Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 185 van 251 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195235 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.681 t/m 3.700 van 5019
    Approved 9-lifer Recipe4hate's schermafbeelding
    iTrader
    43 (100%)
    Chill ventjen.
    Gibson Les Paul Classic Custom / PRS SE Custom / ESP LTD EC-1000 / Schecter C1 JH
    Carvin V3M > Eleven Rack > Zilla 2x12

Member
    iTrader
    0
    Jing laat die gewoon zitten. Er zijn er nog met wie ge het in de kakker kunt doen.
    Ik erken de ondemocratische regering Di Rupo I niet.

Member Chizm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht
    Pff, om schijt van te krijgen. Ik nodig die van mij uit voor ne avond (wegens zwaar tijdsgebrek van haar, examens over een paar weken) zodat ze naar hier in de avond kan komen, blijven slapen en dan in de voormiddag naar huis. Ik zeg tegen haar "ik betaal uw naft" (ffs ik werk deze vakantie 6/7 behalve zondag tegen een goei 14 euro per uur dus wa maakt mij die 50 euro uit als ze bij me kan zijn).. haar antwoord "ja nee ik stress voor de examens dus kan niet komen en wil geen tijd verliezen". ALSOF GE DAAR O ZO FUCKING VEEL TIJD MEE VERLIEST KUTWIJF. En ik betaal uwe naft dus daar moet ge het ook niet op steken. Ma nee in't weekend kan ze wel met de trein 90km verder gaan feesten om 's morgens de eerste trein terug te nemen.. ahja dat gaat wel uiteraard, dan moet ze niet studeren. Da vind ik zo oneerlijk he, ik zou ook beter wat meer uitgaan met een paar wijven, da's veel te lang geleden en als die mij zo behandelt

/einde rant
    Heel herkenbaar die rotmentaliteit. Echt geen goed teken als ze eens niet een dagje wil vrijmaken voor jou.

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Hier ook ex die raar doet. De hele tijd liedjes posten van uit de tijd dat we nog samen waren, of die we samen leuk vonden, op hare Facebook En da's nu al een paar dagen zo.
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boterkoek Bekijk bericht
    Ged toch wa voor ze.
    I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Pff, om schijt van te krijgen. ..

/einde rant
    Geen goed teken indeed.

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Pff, om schijt van te krijgen. Ik nodig die van mij uit voor ne avond (wegens zwaar tijdsgebrek van haar, examens over een paar weken) zodat ze naar hier in de avond kan komen, blijven slapen en dan in de voormiddag naar huis. Ik zeg tegen haar "ik betaal uw naft" (ffs ik werk deze vakantie 6/7 behalve zondag tegen een goei 14 euro per uur dus wa maakt mij die 50 euro uit als ze bij me kan zijn).. haar antwoord "ja nee ik stress voor de examens dus kan niet komen en wil geen tijd verliezen". ALSOF GE DAAR O ZO FUCKING VEEL TIJD MEE VERLIEST KUTWIJF. En ik betaal uwe naft dus daar moet ge het ook niet op steken. Ma nee in't weekend kan ze wel met de trein 90km verder gaan feesten om 's morgens de eerste trein terug te nemen.. ahja dat gaat wel uiteraard, dan moet ze niet studeren. Da vind ik zo oneerlijk he, ik zou ook beter wat meer uitgaan met een paar wijven, da's veel te lang geleden en als die mij zo behandelt

/einde rant
    Tjha die van mij is ten eerste al fout, tis die van ons/os plataf.
    En als ge die hier al een kutwijf vind...thja

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Member
    iTrader
    0

/einde rant
    Niet zo een wijf zijn zou al helpen... Als een vrouw gelijk u doet is het al verschrikkelijk irritant, als het een man is ist gewoon ...
    Ik ben. Jij bent. Hij is. Wij zijn. Jullie zijn. Zij zijn.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flawless Bekijk bericht
    Niet zo een wijf zijn zou al helpen... Als een vrouw gelijk u doet is het al verschrikkelijk irritant, als het een man is ist gewoon ...
    Hij vraagt voor wat tijd vrij te maken, madam heeft geen zin.

Als haar vriendinnekes bellen is het ineens geen probleem die school etc ?

Ik zou het wel weten, bye bye, geen tijd voor mij ? kust mn kloten dan maar (tenzij deftige reden en consequent)

Banned
    iTrader
    0
    Hoera! Vandaag een dag zonder lastig gevallen te worden. En ja, mijn broer zijn hulp inschakelen gaat moeilijk aangezien die op Erasmus zit.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Efflorescence Bekijk bericht
    Hoera! Vandaag een dag zonder lastig gevallen te worden. En ja, mijn broer zijn hulp inschakelen gaat moeilijk aangezien die op Erasmus zit.
    Onze gouden raad opgevolgd ?

Member
    iTrader
    0
    Misschien is zijn belwaarde op.
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Banned
    iTrader
    0
    Ik negeer hem sinds zaterdag maar dat hield hem niet tegen om te sturen. Hopelijk is het niet gewoon zijn belwaarde die op is!

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Ik negeer hem sinds zaterdag maar dat hield hem niet tegen om te sturen. Hopelijk is het niet gewoon zijn belwaarde die op is!
    Je kan het hem altijd eens vragen, als hij terug stuurt is het nog niet op.

j/k

Banned
    iTrader
    0
    Ik zou die niet eens een bericht kunnen sturen aangezien ik zijn nummer niet heb opgeslagen.

Member
    iTrader
    0
    Ge kunt altijd zijn nummer aan uw broer vragen?
    Troj: Gij geeft het concept 'forumhoer' anders wel nieuwe dimensies .

Mijn FM09-journal: http://www.9lives.be/forum/football-...rnal-puni.html

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Last van een stalker gehad? Heb ik wat gemist meid?

†15-02-2012†

Banned
    iTrader
    0
    Vanaf p. 184 .
    Oh shit ja, ff mijn broer contacteren voor het nummer van mijn stalker te vragen!

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Black Bekijk bericht
    Hmmm, ik twijfel ook wel of ik haar zou terugpakken hoor, het is geen gemakkelijke

Ze zit laatste tijd ook overdreven te sturen en wil constant afspreken. Weet eiglk ni wa doen, ga er gwn op in denk ik en als het terug goed komt so be it, weer ne free pass op seks dan.

If not, so be it, tis een chille griet waar ik zonder mee samen ben nog steeds goe met overeen kom

Afspreken is geen probleem hier, zij woont enkele duizenden kilometers verder. Hoewel, we gingen normaal skypen vanavond maar ik ben onverwacht voetbal gaan kijken op café. Skype gemist, bericht proberen te sturen maar het kwam precies niet aan...

Nuja, het is gedaan dus ik voel mij er niet slecht om... En 'free pass' met een ex, complicaties gegarandeerd!

Pagina 185 van 251 EersteEerste ... 85135175181182183184185186187188189195235 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten