Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 233 van 251 EersteEerste ... 133183223229230231232233234235236237243 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.641 t/m 4.660 van 5019
    Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Hangt ervan af wat ge als 'zwak' definieert. Mij lijkt het moeilijker om alles in overweging te nemen en de beslissing te nemen om ze te vergeven, dan om gewoon te zeggen 'bol het af'. Dat tweede is in mijn ogen evenzeer een teken van zwakheid.

Dit gezegd zijnde is het, zoals eerder aangehaald, niet de zwart-witsituatie van "zij kan zich niet inhouden als ik er niet bij ben".
    Zwak als in: jij durft haar niet los te laten dus maak je uzelf wijs dat je haar vergeeft.

Ooit zal dat "kleine" breukje in uw vertrouwen, hoe klein dan ook wel verder barsten in bepaalde situaties.
    BAM - BOO - YA

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Jama van u wist ik al dat gij die gezegende leeftijd bereikt hebt he, van puni dacht ik nog dat hij een oude puber was grapje he puni!
    Ik ben inderdaad nog jong van geest!

Hier wordt het wrs weirdos, en uiteindelijk 7 oaks. Vast stramien. Misschien nog rector ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -Panda- Bekijk bericht
    Zwak als in: jij durft haar niet los te laten dus maak je uzelf wijs dat je haar vergeeft.

Ooit zal dat "kleine" breukje in uw vertrouwen, hoe klein dan ook wel verder barsten in bepaalde situaties.
    Zever. Ik ben mentaal geen vod en sta sterk genoeg in mijn schoenen om daar geen problemen mee te hebben. Besides, er zijn genoeg relaties die vroeg of laat met een vertrouwensprobleemkampen en waar het koppel daar in de praktijk sterker uitkomt.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Member WarCry-dude's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    Hey ik voel mij ook oud ze nu dak 26 word ;p
    Is 26 niet een beetje vroeg om uw oud te voelen? Bovendien snap ik ook niet echt wat er nu zo erg is aan ouder worden. Ik voel mij eerder gepreviligeerd omdat ik bijvoorbeeld de NES en de Gameboy heb meegemaakt in hun eigen tijd. Uiteraard heb ik de ps2 niet op dezelfde manier ervaren als degenen die toen kind waren maar toch. Zo die eerste echte doorbraak van games hebben ervaren is speciaal vind ik.

Op dezelfde manier vind ik het ook een heel cool gedacht dat mijn ouders veel hitchcock films en bijvoorbeeld de originele Star Wars of James Bond films hebben meegemaakt.

Terug on topic: Gisteren slecht gezind thuis gekomen door een ergernis op het werk maar er direct weer bovenop toen mijn lief binnen kwam. Heel plezant dat dat na zolang samen zijn nog altijd zo'n effect heeft.

Approved 9-lifer Tah_b00nz0r's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Das e feit, die NES, SNES en gameboy tijden ^^ om af te sluite vind ik gewoon da k dichter naar de 30 als 20 neig en 20-22 zijn was echt ne zalige periode ^^
    psn :: zjerre
    Playing :: BF4, FIFA 15

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Time Will tell

Kan u alleen maar zeggen dat Gé het hier gaat mogen horen als je mis was

Sent from my iPhone.

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Goed bezig jong, ik wou dat ik ook soms zo nuchter kon reageren, het zou me nogal geholpen hebben. Nu zit ik hier met lege handen.
    Oh, toch niet fout gelopen met uw Duitse...?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Puni, laat u niet doen door die onzekere tieners hier. Ik vind dat ge meer volwassenheid en verstand aan de dag brengt dan al de mensen die hier commentaar geven samengeteld, tussen haakskes gezet en tot de 3e macht verhoffen. Zeg maar dat Emiel het gezegd heeft.

Aan de andere kant van het spectrum hebben we dan mac-bc. Door uw verhaal hangt mijn toetsenbord onder de koffie. De eerste verjaardag van het sletterig gedrag van mijn vriendin, alstublieft he. Heel het verhaal wat gij er aan vasthangt is gewoon verdoezeling en dwaze goedpraterij voor het feit dat uw ego gekrenkt is. Dàt is de essentie van de zaak, en volgens mij weet ge dat zelf ook, waardoor ge het angstvallig probeert te verbergen met allerlei rare verhalen over moraal en "eerlijkheid" in het leven. Maak uzelf (en ons) geen blaaskes wijs, het valt neig hard op.

De enige manier waarop uw relatie kans heeft op slagen is als ge het haar vergeeft en ophoudt met de verwachting te koesteren dat zij één of andere grote emotionele geste moet doen om u te sussen, en door eindelijk op te houden met haar ermee te ambeteren. Kunt ge dat niet, dan helpt ge uw relatie om zeep.

Ik vind puni zijn manier dan veel beter. Hij kiest er voor om er mee voort te gaan, hij maakt duidelijke afspraken zegt dat het goed is voor ene keer, maar geen twee en lijkt daarna ook gewoon in staat om dat incident te lossen. Misschien krijgt hij daar later spijt van, maar dat kan bij om het even wie het geval zijn. Terwijl gij (mac) zegt dat ge er mee voort wilt gaan, maar eigenlijk kunt ge er geen vrede mee nemen en u jaren na de feiten nog steeds als een pedant kind gedraagt.

@die gast die niet meer op zijn vriendin mag kruipen:
    voor de ene persoon is 3x per maand en affectie en vertrouwen genoeg, voor u blijkbaar niet. Oorzaak kan biologisch of psychologisch zijn, waarschijnlijk beiden. Feit is dat ge u goed moet voelen bij uw partner, en daarvoor moet ge met elkaar babbelen en proberen tot oplossingen te komen.

Het gevaar is dan weer dat er teveel een issue van wordt gemaakt, en dat seks en onweerswolk wordt die boven uw relatie hangt, zeg maar een verplichting, en dat is dan ook weer niet goed Dat is een lastig spelleke waar ik ook al een keer mee te maken heb gehad en wat helaas niet goed is afgelopen. Gelijk glashelder zegt, denk ik ook wel dat vrouwen het gemakkelijk aanvoelen als ge speciaal dingen gaat regelen/doen met als uiteindelijke doel om seks te hebben, zeker als ze al weten dat dat voor u een issue is, dus let daar mee op. Als ge iets wilt doen met haar, zorg dan dat ge het doet om de juiste redenen.

Komt ge niet tot een oplossing dan moet ge uit elkaar gaan. Heeft weinig zin om hele dagen gefrustreerd rond te lopen in mijn ogen. De puberachtige bronstigheid van het begin blijft niet duren, maar er zijn genoeg koppels die na 15 jaar huwelijk er nog steeds een plezant seksleven op nahouden (hoop ik ).
    Laatst gewijzigd door Emiel Goelen; 18 april 2012 om 10:30

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mini Bekijk bericht
    Time Will tell

Kan u alleen maar zeggen dat Gé het hier gaat mogen horen als je mis was

Sent from my iPhone.
    Tenzij ik het hier niet vertel.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Emiel Goelen Bekijk bericht
    Aan de andere kant van het spectrum hebben we dan mac-bc. Door uw verhaal hangt mijn toetsenbord onder de koffie. De eerste verjaardag van het sletterig gedrag van mijn vriendin, alstublieft he. Heel het verhaal wat gij er aan vasthangt is gewoon verdoezeling en dwaze goedpraterij voor het feit dat uw ego gekrenkt is. Dàt is de essentie van de zaak, en volgens mij weet ge dat zelf ook, waardoor ge het angstvallig probeert te verbergen met allerlei rare verhalen over moraal en "eerlijkheid" in het leven. Maak uzelf (en ons) geen blaaskes wijs, het valt neig hard op.
    Natuurlijk voel ik mij daardoor in m'n eer gekrenkt. Zou jij niet dat gevoel hebben dan? Moet je een te groot ego hebben om door dat voorval in uw eer gekrenkt te zijn? Ik denk dat dat een heel normale reactie is.

En inderdaad, ik denk veel na over moraal in het leven. Moraal, je weet wel, hetgeen jij "rare verhalen" en "dwaze goedpraterij" noemt. Omdat ik daar veel over nadenk doe ik ook nooit zo'n domme dingen zoals zij toen gedaan heeft. Misschien zouden er dus wel eens meer mensen aan "dwaze goedpraterij" moeten doen. Ik dacht dat dat een goede manier van leven was maar het heeft me eigenlijk alleen maar ellende gebracht. Dat heeft alleen het gewenste mooie effect als mensen in je omgeving zich aan dezelfde moraal houden. Indien niet krijg je teleurstellingen als deze.

De enige manier waarop uw relatie kans heeft op slagen is als ge het haar vergeeft en ophoudt met de verwachting te koesteren dat zij één of andere grote emotionele geste moet doen om u te sussen, en door eindelijk op te houden met haar ermee te ambeteren. Kunt ge dat niet, dan helpt ge uw relatie om zeep.
    Denk je dat ik haar daarmee ambeteer voor mijn plezier? Ik probeer ook moeite te doen om het niet telkens boven te halen, ik bijt ook telkens op mijn tanden. Ik wil niet dat de relatie er onder lijdt. Ik haal het enkel (heel voorzichtig) boven als ik denk dat het kan helpen in mijn verwerkingsproces om er definitief vanaf te komen. Met weinig resultaat voorlopig. En toch wil ik een relatie met haar. De vraag is maar wat er op lange termijn zwaarder doorweegt; de wil om een relatie te hebben met haar of dat voorval dat door mijn hoofd blijft spoken. Want wat dat laatste betreft kan ik u verzekeren dat dat absoluut geen pretje is.

De ene helft hier op 9lives zegt dat ze direct haar koffers zou mogen pakken na dat voorval, de andere helft hier zegt dat er haar niets te verwijten valt. Ik zweef daar ergens tussen blijkbaar.
    Laatst gewijzigd door mac-bc; 18 april 2012 om 14:13

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mac-bc Bekijk bericht
    En inderdaad, ik denk veel na over moraal in het leven. Moraal, je weet wel, hetgeen jij "rare verhalen" en "dwaze goedpraterij" noemt. Omdat ik daar (te?) veel over nadenk doe ik ook nooit zo'n domme dingen zoals zij toen gedaan heeft. Misschien zouden er dus wel eens meer mensen aan "dwaze goedpraterij" moeten doen. Ik dacht dat dat een goede manier van leven was maar het heeft me eigenlijk alleen maar ellende gebracht. Dat heeft alleen het gewenste mooie effect als mensen in je omgeving zich aan dezelfde moraal houden. Indien niet krijg je teleurstellingen als deze.
    Keer op keer opnieuw wanneer ik uw posts lees gaat er bij mij een alarmbelletje af dat zegt "Vermijden! Vermijden!". Ik krijg echt de indruk dat je ofwel ooit wel zo'n domme dingen zal doen en uw toekomstige acties probeert goed te spreken door de acties van anderen, ofwel een ongezonde behoefte hebt aan bevestiging van anderen dat je één van de weinige overblijvende morele lichtpunten bent in onze samenleving. Hopelijk heeft uw vriendin niet diezelfde indruk.

In beide van die indrukken hecht je trouwens teveel waarde aan de acties van anderen of de bevestiging van anderen om uw zelfbeeld en geluk te vormen.

Al bij al komt het er dus op neer dat je mijns inziens geen te groot ego hebt, gewoon een zeer ongezonde fundering van uw ego.
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

Member Hornymoose's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik zou ook wel hetzelfde probleem hebben als u hoor, ik zou dat ook niet snappen dat mijn vriendin zoiets zou doen dan en eerlijk gezegd zou ik ook niet weten wat ik moest doen. Ma zoiets is wel nefast voor u relatie natuurlijk.

Moet er niet aan denken dat er een andere op mijn vriendin kruipt vlak voor ze iets met mij begint, dan is mijn ego ook goed naar de klote

Voor de rest zitten hier teveel wannabe psychologen.
    Xbox live: SandorV

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Natuurlijk voel ik mij daardoor in m'n eer gekrenkt. Zou jij niet dat gevoel hebben dan? Moet je een te groot ego hebben om door dat voorval in uw eer gekrenkt te zijn? Ik denk dat dat een heel normale reactie is.
    Ja, ik zou ook op mijn pik getrapt zijn, en ik weet zelfs niet of ik nog veel zin zou hebben om er mee voort te gaan als ik zoiets te weten kom in dat prille stadium van een relatie. Als ik dan toch beslis dat ik er wel mee door wil, bijvoorbeeld omdat het meisje in kwestie een nymfomane is met een poetsverslaving en een rijke papa, dan zet ik mij daar ook over.

Dat gaat misschien niet op een week gebeurd zijn, maar ik zou echt niet weten wat ge een jaar na de feiten nog wilt vragen over het onderwerp. Dat zou al lang volledig uitgepraat, uitgeklaard en afgehandeld moeten zijn. Gij blijft vissen naar die ene uitleg waardoor ge het allemaal gaat kunnen begrijpen en klasseren, maar die is er niet.

Elk detail dat naar boven komt, zal nieuwe vragen doen rijzen, zal nieuwe ergernissen teweegbrengen bij u én bij haar, en zal enkel bijdragen tot verdere afbrokkeling van jullie relatie.

Ze heeft het gedaan, en hoogstwaarschijnlijk heeft ze er op dat moment ook echt haar plezier van gehad, like it or not. Sommige mensen kunnen daar niet mee om, sommigen wel en krijgen er achteraf spijt van, nog anderen kunnen er mee om en worden samen nog oud, gelukkig en laten een kroostrijk gezin achter.

En inderdaad, ik denk veel na over moraal in het leven. Moraal, je weet wel, hetgeen jij "rare verhalen" en "dwaze goedpraterij" noemt. Omdat ik daar (te?) veel over nadenk doe ik ook nooit zo'n domme dingen zoals zij toen gedaan heeft. Misschien zouden er dus wel eens meer mensen aan "dwaze goedpraterij" moeten doen. Ik dacht dat dat een goede manier van leven was maar het heeft me eigenlijk alleen maar ellende gebracht. Dat heeft alleen het gewenste mooie effect als mensen in je omgeving zich aan dezelfde moraal houden. Indien niet krijg je teleurstellingen als deze.
    Het is goed dat gij zoiets nooit zou doen en dat ge principes hebt etc. Maar wat wilt ge dat we zeggen ? Veel mensen zijn geen lange-termijndenkers en als puntje bij paaltje komt ook nog eens egoïstisch. Als ge wilt vasthouden aan uw "goede" manier van leven dan siert u dat, zolang ge het doet omdat ge dat zelf wilt en niet om een gevoel te krijgen van morele superioriteit.

Gelijk gij het zegt op de vorige pagina's komt het vooral over dat ge nijdig zijt omdat gij "action" mist omwille van uw principes en kunt ge er slecht tegen dat anderen niet zo nobel zijn.

Denk je dat ik haar daarmee ambeteer voor mijn plezier? Ik probeer ook moeite te doen om het niet telkens boven te halen, ik bijt ook telkens op mijn tanden. Ik wil niet dat de relatie er onder lijdt. Ik haal het enkel (heel voorzichtig) boven als ik denk dat het kan helpen in mijn verwerkingsproces om er definitief vanaf te komen.
    Nee. Nogmaals, ge vist naar details. Irrelevante details zelfs. En elke keer als ze plooit, haar schaamte moet inslikken en u toch iets vertelt over die avond zult gij er geen troost in vinden. Het gaat u enkel kwader of triestiger maken. En haar ook. Verder zal ze ook over bepaalde heel erg intieme zaken nooit volledig eerlijk zijn met u. Ze heeft het belangrijkste bekend, dat siert haar. Dat gij nu tot in de donkerste hoeken gaat graven over het voorval, een jaar na datum, zorgt ervoor dat ze volgende keer wel 2 keer nadenkt voordat ze dat nog eens doet.

Met weinig resultaat voorlopig. En toch wil ik een relatie met haar. De vraag is maar wat er op lange termijn zwaarder doorweegt; de wil om een relatie te hebben met haar of dat voorval dat door mijn hoofd blijft spoken. Want wat dat laatste betreft kan ik u verzekeren dat dat absoluut geen pretje is.
    Kan ik mij inbeelden dat het niet fijn is. Ze heeft geen zin in seks ? -> spookt door uw hoofd. Ze doet kortaf ? -> spookt door uw hoofd. Ze spreekt af met een kerel van haar klas ? -> spookt door uw hoofd. Niemand heeft gezegd dat het simpel zou zijn, maar ge hebt een keuze gemaakt, alles wat erover te zeggen is is gezegd geweest, en als ge er nu nog altijd niet over zijt dan twijfel ik of ge wel sterk genoeg in uw schoenen staat en genoeg geloof hebt in uw relatie om er mee voort te kunnen. Maar goed, helemaal zeker weet ik dat niet. Het enige dat ik wél zeker weet is dat het zoveelste gesprek over het onderwerp uw relatie geen goed zal doen en ook niet zal bijdragen tot het verwerkingsproces.
    Laatst gewijzigd door Emiel Goelen; 18 april 2012 om 14:47

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cura Bekijk bericht
    Keer op keer opnieuw wanneer ik uw posts lees gaat er bij mij een alarmbelletje af dat zegt "Vermijden! Vermijden!". Ik krijg echt de indruk dat je ofwel ooit wel zo'n domme dingen zal doen en uw toekomstige acties probeert goed te spreken door de acties van anderen, ofwel een ongezonde behoefte hebt aan bevestiging van anderen dat je één van de weinige overblijvende morele lichtpunten bent in onze samenleving. Hopelijk heeft uw vriendin niet diezelfde indruk.
    Je hebt gelijk, het kan overkomen alsof ik hier de heilige ben. Ik zal het anders proberen verwoorden: Als ik wat minder "moraal" had gehad en ik zou in diezelfde periode iets gelijkaardig gedaan hebben was er helemaal geen probleem.

En zoals ik al bedoelde met dat Pavlov-principe (al dan niet de juiste term); als je gedrag niet "beloond" wordt krijg je inderdaad de neiging om je gedrag aan te passen. Ik weet dat het absoluut geen gezonde gedachte is maar ik heb me inderdaad al afgevraagd of die problemen niet onmiddellijk zouden opgelost zijn als ik ook eens een scheve schaats zou rijden, dat ik het ook zou zeggen en als ze mij kon vergeven. In het ideale geval ben ik dan van mijn probleem verlost, hoeft zij zich ook niet meer schuldig te voelen over haar (kleinere) misstap, heeft onze relatie er niet meer onder te lijden en leven we lang en gelukkig samen.
    Ware het niet dat dat natuurlijk verschrikkelijk hypocriet zou zijn en dat mijn actie uiteraard ook erger zou zijn omdat we al in een relatie zitten.

Ik ben mij ervan bewust dat ik hier nu een hele golf aan verontwaardigde reacties zal krijgen dat ik daar nog maar durf aan denken na mijn gepreek over moraal. En jullie hebben gelijk. Maar een mens wordt blijkbaar soms wanhopig in het zoeken naar oplossingen wanneer hij zijn moraal dreigt te verliezen.

In beide van die indrukken hecht je trouwens teveel waarde aan de acties van anderen of de bevestiging van anderen om uw zelfbeeld en geluk te vormen.

Al bij al komt het er dus op neer dat je mijns inziens geen te groot ego hebt, gewoon een zeer ongezonde fundering van uw ego.
    Stof tot nadenken.
    Laatst gewijzigd door mac-bc; 18 april 2012 om 14:54

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ware het niet dat dat natuurlijk verschrikkelijk hypocriet zou zijn en dat mijn actie uiteraard ook erger zou zijn omdat we al in een relatie zitten.
    Ik zou ten eerste al stoppen met alles in te delen in gradaties van "ergheid". Verder, als ge dat doet zijt ge niet zozeer hypocriet maar gewoon, zoals ik al eerder gezegd, heb een pedant klein kind dat het niet kan verkroppen en nu zijn vriendin een kloot wilt aftrekken.

Member
    iTrader
    0
    Je hebt gelijk, het kan overkomen alsof ik hier de heilige ben. Ik zal het anders proberen verwoorden: Als ik wat minder "moraal" had gehad en ik zou in diezelfde periode iets gelijkaardig gedaan hebben was er helemaal geen probleem.

En zoals ik al bedoelde met dat Pavlov-principe (al dan niet de juiste term); als je gedrag niet "beloond" wordt krijg je inderdaad de neiging om je gedrag aan te passen. Ik weet dat het absoluut geen gezonde gedachte is maar ik heb me inderdaad al afgevraagd of die problemen niet onmiddellijk zouden opgelost zijn als ik ook eens een scheve schaats zou rijden, dat ik het ook zou zeggen en als ze mij kon vergeven. In het ideale geval ben ik dan van mijn probleem verlost, hoeft zij zich ook niet meer schuldig te voelen over haar (kleinere) misstap, heeft onze relatie er niet meer onder te lijden en leven we lang en gelukkig samen.

Ik ben mij ervan bewust dat ik hier nu een hele golf aan verontwaardigde reacties zal krijgen dat ik daar nog maar durf aan denken na mijn gepreek over moraal. En jullie hebben gelijk. Maar een mens wordt blijkbaar soms wanhopig in het zoeken naar oplossingen.
    Je denkt dat er geen probleem zou zijn als je toen iets gelijkaardigs gedaan had omdat je momenteel uw gedrag vergelijkt met haar gedrag en je in die vergelijking vanuit uw perspectief er "beter" uitkomt. Het probleem daarmee is echter dat je niet weet hoe je je zou voelen mocht je dat gedaan hebben en je ook niet weet hoe zij zich voelt. Het enige beeld dat je hebt van hoe zij zich voelt is het beeld dat haar woorden (1) vormen in uw perspectief (2). Dat zijn dus 2 zaken waar je geen absolute objectieve feiten op kan bouwen, woorden zijn maar een uitlaatklep van wat er bij een mens omgaat en uw perspectief is reeds gevormd en gaan die woorden ook subjectief interpreteren.

Het is trouwens een zeer ongezonde houding om te denken in de termen van "beloning en straf". Zeker wanneer jij tracht een beloning of straf uit te delen aan uw naastte. Mijns inziens moet je een relatie nooit beëindigen omdat je de ander wil straffen maar omdat je ongelukkig bent in uw relatie. Net zoals je niet in een relatie moet blijven omdat je de ander wil belonen voor haar trouw en liefde maar omdat je gelukkig bent in uw relatie. Net zoals in m'n vorige paragraaf is beloning en straf trouwens iets heel relatief. Ik kan me mensen inbeelden die ik zou belonen door m'n liefde bij wijze van spreken te geven terwijl ik anderen zou straffen door diezelfde liefde te geven.
    Laatst gewijzigd door cura; 18 april 2012 om 15:06
    Man is the measure of all things–of things that are, that they are, and of things that are not, that they are not. - Protagoras
    Be silent! Be still! That's it... and look upon this moment. Savor it! Rejoice with great gladness! Great gladness! - Excalibur (1981)

Member
    iTrader
    0
    Ik zou ten eerste al stoppen met alles in te delen in gradaties van "ergheid". Verder, als ge dat doet zijt ge niet zozeer hypocriet maar gewoon, zoals ik al eerder gezegd, heb een pedant klein kind dat het niet kan verkroppen en nu zijn vriendin een kloot wilt aftrekken.
    In dat geval zou ik het niet zeggen aan haar.

Maar ach, misschien moeten we niet veel aandacht besteden aan mijn bovenstaande hersenkronkel die enkel opduikt als ik het even lastig heb. De kans dat dat ooit zal gebeuren is namelijk nihil, het is eerder een hypothetische denkwijze om het probleem te ontleden. Als in: "zou dat gevoel dan eindelijk verdwijnen of nog steeds niet?"

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tah_b00nz0r Bekijk bericht
    Trouwens ff ni meer in dees topic geweest ma hoe is t nu mee stimpy afgelope? Move gemaakt op collega, terug bij de ex of geen v beide? Enlighten me
    kan hier niet teveel zeggen
    maar ik bevind me weer onder de vrijgezellen om de gemoederen wat te laten bedaren en de emoties te verwerken.. met de nodige complicaties

Member
    iTrader
    0
    Dat gaat misschien niet op een week gebeurd zijn, maar ik zou echt niet weten wat ge een jaar na de feiten nog wilt vragen over het onderwerp. Dat zou al lang volledig uitgepraat, uitgeklaard en afgehandeld moeten zijn. Gij blijft vissen naar die ene uitleg waardoor ge het allemaal gaat kunnen begrijpen en klasseren, maar die is er niet.
    Is dat trouwens het geval mac-bc? Dat je een uitleg wil om het te kunnen begrijpen? Want die is er wel hoor, de kans bestaat echter dat je hem niet zal willen horen/aanvaarden.

Wat zeker waar is, is dat het al lang volledig uitgepraat, uitgeklaard en afgehandeld zou moeten zijn zoals den Emiel zegt.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    hoe the fuck kunt gij nu over conditionering praten alst over uw vriendin gaat! Laat dat meiske aub gaan, bekrompen ziel.

Member
    iTrader
    0
    Is dat trouwens het geval mac-bc? Dat je een uitleg wil om het te kunnen begrijpen? Want die is er wel hoor, de kans bestaat echter dat je hem niet zal willen horen/aanvaarden.

Wat zeker waar is, is dat het al lang volledig uitgepraat, uitgeklaard en afgehandeld zou moeten zijn zoals den Emiel zegt.
    Dat is zeker zo!
    Kon ik maar die reden weten. Al een jaar lang zegt ze dat ze het zelf niet weet, dat ze haar eigen gedrag niet kan verklaren.

Zolang ik die reden niet weet kan ik dat niet plaatsen. Ik heb dan nog 100 keer liever dat ze gewoon de echte reden zou zeggen zoals bijvoorbeeld "ik vond hem eigenlijk gewoon zo ongelooflijk mooi/tof/knap/intelligent dat ik er absoluut seks mee wilde" dan het "ik weet het niet" van nu. Door dat laatste ga ik namelijk zelf continu op zoek naar verklaringen...
    Laatst gewijzigd door mac-bc; 18 april 2012 om 15:29

Pagina 233 van 251 EersteEerste ... 133183223229230231232233234235236237243 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten