Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 175 van 251 EersteEerste ... 75125165171172173174175176177178179185225 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.481 t/m 3.500 van 5019
    Platinum Member Gonzo's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Levicious Bekijk bericht
    Ofwel moet ge nu gewoon keer profiteren, uw collega op uwen versnellingspook laten rijden en ge zult wel merken dat de seks slechter is.
    Of het blijkt net gigantisch veel beter te zijn?
    REPKES, hier verkrijgbaar! voor Chrome én Firefox.

"Gonzo is the puppet master!" - Foxiie
    "Het is nog onduidelijk of en wanneer Gonzo op de markt komt, en tegen welke prijs" - Tweakers

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    Als ge op den duur met een blok in uw maag zit omdat ge twijfels hebt (vind da zo een debiele uitdrukking ma soit) dan maakt ge uzelf gewoon gek.

De aantrekking is gewoon groter bij die collega. Da's eigelijk echt mijn "type" terwijl mijn vriendin ook wel ok was natuurlijk maar daar heb ik nooit zo ne crush op gehad gelijk dak met de dees wel voelde (ook ni int begin).
    En als er dan zich zoiets zich quasi aanbiedt versterkt dat nu eenmaal de twijfel.

En ik weet dat da normaal is na 3j maar binnen bepaalde proporties. En als ge echt naar een ander begint te verlangen moet ge toch vaststellen dat er iets scheef zit? Ook al is het zoiets debiel als "verliefdheid" waarvan ge wel weet dat het mindert. Zo begint alles toch?

'k denk dat het nu ook wel normaal is dat ik mijn vriendin enorm mis, maar da's mss ook omdat ik het zo moeilijk vind om haar te kwetsen. Omdat ik wil dat ze gelukkig is. Maar als ik daaraan toegeef is het probleem toch niet opgelost?

Niet gedacht da'k zo een emo-trees zou zijn :-/
    't is makkelijker om anderen advies te geven
    oei

Member
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door midas Bekijk bericht
    Bleuh, het lief is nu van Duitsland op weg naar Polen met haar school en gasten kruipen daar blijkbaar op de kamers van meiskes en omgekeerd en hebben al meisjes (die een lief hebben) proberen binnendoen. Er is geen controle whatsoever van de leerkrachten. Kvertrouw haar wel, daar ni van maar tdoe wel vies als er zo enen op haar kamer zou blijven slapen.. :/
    Ah, gij denkt da da voor te slapen is.

Banned Mini's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    Als ge op den duur met een blok in uw maag zit omdat ge twijfels hebt (vind da zo een debiele uitdrukking ma soit) dan maakt ge uzelf gewoon gek.

De aantrekking is gewoon groter bij die collega. Da's eigelijk echt mijn "type" terwijl mijn vriendin ook wel ok was natuurlijk maar daar heb ik nooit zo ne crush op gehad gelijk dak met de dees wel voelde (ook ni int begin).
    En als er dan zich zoiets zich quasi aanbiedt versterkt dat nu eenmaal de twijfel.

En ik weet dat da normaal is na 3j maar binnen bepaalde proporties. En als ge echt naar een ander begint te verlangen moet ge toch vaststellen dat er iets scheef zit? Ook al is het zoiets debiel als "verliefdheid" waarvan ge wel weet dat het mindert. Zo begint alles toch?

'k denk dat het nu ook wel normaal is dat ik mijn vriendin enorm mis, maar da's mss ook omdat ik het zo moeilijk vind om haar te kwetsen. Omdat ik wil dat ze gelukkig is. Maar als ik daaraan toegeef is het probleem toch niet opgelost?

Niet gedacht da'k zo een emo-trees zou zijn :-/
    't is makkelijker om anderen advies te geven
    Collega binnendoen en daarna re-evalueren

Als ik dit lees, is de reden van uw maagkrampen een gemis van het veilige gekende, ontwenningsverschijnselen.

Besides, ge hebt uw keuze al gemaakt, ge heb het uitgemaakt. Stick with it.

Take what you want in life, and pay the price

Op u sterfbed gade weten of het de juiste keuze was of niet, for now roll with it

Sent from my iPhone.

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    tsja ook al aan zitten denken
    mss keer zien naar 't gazon van de buren

en dan voor eens en voor altijd onthouden of het daar nu groener is of niet
    oei

iTrader
    0
    Ge zijt al uiteen, dus ge hebt nix te verliezen.

Binnendoen die handel.

Uw vriendin was ok en de collega is een bom?
    Geef uw maatstaven es want zo zegt dat nix

In ieder geval herhaal ik mezelf ff: roll with it for now.

Sent from my iPhone.

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stimpy Bekijk bericht
    'k denk dat het nu ook wel normaal is dat ik mijn vriendin enorm mis, maar da's mss ook omdat ik het zo moeilijk vind om haar te kwetsen. Omdat ik wil dat ze gelukkig is.
    Vind je het belangrijk dat ze gelukkig is met jou? Door jou? Of zou je al even blij zijn als iemand anders haar gelukkig maakt?

Het is niet omdat jij haar op dit moment gelukkig kán maken, dat dit ook de oplossing is voor het probleem. Iemand anders kan haar even goed gelukkig maken. Dat is nu natuurlijk even heel rationeel bekeken, maar zo probeerde ik altijd te denken als ik met twijfels zat. Als ik dacht aan mijn lief met een ander, keerde mijn maag dan, of vond ik het eigenlijk niet zo erg?

Dus wat is belangrijker, dat ze gelukkig is tout court of dat jullie samen gelukkig zijn?
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Hoe heb je het trouwens gedaan gemaakt? Gezegd dat de vonk over is, of gezegd dat er iemand nieuw tussenzit? Als je dat laatste nog niet gezegd hebt aan haar, en je poept al met de nieuwe, zou ik me waarschijnlijk even hard bedrogen voelen als dat het nog in de relatie gebeurde. Wees vooral eerlijk tegen je ex.
    -Feel the fear and do it anyway
    -Everything will be okay in the end. If it's not okay then it's not the end.

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    Op dit moment zou ik het eigenlijk wel moeilijk vinden moest ze al nen andere hebben maar dat is dan mijn eigen dikke fout en ik vind dat ik daar niks over te melken heb nu.

Ze weet niets van die andere. Ook omdat er eigenlijk niks gebeurd is tussen ons. Dermee dat ik gezegd heb dat er niemand is. Want in sé is die ander ook niet de oorzaak van het probleem. Eerder een gevolg want ik heb ze niet koudweg kunnen negeren.

't Zou idd maar awkward aanvoelen..
    oei

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Jezelf direct in iets nieuw gooien na een relatie van drie + jaar. Da's vragen om een hoop rebound issues en gebroken harten. Tenzij je zo'n stuk vreten bent dat na zo'n lange relatie direct die vorige bij het groot vuil zet alsof het nooit gebeurd is. Zo zijn er een hoop kerels (en ook vrouwen), maar zo klink je niet . Mocht ik in jou situatie zijn zou ik nu vooral single willen zijn, zonder verleidelijke stemmen rechts of links, maar ik neem aan dat je oud en wijs genoeg bent om dat voor jezelf uit te maken.
    PSN: PalSwearengen
    Custom Avatars pls: ik haat anime, The Phantom Menace en random pop culture verwijzingen die al 100 jaar niet meer cool zijn. Grote dank!

iTrader
    0
    Hij kan toch single zijn en die lekkere collega al paar keer afrijden?

En dan binnenkort daar al dan niet een relatie mee starten als hij dat wenst?

Sent from my iPhone.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Alles kan
    PSN: PalSwearengen
    Custom Avatars pls: ik haat anime, The Phantom Menace en random pop culture verwijzingen die al 100 jaar niet meer cool zijn. Grote dank!

iTrader
    0
    Thats the spirit

Alleen terug gaan gaat niet. Burn those bridges

Sent from my iPhone.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mini Bekijk bericht

Sent from my iPhone.
    Cool story bro.

Kunt ge miss ietske minder posten aub? (a) kusje

iTrader
    0
    Sorry ik wist niet dat de internetbaas hier meelas

Sent from my iPhone.

Crew Member Manu's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mini Bekijk bericht

Sent from my iPhone.
    Ik volg uw redeneringen vaak maar deze keer moet ik u toch in de steek laten hoor, hier kan ik mij allesbehalve in vinden oftewel ben ik te conservatief!
    What you do today can improve all your tomorrows.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manu Bekijk bericht
    Ik volg uw redeneringen vaak maar deze keer moet ik u toch in de steek laten hoor, hier kan ik mij allesbehalve in vinden oftewel ben ik te conservatief!
    Het is verre van hetgeen ik zou doen hoor, maar ik gaf het maar op als optie

Ik zou mijn relatie van drie jaar niet opgegeven hebben in the first place.
    Hij heeft niet geantwoord over hoelang het al minder gaat, maar na enkele weken of zelfs paar maanden al 3 jaar opgeven, not my style.

Neemt niet weg dat ik zijn opties kan schetsen

Sent from my iPhone.

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    Twijfels zijn er al heel lang maar niet altijd even sterk. 3e persoon heeft die aangewakkerd. Ik doe braaf niets en laat het ff bezinken.
    oei

Member
    iTrader
    0
    Ge hebt het al uit gemaakt, zoals eerder gezegd: stick with it.
    This wallpaper is dreadful, one of us will have to go - Oscar Wilde <3

Member
    iTrader
    0
    Ex tegengekomen terwijl ik aan het shoppen was met mijn ma... De schaamte

Pagina 175 van 251 EersteEerste ... 75125165171172173174175176177178179185225 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten