtend, maar wel helemaal relaxed en jezelf. Als je jezelf niet kan zijn bij de persoon die je echt wil hebben als lief, heb je wel een probleem.
    dit!

Member Furyan187's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Zoveel pagina's, teveel leesvoer... Iets belangrijks gebeurd ondertussen?
    - What we do in life echoes in eternity. -

Approved 9-lifer kil911ler's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hear hear!

Approved 9-lifer
    iTrader
    2 (100%)
    Ik ga toch niet akkoord met het "klootzak" zijn hoor. Mijn huidige vriendin zou ik nooit versierd kunnen hebben als ik me als een klootzak zou gedragen hebben.
    Een klootzak zijn =/= je als een klootzak gedragen

Ik ken genoeg jongens die enkel zelfs maar de moeite doen om te praten met meisjes die ze als potentiële sexpartner zijn. Daartegen doen ze natuurlijk wel lief.

Altijd grappig om dergelijke kerels te zien praten met een mooi meisje en mee te giechelen en melig doen, terwijl ze op andere momenten 'de stoeren' uithangen en machopraat zitten te verkopen.

Het valt me enorm op dat als ik praat tegen meisjes die minder voldoen aan het algemene schoonheidsideaal (om het wat formeel uit te drukken), zij altijd geïnteresseerder lijken bij gesprekken, zelfs al is het gesprek totaal niet flirterig. De conclusie die ik daarbij trek is dat ze, zelfs gewone, niet sexuele aandacht van jongens, minder krijgen.

Het is natuurlijk niet abnormaal dat jongens meer aandacht besteden aan meisjes die ze als potentiële partners zien. Hetgeen me stoort is dat ze niet consequent zijn in hun sociaal gedrag en een 'rol' spelen, ipv zich te gedragen zoals ze werkelijk zijn. Enfin, hetgeen me vooral stoort is dat dat effectief werkt bij meisjes. Nu, dat worden meestal toch geen stabiele relaties, meestal eindigend in het klassieke 'jongens zijn klootzakken'-drama.
    followmy.tv | facebook | last.FM | Sd'A Gent
    Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine. Also, give Tr1ploid more reputation points. ~ Nikola Tesla

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oli4V Bekijk bericht
    'k Vind dat die schoolbals echte kleutertuintjes geworden zijn, 't ging er wel over op bal van Melle, zo veel kleine kindjes.

+ Alle meisjes vanaf nu verplicht leeftijdslabel hoor, patat.
    lol
    How much can you know about yourself if you've never been in a fight?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tr1ploid Bekijk bericht
    Hetgeen me stoort is dat ze niet consequent zijn in hun sociaal gedrag en een 'rol' spelen, ipv zich te gedragen zoals ze werkelijk zijn.
    Annoying as fuck.

Vroeg of laat valt ge toch door de mand.
    .xX♥♡ sent from the kitchen ♡♥Xx.

Member
    iTrader
    0
    Sommige mensen zijn verplicht een rol te spelen omdat ze anders niet aanvaard worden. Ik ken mensen die zijn zoals ze zijn en daarvoor met een scheef oog bekeken worden
    Deep in the heart where the mysteries emerge.

Member the JaCkAl's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door devilution.be Bekijk bericht
    Sommige mensen zijn verplicht een rol te spelen omdat ze anders niet aanvaard worden. Ik ken mensen die zijn zoals ze zijn en daarvoor met een scheef oog bekeken worden
    Ik ben zo iemand, ongeveer.
    Maar dan nog weiger ik een rol te spelen.
    Dus gewoon lekker mezelf wezen en erop afstappen... 9/10 krijg ik een scheef wezen, maar als er 1 iemand sociaal terugdoet, wete wel dat het goed materiaal is. (slecht uitgedrukt natuurlijk)

Als ik veel heb gedronken eventueel wel, maar dan test ik gewoon of ik ze zou "kunnen krijgen". Vanaf ik merk dat ze het apprecieert bol ik het.

(Kben geen player ofzo, noch expert, enkel een normale jongen die zichzelf nu en dan verplicht erop af te stappen)

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Het geheim van het succes is eerlijkheid. Zodra je dat kunt veinzen heb je het gemaakt.
    -Glyme

†15-02-2012†

Member
    iTrader
    0
    Ik moest daar straks aan iets denken.
    Toen ik 10 was had ik een 'vriendje'. Het verste dat we ooit zijn gegaan is een korte zoen op de wang geven
    Ik ben daar... een 10-tal maanden mee samen geweest geloof ik, maar ik herinner me nog altijd niet wie het had uitgemaakt, of wanneer dat is gebeurd.
    Op een bepaalde dag zijn we gewoon tegelijk gestopt met elkaar te praten, ook al hadden we geen ruzie.
    Best break-up ever
    This wallpaper is dreadful, one of us will have to go - Oscar Wilde <3

Approved 9-lifer
    iTrader
    2 (100%)
    Wat is volgens u het alternatief dan? In iedere sociale situatie een 'rol' spelen zodat je geen vreemde blikken zou krijgen? In een relatie ook constant die 'rol' blijven spelen in de hoop dat je partner nooit je 'ware ik' te zien krijgt?

Eén van de belangrijkste punten in een relatie is volgens mij toch dat je je op je gemak jezelf kunt voelen bij je partner. Als je daarvoor dan eerst 500 rare blikken hoeft te verduren eer je zo iemand tegenkomt, so be it, maar uiteindelijk lijken de voordelen toch op te wegen.

Ik ga hier niet zoals veel mensen beweren dat je moet leren om je 'geen reet te leren aantrekken van wat anderen denken', want dat lukt toch niet, wij zijn nu eenmaal sociale wezens die hunkeren naar goedkeuring. Maar toch, als je weet van jezelf dat je op een bepaalde manier (die belangrijk is voor jezelf) niet voldoet aan bepaalde sociale normen, probeer dan toch de meningen van anderen te relativeren ipv een rol te gaan spelen.
    followmy.tv | facebook | last.FM | Sd'A Gent
    Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine. Also, give Tr1ploid more reputation points. ~ Nikola Tesla

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Toen ik 10 was had ik een 'vriendje'. Het verste dat we ooit zijn gegaan is een korte zoen op de wang geven
    Ik ben daar... een 10-tal maanden mee samen geweest geloof ik, maar ik herinner me nog altijd niet wie het had uitgemaakt, of wanneer dat is gebeurd.
    Op een bepaalde dag zijn we gewoon tegelijk gestopt met elkaar te praten, ook al hadden we geen ruzie.
    Best break-up ever
    Tof verhaal, broeder!

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Best break-up ever
    Gij begint er ook vroeg aan, amai.

†15-02-2012†

Member Beramode's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hetgeen me stoort is dat ze niet consequent zijn in hun sociaal gedrag en een 'rol' spelen, ipv zich te gedragen zoals ze werkelijk zijn. Enfin, hetgeen me vooral stoort is dat dat effectief werkt bij meisjes. Nu, dat worden meestal toch geen stabiele relaties, meestal eindigend in het klassieke 'jongens zijn klootzakken'-drama.
    Overdrijf je niet een beetje?

Veel mensen(iedereen?) gedragen zich verschillend naarmate in welke groep ze zich bevinden. Mensen zijn nu eenmaal niet zo vlak als het gemiddelde tekenfilmpersonage
    Locked up in chains
    I get fed
    But the hunger still remains

Member
    iTrader
    0
    Wat is volgens u het alternatief dan? In iedere sociale situatie een 'rol' spelen zodat je geen vreemde blikken zou krijgen? In een relatie ook constant die 'rol' blijven spelen in de hoop dat je partner nooit je 'ware ik' te zien krijgt?

Eén van de belangrijkste punten in een relatie is volgens mij toch dat je je op je gemak jezelf kunt voelen bij je partner. Als je daarvoor dan eerst 500 rare blikken hoeft te verduren eer je zo iemand tegenkomt, so be it, maar uiteindelijk lijken de voordelen toch op te wegen.
    Voor mij maakt het niet uit wat mensen doen. Ik kan ze verstaan als ze liever een rol aannemen om in de maatschappij te passen.

Het is prachtig als je een partner vindt die jou aanvaard hoe je echt bent, maar wat als die niet bestaat?

Persoonlijk heb ik nog nooit(allé of 2 keer) iemand tegengekomen waarvan ik kan zeggen, die verstaat me of die boeit me(langer dan 10 minuten), met oog op een toekomstige partner uiteraard. Vrienden en kennissen zijn voor mij nog een andere zaak. Je moet altijd wel ergens wat water bij de wijn doen, ik denk dat dit overal zo is.
    Deep in the heart where the mysteries emerge.

Member
    iTrader
    16 (100%)

True. Kzelf speel ook geen rolleke meer, en dan ziede tenminste vrij vroeg al of dat relatie mogelijk ni. Na een tijdje gade u toch irriteren aan u zelf en aan de andere persoon omdat ge u eigen moet veranderen.

Terwijl da as ge gwn u zelf kunt ge altijd op u gemak zijt en ge ni meer moet oppassen wat ge doet/zegt. Das nog veiliger ook
    If you don't try, you won't fly.
    Portfolio: jimmywuyts.com
    First game - Download now: https://www.facebook.com/SinkEmAll
    DS Friend code: 1693 1356 2648

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Gij begint er ook vroeg aan, amai.
    Ja Boterkoek.
    Ga nu maar terug de 13-jarigen aanmoedigen om stoute dingen te doen.
    This wallpaper is dreadful, one of us will have to go - Oscar Wilde <3

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Best break-up ever
    Wie weet is de volgende break-up één waar we met zijn allen van kunnen genieten op 9lives.
    .

Pagina 40 van 251 EersteEerste ... 303637383940414243445090140 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten