Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 234 van 251 EersteEerste ... 134184224230231232233234235236237238244 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.661 t/m 4.680 van 5019
    Member
    iTrader
    0
    Wat vind jij van mensen die single zijn en met bvb. 3 verschillende mensen geregeld seks hebben? Dus geen one-night-stands maar telkens dezelfde mensen. Strookt dat met uw morele waarden?
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

Member
    iTrader
    0
    Als dat puur om de seks draait en dat is ook duidelijk zo gecommuniceerd heb ik daar niets op tegen. Het is niet dat ik zo conservatief ben. Waar wil je heen met deze vraag?

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik denk dat er nooit een aanvaardbare reden is die ge kunt aanhoren als verklaring waarom uw lief op een ander wou kruipen. Als ge het te weten komt (hij was zo knap, zo slim, zo whatever), dan zorgt dat detail voor de onzekerheid ipv het feit dat ge het niet weet.
    *

Member moloko's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Als je je al wat ouder voelt dan ga je toch gewoon naar de Willy,s Moustache.
    Als je wat ervaring wil opdoen moet je daar zijn.
    Het kan natuurlijk veranderd zijn want het is 17 jaar geleden dat ik daar voor de laatste keer ben geweest.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Als dat puur om de seks draait en dat is ook duidelijk zo gecommuniceerd heb ik daar niets op tegen. Het is niet dat ik zo conservatief ben. Waar wil je heen met deze vraag?
    Dat voor veel mensen de grens tussen een exclusieve relatie en gewoon "daten" anders ligt. Het kan toch goed zijn dat uw vriendin op dat moment nog niet op de grens zat om exclusief te zijn maar verder wel net zo'n hoge morele waarden heeft als jij eenmaal ze in een exclusieve relatie zit?
    Wanneer zou iemand moeten stoppen met seks hebben met andere mensen volgens jou? Vanaf je bij wijze van spreken uw facebook status veranderd hebt naar "in een relatie" ()? Vanaf ze seks gehad heeft met een potentiële partner? Vanaf ze gekust heeft met een potentiële partner? Vanaf de 2de date?
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

Member
    iTrader
    0
    Vanaf er gevraagd is: zijn wij nu een koppel?
    This wallpaper is dreadful, one of us will have to go - Oscar Wilde <3

Member PyromaN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coldplayke Bekijk bericht
    Vanaf er gevraagd is: zijn wij nu een koppel?
    vanaf dat het officieel is op facebook, ahja!
    I love the smell of napalm in the morning.

Banned beyl's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    Dat voor veel mensen de grens tussen een exclusieve relatie en gewoon "daten" anders ligt. Het kan toch goed zijn dat uw vriendin op dat moment nog niet op de grens zat om exclusief te zijn maar verder wel net zo'n hoge morele waarden heeft als jij eenmaal ze in een exclusieve relatie zit?
    Wanneer zou iemand moeten stoppen met seks hebben met andere mensen volgens jou? Vanaf je bij wijze van spreken uw facebook status veranderd hebt naar "in een relatie" ()? Vanaf ze seks gehad heeft met een potentiële partner? Vanaf ze gekust heeft met een potentiële partner? Vanaf de 2de date?
    Ik zou echt niet graag uw vriendin zijn.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door beyl Bekijk bericht
    Waarom niet? Niet dat ik van mezelf denk dat ik een gemakkelijk geval ben, allesbehalve.

iTrader
    5 (100%)
    Het kan toch goed zijn dat uw vriendin op dat moment nog niet op de grens zat om exclusief te zijn maar verder wel net zo'n hoge morele waarden heeft als jij eenmaal ze in een exclusieve relatie zit?
    Ik kan mij daar gewoon totaal niet in vinden

Grens om exclusief te zijn en toestanden. Je zit in een relatie en bent trouw of je zit er niet in en poept er op los imo. (tenzijn andere onderlinge afspraken gemaakt zijn)

(en ik ben een man )

Member
    iTrader
    0
    Ik tracht gewoon maar het geval van mac-bc te rationaliseren hoor. Ik laat mijn eigen principes buiten beschouwing.

Je zit in een relatie en bent trouw of je zit er niet in en poept er op los imo.
    Dat is net m'n punt. Namelijk dat veel mensen een ander moment hebben om te beslissen wanneer ze in een relatie zitten.
    Laatst gewijzigd door cura; 18 april 2012 om 18:21

iTrader
    5 (100%)
    Maar als de ene in het hoofd nog niet in een relatie zit, dan moet de andere er toch ook nog niet van uitgaan dat dat wel zo is?

Of spreekt men tegenwoordig niet meer met elkaar en kan men niets meer aanvoelen?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    Dat is zeker zo!
    Kon ik maar die reden weten. Al een jaar lang zegt ze dat ze het zelf niet weet, dat ze haar eigen gedrag niet kan verklaren.

Zolang ik die reden niet weet kan ik dat niet plaatsen. Ik heb dan nog 100 keer liever dat ze gewoon de echte reden zou zeggen zoals bijvoorbeeld "ik vond hem eigenlijk gewoon zo ongelooflijk mooi/tof/knap/intelligent dat ik er absoluut seks mee wilde" dan het "ik weet het niet" van nu. Door dat laatste ga ik namelijk zelf continu op zoek naar verklaringen...
    Ze weet het zelf niet. Laat me niet lachen. Dumpen die slet. Dat is gewoon een nonchalant wijf met nog onvolwassen gedachten. Vroeg of laat hebt ge daar nog meer problemen mee. Die worden nooit volwassen en zullen niet instaan voor de consequenties van hun acties.

Wat maakt die meid nu zo speciaal dat je daar bij zou blijven? Zeg nu eens eerlijk ....

Approved 9-lifer
    iTrader
    329 (100%)
    Zo kort soms de bocht soms....
    -
    Because something is common does not make it normal
    -

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Serieus?
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Serieus?
    Neen, kzeg dat maar voor te lachen.

Member
    iTrader
    0
    Maar als de ene in het hoofd nog niet in een relatie zit, dan moet de andere er toch ook nog niet van uitgaan dat dat wel zo is?

Of spreekt men tegenwoordig niet meer met elkaar en kan men niets meer aanvoelen?
    Vandaar dus mijn vragen aan mac-bc om te weten wanneer hij volgens hem in een relatie zit.

iTrader
    5 (100%)
    Dan geef ik u gelijk en zwijg ik.

Ik zou echt graag u vriendin willen zijn.

Member
    iTrader
    0
    Sorry ik wacht nog tot puni terug vrijgezel is zodat hij mijn vriendin kan zijn.

iTrader
    5 (100%)
    Anders vraag ik de ex in het spel om zen vriendin nog wat op te geilen, dan is hij sneller vrij!

(stoute, stoute ik )

Pagina 234 van 251 EersteEerste ... 134184224230231232233234235236237238244 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten