Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 242 van 251 EersteEerste ... 142192232238239240241242243244245246 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.821 t/m 4.840 van 5019
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyl Bekijk bericht
    Het niveau van de posts is idd in evenredige zin met uw antwoorden aan het dalen.
    ...

En een laatste tip, probeer nekeer wat minder in de IK-vorm te denken. Dat zal uw relatie wel ten goede komen.
    Ik heb eens geprobeerd om de argumenten die hier gebruikt worden tegen mezelf te weerleggen zonder de IK-vorm te gebruiken maar dat lukte niet zo goed. Toen heb ik besloten om uiteindelijk toch maar de IK-vorm te gebruiken.

Los daarvan is de reden waarom ik hier post ONZE relatie. Om ONZE relatie te redden meerbepaald.

Banned beyl's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto Bekijk bericht
    al ging zij in de fout.
    Ik ben daar niet mee akkoord

Approved 9-lifer Mephisto's schermafbeelding
    iTrader
    69 (100%)
    Ik ben daar niet mee akkoord
    In zijn ogen dan.

Ik ga trouwens ook niet 100% akkoord hoor, ik heb met momenten zelfs zoiets van "komt ervan, beetje aan het lijntje houden en poepen kan wel", maar zelf zou ik er toch ook niet mee opgezet zijn.
    The ratio of people to cake is too big.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Mannekes. Lees gewoon al die posts van Mac er nog eens op na, ga er eens op na hoeveel hij 'ik' in zijn zinnen gebruikt. Psychology 101, we hebben hier te maken met een duidelijk geval van narcisme en egocentrisme, verdoken achter een holier-than-thou-attitude.

@Mac, als niet één, twee, maar tien mensen hier tegen jou zeggen dat er een verkeerde kronkel in je denken en handelen zit, kan je misschien eens aan zelfevaluatie doen. Of hier inderdaad nog 1000 keer met je kop door dezelfde muur gaan.

Ik ben er in ieder geval (en volgens mij niet alleen) volledig klaar mee. We kunnen hier nog oeverloos blijven brallen over je probleem, maar je staat nog geen stap verder als toen je je relaas begon, zonder enig nieuw inzicht denk ik. Dus sja...
    PSN: PalSwearengen
    Custom Avatars pls: ik haat anime, The Phantom Menace en random pop culture verwijzingen die al 100 jaar niet meer cool zijn. Grote dank!

Member
    iTrader
    0
    Dat is imo al tig keren aangehaald, je lijkt er enkel over te lezen...

Waar slaat dit op? Waarom zou mini zichzelf in vraag moeten stellen atm?
    Omdat hij op die manier misschien minder kortzichtige reacties zal plaatsen.

Je zit nogal veel over ethiek enal te preken, maar je hanteert zelf twee maten en gewichten. Voor seks is vertrouwen niet nodig en seks kan betekenisloos zijn, zeg je. Maar oh wee als zij betekenisloze seks heeft, dan is ze respectloos en is je vertrouwen geschonden.
    Die grens is voor mij eigenlijk vrij duidelijk en ook wel vrij universeel denk ik: Zolang je er geen anderen mee kwetst. Als jullie daar een andere visie over hebben, shoot.

In deze situatie wist ze maar al te goed dat ze mij daarmee zou kwetsen dus gaat zij in de fout. Ik heb haar een tweede kans gegeven met het idee dat dat wel allemaal snel zou verdwijnen uit mijn gedachten. Dit is niet het geval en dat is de enige reden waarom ik hier zit te schrijven. Niet om bevestiging te zoeken van één of andere rare kronkel zoals hierboven weer gesuggereerd wordt.

Pas op, het was niet netjes van haar als er duidelijk iets in wording was, anderzijds heb je duidelijk aangegeven dat je geen relatie wou en waren er geen afspraken, tja, misschien heb je haar toch in haar eer gekrenkt en is ze op een zwak moment gekraakt.
    Sommigen hebben het hier al aangehaald; met mijn ex had ik een periode waarin we wél afspraken hadden gemaakt. Toen ze die afspraken niet nakwam heb ik hier ook een paar pagina's vol geschreven over dat onderwerp. Toen zei men hier dat relaties niet werken met "afspraken", dat ik dat veel te rationeel bekijk.

Ik had daar zo m'n eigen visie over maar de meeste anderen blijkbaar niet, niet alleen hier maar ook IRL. No more "afspraken" in schemersituaties dacht ik dus, door die slechte ervaring.

Maar nu moest ik eigenlijk toch weer afspraken maken?
    Zo is het altijd mijn fout natuurlijk.

Hoe dan ook, gedane zaken, jij hebt indertijd een keuze gemaakt, gedraag je ernaar.

En n/o maar dingen posten als "de verjaardag van haar sletterig gedrag" komen extreem zielig over. Ik denk dat je daardoor -en door het idee dat je haar ook (nu nog) aanvalt met zo'n uitspraken en preken over moraal- hier soms als boeman bestempeld wordt, al ging zij in de fout.
    Die quote heb ik gewoon gebruikt om kort uit te drukken wat ik bedoelde met: "Deze paasvakantie zag ik reclame voor het festival in kwestie waar het toen destijds gebeurd is en moest ik spontaan opnieuw denken aan dat voorval, die nu exact een jaar geleden gebeurd is. Daardoor is het bij mij weer allemaal komen bovendrijven." Ik zou daar dus niet al te zwaar aan tillen hoor.
    Laatst gewijzigd door mac-bc; 20 april 2012 om 13:04

iTrader
    69 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Die grens is voor mij eigenlijk vrij duidelijk en ook wel vrij universeel denk ik: Zolang je er geen anderen mee kwetst. Als jullie daar een andere visie over hebben, shoot.
    Ge zijt weer alleen aan uzelf aan het denken.

Iemand die gevoelens voor u heeft en een relatie met u wil, alleen gebruiken voor de seks, daar kwets je niemand mee?

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Omdat hij op die manier misschien minder kortzichtige reacties zal plaatsen.
    Het is niet omdat mijn mening niet in uw kraam past, dat ze kortzichtig is.
    Gezien hier meerdere mensen op mijn lijn zitten, moet je je mss eens afvragen wie hier kortzichtig is.

Heel uw verhaal is kortzichtig.

Sent from my iPhone.

Member
    iTrader
    0

Iemand die gevoelens voor u heeft en een relatie met u wil, alleen gebruiken voor de seks, daar kwets je niemand mee?
    Mocht ik haar gebruikt hebben voor de seks, waarom zou ik dan achteraf (zelfs nog na dat voorval) in een relatie gestapt zijn met haar? Er zijn inderdaad ordinaire klootzakken die zoiets doen en die het ook geprobeerd hebben bij haar. Als vervolgens zij (en/of jullie) denken dat ik zo iemand ben dan is dat duidelijk verkeerd ingeschat van haar (en/of jullie). Daar moet ik toch niet voor opdraaien hoop ik?

Die seks is gewoon meegegroeid met onze dates en onze gezellige avondjes en is er dan ook vrij spontaan gekomen. Mocht die vertrouwenscrisis er niet geweest zijn op dat moment was die échte relatie er quasi gelijktijdig gekomen met het begin van de seks. Maar daar knelde nu net het schoentje, en dat heb ik ook al van in het begin gezegd aan haar.

Maar goed, hoe meer ik jullie de situatie probeer uit te leggen hoe meer het kan overkomen alsof ik mezelf wil goedpraten dus dat is misschien ook geen goed idee. Desalniettemin heb ik liever dat jullie goed op de hoogte zijn van de situatie.

iTrader
    69 (100%)
    Nu gaan we weer lullen over semantiek. Het is dan wel spontaan gegroeid en jij had mogelijk goede bedoelingen, je kan er alsnog iemand mee kwetsen. De feiten blijven hetzelfde, seks kon en een relatie niet.

Soit, meer kan ik er niet over zeggen zonder in herhaling te vallen. gl/hf, mephisto out <o/

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ge kunt hier nu nog 15 pagina's volkrabbelen maar uiteindelijk komen we steeds opnieuw uit bij de kern van de zaak die eigenlijk al vanaf de eerste post is gezegd:

ofwel leert ge haar vergeven en brengt ge het onderwerp niet meer op aangezien er niks meer over te zeggen valt en kijkt ge samen met uw vriendin vooruit, doet ge leuke dingen samen, bouwt ge een vertrouwensband op die er voor moet zorgen dat de feiten zich niet meer herhalen in de toekomst.

ofwel blijft ge doorhameren op het feit in een zoektocht naar een verklaring die er niet is of u alleszins niet beter zal doen voelen noch u zal helpen om het voorval te plaatsen.

Iedereen snapt wel dat ge kunt niet gewoon met uw vingers kunt knippen en beslissen dat ge er vanaf nu niet meer aan zult tillen, maar dan hebt ge imo een belangrijke les geleerd in uw leven en dat is dat gij niet iemand zijt die zoiets kan vergeten en vergeven. En dat is dan weer informatie die ge kunt meenemen naar uw volgende relatie want de huidige situatie is gewoon niet houdbaar.

Al de rest wat gij en anderen hier neerschrijft is bijzaak, zever, hersenspinsels, geflame en getroll dat u afleidt van de kern van de zaak.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0

Member gumball4000's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Leeftijd heeft mss geen grote impact meer als ge ouder zijt, maar als ge jonger zijt gaat dat hoogst waarschijnlijk allemaal nog anders uitdraaien. Want zie het zo, tegen dat gij 26-27 zijt en mss al aan een huis, kinderen, etc. denkt is zij er 21, in de fleur van haar uitgaansleven, vroeg of laat gaat zoiets gewoon botsen.

Om nog maar te zwijgen van het feit als zij gaat verder studeren, op kot gaat en andere mensen leert kennen en in een andere wereld zal leven dan gij die tegen dan gewoon vast werkt en amper vrije tijd zal hebben.

Nuja, ik zeg niet dat zoiets niet kan werken, eerder dat de cijfers nie in uw voordeel spreken.
    Ze is eigenlijk niet echt het uitgaanstype. Het minste dat er gerookt wordt, wil ze zo snel mogelijk weg zijn .
    Maar weet woon ik alleen tegen dan en wil ze ipv in een kot, bij me komen wonen..
    Zij is (op dit moment toch) degene die meer afhankelijk is van mij ipv omgekeerd. Ik heb het gevoel dat zij het er moeilijker mee heeft als ze op vakantie gaat zonder mij ipv omgekeerd. Als ik een tijd niets van me laat horen (pakweg een paar uur), is zij veel sneller ik paniek.

Maar je opmerking is zeker terecht, het kan op lange termijn verkeerd aflopen.
    Maar wie weet is zij "de ware" en moeten we net dit risico proberen ..time will tell..

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    356 (100%)
    Dus als jij 'een paar uur' niks van je laat horen is zij in paniek???

wtf???888!!!88

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hekje# Bekijk bericht
    Dus als jij 'een paar uur' niks van je laat horen is zij in paniek???

wtf???888!!!88
    Alé als ik zeg "ik ga X doen, dus moest ik niet antwoorden..", dan is ze niet in paniek. Maar als ik niets zeg en gewoon een paar uur niet antwoord wel ja..
    Bon ik stoor me er ook niet aan hoor, als ze zich daardoor beter voelt wil ik het wel doen

Banned
    iTrader
    0
    Das gewoon fucking irritant.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gumball4000 Bekijk bericht
    Alé als ik zeg "ik ga X doen, dus moest ik niet antwoorden..", dan is ze niet in paniek. Maar als ik niets zeg en gewoon een paar uur niet antwoord wel ja..
    Bon ik stoor me er ook niet aan hoor, als ze zich daardoor beter voelt wil ik het wel doen
    Djeezes, steekt da ni tegen u altijd moeten verantwoorden?

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n9ne Bekijk bericht
    Djeezes, steekt da ni tegen u altijd moeten verantwoorden?
    Vroeger was ik de onzekere in de relatie. Als ze met vriendinnen weg ging (overdag) hoopte ik altijd dat het niet te lang duurde, schrik da ze jongens zou tegenkomen.
    Dit probleem kwam door een meisje voor haar dat met mn voeten speelde. Ik wist dat mijn vriendin niet zo was, maar onbewust zat de schrik er wel in.. Na verloop van tijd is dit weggegaan .
    Nu heeft mijn vriendin precies die angsten. Volgende week is ze weg met school (buitenland), dus dacht ik eens ergens te gaan drinken met vrienden. Ze vond dat ze snel vervangen werd (ze was gewoon jaloers dat ze niet mee mocht xD).
    Soms controleert ze mijn gsm eens, maar daar stoor ik me helemaal niet aan, want heb niets te verbergen voor haar.. Ze wil wss gewoon zekerheid hebben..als het haar gerust stelt om mijn smsen dan te lezen, des te beter

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ze is 16-ish? Anders zou ik mij toch vragen stellen
    What you do today can improve all your tomorrows.

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manu Bekijk bericht
    Ze is 16-ish? Anders zou ik mij toch vragen stellen
    Ja ze is 16.

Of misschien ben ik het ideale lief dat teveel doet?

Lounge Queen
    iTrader
    0

Oké, maar zij wist toch hoe het zat? Dus als zij er dan nog voor kiest om seks met hem te hebben, dan is dat toch haar probleem?

En haha, 16... Zo herkenbaar! Ben blij dat ik die periode uit ben komt goed hoor!

Pagina 242 van 251 EersteEerste ... 142192232238239240241242243244245246 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten