Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 210
    Member cétn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iamhollywood Bekijk bericht
    Tiens, ik vind houthakkersmotieven net enorm geil! Net als zovele meisjes.

Maar ach, wij zijn zeker weer maar een soort apart .
    Ikzelf vind dat er soms wel een iets mooi tussenzit maar grotendeels vind ik het wat te dof. Zin wel veele mensen die ik ken die z'n hemd gebruiken om te werken aangezien het blijkbaar stukken sterker is dan een gewoon hemd.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Poublon Bekijk bericht
    ... Als je hersenen het zouden toelaten had je de rest van het topic ook doorgenomen. Dan zou je een post gezien hebben van een gelijkaardige troll zoals jouw, waar ik aan uitlegde dat ik enkel broeken draag van JJ omdat ze me héél gemakkellijk zitten.

Banned
    iTrader
    0
    Als je hersenen het zouden toelaten had je geweten dat jou in deze zin geen bezittelijk voornaamwoord is en er dus geen -w aan te pas komt.
    GRTZ PEDRO

iTrader
    0
    Als je hersenen het zouden toelaten had je geweten dat jou in deze zin geen bezittelijk voornaamwoord is en er dus geen -w aan te pas komt.
    GRTZ PEDRO
    Uhu, geef toe dat je belachelijke reactie overbodig is in plaats van te zoeken naar spellings fouten zodat je toch 'iets' kan repliceren.

Banned
    iTrader
    0
    Sorry, ik wou uw topic niet verpesten.
    Ge komt gewoon een beetje over als een dikkenek.
    Ik zoek trouwens ook nog een hemdje voor oudejaar, alhoewel ik eigenlijk liever t-shirts draag.
    Misschien deze week eens naar Londen rijden.
    GRTZ PEDRO

iTrader
    0
    Sorry, ik wou uw topic niet verpesten.
    Ge komt gewoon een beetje over als een dikkenek.
    Ik zoek trouwens ook nog een hemdje voor oudejaar, alhoewel ik eigenlijk liever t-shirts draag.
    Misschien deze week eens naar Londen rijden.
    GRTZ PEDRO

Nope, ja ik weet dat ik misschien als een dikke nek overkom als je mijn startpost leest.. Het is wel degelijk niet zo, daarom dat ik het ook jammer vind dat ik altijd de neiging heb om merkkledij aan te kopen. Op die manier weet ik wat ik als goed voornemen voor 2012 kan doen.
    Enneuh denk dat je hier in Belgie ook wel iets kan vinden

Approved 9-lifer
    iTrader
    108 (100%)
    Om verder te gaan over hemden. Uk draag ook enkel slim fits maar tegenwoordig zijn er meer casual fits dan slim fits. Waar kunt ge die laten centreren voor een normale prijs?
    In the end it's not the years in your life that count, it's the life in your years
    Abraham Lincoln

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ampie Bekijk bericht
    Om verder te gaan over hemden. Uk draag ook enkel slim fits maar tegenwoordig zijn er meer casual fits dan slim fits. Waar kunt ge die laten centreren voor een normale prijs?
    Probeer es zo'n stoffenwinkel of breiwinkel of hoe dat ook noemt.
    Meestal doen die dat int zwart wel na hun uren.
    Ik betaal hier 5-7 euro om iets in te nemen.
    Je suis blonde, et alors?
    http://www.katzoektthuis.be

Crew Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    De exacte prijs weet ik niet meer, maar meer dan 50 was het niet.
    doe dat maar *2

Maar ze zitten wel enorm goed, draag op dit moment niks anders meer

iTrader
    0
    casual fit is meer los rond het lichaam, en slim fit nauwer rondde buik en nauwer aan de polsen?

Member
    iTrader
    123 (99%)
    Weblogs
    1
    Te zien welk houthakkershemd > alles

Het voorbeeld dat is gegeven vorige pagina is niet mijn ding.
    Vette Schijven Quality House-Minimal-Progressive tracks en het Vette Schijven forum

Psn : Jood_BE
    Xbox Live : JoodBE

Approved 9-lifer
    iTrader
    27 (100%)
    Here my 2 cents.
    Ik ben een echte hemdendrager. Doe bijna niet anders buiten in putje zomer dan draag ik wel een T-shirt.
    Ik heb snel even het topic doorgelezen en het allereerste wat ik wil zeggen is dat hemden met korte mouwen not done zijn. Aangezien je hemd dan niet mooit uitkomt door de losse mouw die je nodig hebt aan je arm. Dus wil je dan toch iets deftiger met korte mouwen koop dan polo's (Springfield-goedkoop en deftig).

Voor hemden neem ik vaak voor de winter Flanel. En zeer vaak gerruit-niet erg origineel maar daar kan je niet echt mee missen-. Een goed merk voor winterhemden vind ik Scotch and Soda en Belrose.Voor zomer en tussenseizoen heb ik vaak een hele variatie aan hemden. Je neemt best één klassiek blauw hemd met witte strepen, is altijd mooi en blijft in de mode. Dan neem je ook best iets specialers, wat voor jonge gasten zeker te doen is. Hemd met bolletjes(velen zullen het verwijfd vinden).

En dan een allerlaatste zeer belangrijke tip: Neem altijd hemden die mooi aansluiten op je lichaam. Ga niet te groot kopen. Je schouders moeten er juist in passen en de onderkant van je hemd mag eigenlijk maar maximum tot je onderbuik lopen. Zo kan je je hemd mooi combineren met een mooie Jeans + riem(zeer belangrijk)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goldsage Bekijk bericht
    Here my 2 cents.
    Ik ben een echte hemdendrager. Doe bijna niet anders buiten in putje zomer dan draag ik wel een T-shirt.
    Ik heb snel even het topic doorgelezen en het allereerste wat ik wil zeggen is dat hemden met korte mouwen not done zijn. Aangezien je hemd dan niet mooit uitkomt door de losse mouw die je nodig hebt aan je arm. Dus wil je dan toch iets deftiger met korte mouwen koop dan polo's (Springfield-goedkoop en deftig).

Voor hemden neem ik vaak voor de winter Flanel. En zeer vaak gerruit-niet erg origineel maar daar kan je niet echt mee missen-. Een goed merk voor winterhemden vind ik Scotch and Soda en Belrose.Voor zomer en tussenseizoen heb ik vaak een hele variatie aan hemden. Je neemt best één klassiek blauw hemd met witte strepen, is altijd mooi en blijft in de mode. Dan neem je ook best iets specialers, wat voor jonge gasten zeker te doen is. Hemd met bolletjes(velen zullen het verwijfd vinden).

En dan een allerlaatste zeer belangrijke tip: Neem altijd hemden die mooi aansluiten op je lichaam. Ga niet te groot kopen. Je schouders moeten er juist in passen en de onderkant van je hemd mag eigenlijk maar maximum tot je onderbuik lopen. Zo kan je je hemd mooi combineren met een mooie Jeans + riem(zeer belangrijk)

Thnx voor de info! Miss kan jij me vertellen wat het verschil is tussen casual fit en slim fit?

Om 13u30 ben ik in brugge dan ga ik de winkels; zara, deleye (fluistersolden), tommy hilfiger, en die winkel in de zuidstraat even bezoeken. Hopelijk vind ik wat!

Approved 9-lifer
    iTrader
    29 (94%)
    Goh merken..

Ik koop iets wat ik graag zie! Als da nu een merk is of niet .. /care

Thomas Bradley | Hemden, Herenhemden, Vlaanderenstraat 92, Gent, Shirts, Cotton shirts, Two Ply, Egyptian Cotton, Italian, Intershirt, Two Ply Shirts, Men Shirts, Men's Shirts, Italian Shirts Van dit merk vind ik wel altijd mijn goesting.. In jbc / ... vinde soms ook schone hemdjes ze, het merk doet er echt niet toe!

Bekijk het zo : Ge kunt 3/4/5 gewone hemden hebben (die daarom niet "lelijker" zijn) voor de prijs van zo 1 merk hemd..
    PC : i7 920 / Asus P6T Se / 3x2gb Ocz Reaper 1888mhz / Ocz Vertex 2 64gb / 500gb WD / Sapphire 6850
    Laptop: Msi FX720 / i5-2410M / 6gb / 750gb

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Dat verschil zal waarschijnlijk een benaming zijn dat gebruikt wordt bij een bepaald merk. Zoals de Custom fit van ralph lauren. Slim fit is gewoon mooi gecentreerd. Koop wat JOU goed zit. De ene brand scoort hier al beter op dan de andere.
    Skate 1, 2, 3

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Ik weet niet waar overal die winkels liggen, maar je moet eens het merk "Camicie" checken. Mooie italiaanse hemden imo, moest je zoiets zoeken. Ze kosten wel rond de 70-95 euro.

Approved 9-lifer a143290's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ga naar JBC.
    Koop u daar 5 hemden.
    ???
    Profit! (letterlijk deze keer)
    ~

Approved 9-lifer
    iTrader
    47 (98%)
    Ben Sherman kan ik zeker aanraden
    gvQ -
    gvQ@live.be for bookings or info!

Member
    iTrader
    16 (100%)
    Ik denk dat je te veel nadenkt.
    Pas een hemd, staat het u aan? koop het ! Net hetzelfde als met t-shirts dus.
    Allé zo doe ik het
    Chelsea FC - Rc Genk - Honda Repsol
    PSN: Maus148

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Kent iemand nog winkels die betaalbare (als in pas afgestudeerde die hemden nodig heeft voor werk) hemden op maat maakt?

Ik heb genoeg grote winkels binnengelopen (JBC, H&M, springfield, zara, C&A,...)
    Altijd hetzelfde probleem: te korte mouwen. De rest van de hemden zit als gegoten, maar de mouwen zijn altijd een probleem. Ben bijna 2 meter lang.

Momenteel heb ik wel een tiental hemden van 30-60€, maar slechts 2 hebben voldoende lange mouwen

De markt in Nederland is blijkbaar veel verder op dat vlak... Elke winkel heeft wel een online webshop die op maat hemden maken aan betaalbare prijzen (60€). Als er in België niets te vinden is zal ik maar eens een daguitstap maken naar NL
    Life is all about being Profitable.

Approved 9-lifer
    iTrader
    2 (100%)
    @TS je zei dat je hemden met motieven met een witte kraag mooi vindt maar nergens vindt. Mss is online kijken:

een goedkoop en slim fit voorbeeld (de grijze vind ik echt mooi ):

CT01 New Mens Luxury Stylish Casual Dress Slim Fit Shirts 5 Colours 5 Size | eBay
    "To succeed you have to stop being ordinary and be legend - wait for it - dary" Barny Stinson

Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten