Bekijk resultaten enquête: Heb je een lief?

Aantal stemmers
447. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja, ik ben samen met iemand van het andere geslacht.

217 48,55%
  • Ja, ik ben samen met iemand van hetzelfde geslacht.

13 2,91%
  • Neen, ik heb nu geen lief maar ik heb er wel al een gehad.

129 28,86%
  • Neen, ik heb nog nooit een lief gehad.

54 12,08%
  • Neen, ik wil momenteel niemand in mijn leven.

34 7,61%
Pagina 105 van 251 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.081 t/m 2.100 van 5019
    Member Chizm's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    :')

inderdaad supersubtiel!
    hier, onze casanova

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Had ge nu gewoon naar daar gegaan 'om te praten' ipv een contract af te dwingen via sms zat ge al lang in haar broek.

Banned
    iTrader
    0
    kzal er serieus op in gaan:

A) van wanneer dateren die seks-smsen ? Zijt ge daar ineens, x weken later, out of the blue ineens over begonnen bij een casual gesprek over eens afspreken ? Zoja, awkward. Ge moet het ijzer smeden wanneer het heet is, geen 3 weken nadien wanneer ge uw ballen bij elkaar hebt geraapt.

B) De inhoud van uw SMS ook ontzettend fout. Ge legt de bal volledig in haar kamp om te zeggen "ja ik wil seks met u". Ik ben misschien geen casanova maar ik heb wel nog het besef dat 98/100 meiskes niet graag in die positie geplaatst worden, en die 2/100 wilt ge niet kennen volgens mij. Als ge het op die manier aanpakt dan gaat ge nog vaak met uw kop tegen de lamp lopen.

Misschien hing er "iets" in de lucht maar dat hebt ge nu wel goed verknald door over te komen als een onzekere geile puber die op voorhand al volledig wil afbakenen wat er wel/niet gebeurt tijdens een afspraak in plaats van de zaken een beetje mysterieus en speels te houden.

Mijn rosse munten, natuurlijk

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chizm Bekijk bericht
    hier, onze casanova
    Nja, echt subtiel was da toch ni eh .
    Je suis blonde, et alors?
    http://www.katzoektthuis.be

iTrader
    3 (100%)
    kzal er serieus op in gaan:

A) van wanneer dateren die seks-smsen ? Zijt ge daar ineens, x weken later, out of the blue ineens over begonnen bij een casual gesprek over eens afspreken ? Zoja, awkward. Ge moet het ijzer smeden wanneer het heet is, geen 3 weken nadien wanneer ge uw ballen bij elkaar hebt geraapt.

B) De inhoud van uw SMS ook ontzettend fout. Ge legt de bal volledig in haar kamp om te zeggen "ja ik wil seks met u". Ik ben misschien geen casanova maar ik heb wel nog het besef dat 98/100 meiskes niet graag in die positie geplaatst worden, en die 2/100 wilt ge niet kennen volgens mij. Als ge het op die manier aanpakt dan gaat ge nog vaak met uw kop tegen de lamp lopen.

Misschien hing er "iets" in de lucht maar dat hebt ge nu wel goed verknald door over te komen als een onzekere geile puber die op voorhand al volledig wil afbakenen wat er wel/niet gebeurt tijdens een afspraak in plaats van de zaken een beetje mysterieus en speels te houden.

Mijn rosse munten, natuurlijk
    Dateren van een 3 weken terug, daarna mekaar nog eens casual gezien en gebabbeld. Ze wilt altijd afspreken etc.(we zijn een tijdje samengeweest, daarna niet meer maar we komen heel goed overeen). Ik weet dat ze nog altijd tot mij is aangetrokken en ik wel tot haar. Niettemin verwachtte ik niks seksueels meer van haar..tot ze begon te sms'en een tijdje terug. Haar tekstjes waren héél seksueel dus ik dacht ok dat zit wel snor ze wilt mij écht nog wel. Tot puntje bij paaltje komt (hoe is dat spreekwoord nu weer), dan wilt ze niet, tja.

ze weet dat ik een zwak voor haar heb..achja haar verlies

Approved 9-lifer
    iTrader
    24 (100%)
    Weblogs
    11
    Lol manne kheb het wel een pak subtieler aangepakt hoor..na 3 subtiele sms'jes had ze het nóg niet door en dan maar gezegd "ugh ja ik u ook (van te willen afspreken) ma kwil nog es vrijen met u , sms'jes van een tijdje terug in gedachten...wil jij dat eigenlijk nog? x"

en dan zegt ze ja, maar kben niet vaak alleen thuis en ik heb daar ook niet altijd zin in (jah wanneer dan wel...)
    Erg subtiel ja.

I just burned 3000 calories. I forgot there was a pizza baking in the oven.
    C55H104O6
    9lives 2013 fanmail. Deel 1. Deel 2. Deel 3.
    9lives 2014 fanmail. Deel 1.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    zeggen "ik kom naar u dan kunnen we een potje vogelen" neemt ook echt alle mysterie weg hé. Ge moet omstandigheden creëren waarin zoiets kan gebeuren (i.e. bij u uitnodigen, barry white opleggen en een fles witte wijn opentrekken) zonder het expliciet op voorhand aan te kondigen of vingerdik op te leggen.

Waarschijnlijk wilt ze het graag genoeg maar ze wilt ook niet super easy overkomen.
    Weer een les geleerd, padawan.
    Barry White + witte wijn = expliciet én vingerdik
    PSN: PalSwearengen
    Custom Avatars pls: ik haat anime, The Phantom Menace en random pop culture verwijzingen die al 100 jaar niet meer cool zijn. Grote dank!

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n9ne Bekijk bericht
    Had ge nu gewoon naar daar gegaan 'om te praten' ipv een contract af te dwingen via sms zat ge al lang in haar broek.
    Wel ja, ik was ook effectief een week terug ff bij haar, we waren alleen en al...niks gebeurd

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Barry White + witte wijn = expliciet én vingerdik
    ja, maar dan is er "the implication".

Serieus: het was maar een voorbeeld, het is de achterliggende boodschap die ge moet lezen, mijn posts zitten vol met verborgen waarheden en dubbele bodems. Ik heb niet eens platen van barry white

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Dateren van een 3 weken terug, daarna mekaar nog eens casual gezien en gebabbeld. Ze wilt altijd afspreken etc.(we zijn een tijdje samengeweest, daarna niet meer maar we komen heel goed overeen). Ik weet dat ze nog altijd tot mij is aangetrokken en ik wel tot haar. Niettemin verwachtte ik niks seksueels meer van haar..tot ze begon te sms'en een tijdje terug. Haar tekstjes waren héél seksueel dus ik dacht ok dat zit wel snor ze wilt mij écht nog wel. Tot puntje bij paaltje komt (hoe is dat spreekwoord nu weer), dan wilt ze niet, tja.

ze weet dat ik een zwak voor haar heb..achja haar verlies
    Ah, een ex dus. Moeilijk, moeilijk. Ik had mezelf geregeld een hoop hartzeer kunnen besparen door niet terug in de koffer te duiken met een ex. Misschien daarom dat ze er wat bang van is, want als puntje bij paaltje komt is ze misschien gewoon nog niet over jou.
    PSN: PalSwearengen
    Custom Avatars pls: ik haat anime, The Phantom Menace en random pop culture verwijzingen die al 100 jaar niet meer cool zijn. Grote dank!

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HelpYouFall Bekijk bericht
    Ah, een ex dus. Moeilijk, moeilijk. Ik had mezelf geregeld een hoop hartzeer kunnen besparen door niet terug in de koffer te duiken met een ex. Misschien daarom dat ze er wat bang van is, want als puntje bij paaltje komt is ze misschien gewoon nog niet over jou.
    Eindelijk iemand die het snapt, dank je.

tis frustrerend, als er zoiets gebeurt klap ik gwn dicht

Approved 9-lifer koebeest's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Volgens mij past "putje bij paaltje" in deze thread wel beter dan puntje bij paaltje. /einde inbreng.
    If you run, you'll only go to jail tired

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Wel ja, ik was ook effectief een week terug ff bij haar, we waren alleen en al...niks gebeurd
    Ja, als t de eerste keer ni lukt, dan zou ik zeker opgeven.

Je suis blonde, et alors?
    http://www.katzoektthuis.be

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Efflorescence Bekijk bericht
    Het probleem is dat ik heel erg verlegen ben en zoiets dus nooit zou doen.
    Dat is niet erg, de meeste mannen houden wel van verlegen meisjes. Dus je moet je helemaal geen zorgen maken.

†15-02-2012†

Member Misterblort's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Verlegen meiskes zijn in de slaapkamer meestal het tegenovergestelde

Platinum Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misterblort Bekijk bericht
    Verlegen meiskes zijn in de slaapkamer meestal het tegenovergestelde
    Spoiler:

iTrader
    0
    Jongens zijn altijd vollen tuup ><

Banned
    iTrader
    0
    ge spreekt uit ervaring?

iTrader
    0
    Over de meisjes toch.. hur dur dur!

Member
    iTrader
    0
    Ik ben 26, word dit jaar 27 en ik heb nog nooit een lief gehad in mijn leven.
    Er zijn verschillende redenen voor. Ten eerste ben ik tot mijn 18 naar een jongensschool geweest, ja die bestonden toen nog Rond mijn 15-16 had ik wel interesse in meiskes maar ik was veel te verlegen en compleet paranoïde.
    Toen ik op kot ging toonde er af en toe wel eentje interesse in mij maar ik was meestal te zat om daar fatsoenlijk op te reageren.
    Vanaf mijn 20 ben ik voor die paranoia in behandeling gegaan en ben momenteel om die psychische klachten invalide verklaard.

Ik heb mij even geleden ingeschreven op een datingsite, af en toe eens een berichtje rondgestuurd, en dat klikte altijd vrij goed, maar telkens ze naar mijn job vroegen en ik zei dat ik invalide ben kreeg ik geen bericht meer terug.

Op gaming fora vertoeven zal er ook niet goed aan doen

Ach ja, 26 is nog jong, zal wel komen zeker

Pagina 105 van 251 EersteEerste ... 55595101102103104105106107108109115155205 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten