Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 32
    Member foenN's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)

Hoe reageren als je vriendin vraagt: "Ben ik slecht?"

Hallo,

Mijn vriendin en ik spelen al een tijdje samen League of Legends, echter heb ik ongeveer een jaar meer ervaring.
    Allemaal goed en wel, we spenderen tijd samen met iets dat we beiden leuk vinden.
    Hier knelt het schoentje, mijn vriendin is namelijk nog maar een beginner en kan echt niet tegen haar verlies. Ze is ook enorm koppig en arrogant.. vrouwen .
    Wanneer zei aan mij vraagt om ze slecht is in het spel, zeg ik altijd 'je moet nog veel leren' 'het is normaal in het begin'.. zo van die dingen om het te verbloemen...
    maakt niet uit wat ik zeg, zij wordt altijd kwaad en grote ruzie komt ervan...

Approved 9-lifer MetalG's schermafbeelding
    iTrader
    41 (100%)
    Vraag haar om u te pijpen in ruil voor les.

Antwoorden genoeg
    iMac 27" Quad i7 - HP probook i5 - iPhone 4 16 GB Black 
    Sony A35 + Tamron 17-50mm 2.8

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Het is maar een spelletje hoor...
    .

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathelas Bekijk bericht
    dikke ²nd.. Als er al ruzie komt van een spelletje LoL ... Misschien moet je niet samen spelen. Dan speelt ze tegen haar eigen lvl en kan ze misschien wel 'winnen'..
    -

Member maccie's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mathelas Bekijk bericht
    3rd ... gamen met uw vriendin is zowiezo al niet aan te raden, tenzij je co-op speelt in casual games
    :: 2x Intel Xeon X5670 @ 4.32GHz :: Evga Classified SR-2 :: 3x 8GB Corsair Vengeance PC12800 CL8 kit :: 2x Asus GTX580 DirectCU II :: VERTEX 3 120GB + 2x Seagate EcoGreen 2TB :: Cubitek HPTX Tank :: Antec HCP-1200W ::

Member
    iTrader
    1 (57%)
    Beetje meer met elkaar spelen ! Als ze dan nog vraagt ben ik slecht, dumpen !
    How to get a fat girl in your bed ?
    Piece of cake !

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    "Ja, schat" Voila, problem solved.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Hoe oud is die? 16
    Ik ken er één van 24 die zo'n gedrag vertoond met squash, dus jammer genoeg zijn er die er niet uit groeien.
    Sent from bla bla bla, bende merk-hoeren.

Approved 9-lifer Bram's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    And here I was, thinking this was gonna be about sex

Soit, serious answer: heeft uw vriendin dit nog bij andere dingen? Andere spellekes (op PC of irl)? Kan ze vaker slecht tegen haar verlies? Wil ze in discussies ook altijd aan het lange eind trekken?

Als ge op de meeste van die vragen ja moet antwoorden, denk ik dat ge gewoon een minder aantrekkelijke karaktertrek ontdekt hebt. Der zijn nu eenmaal mensen die liefst altijd "winnen" (of het nu een spel is, discussie...). Ik zou zeggen: probeer er rationeel en eerlijk tegen te zijn (zonder bot te zijn). Gelijk ge zegt, in geval van LoL: "is normaal schat, meer oefenen, da heeft iedereen nodig...". En voor de rest: voor uzelf relativeren en het mss wa meer negeren?
    If I had a nickel for every time someone told me that my idea for melting down coins to make a giant robotic parrot was a bad idea, I would have one kicka$$ giant robotic parrot.

Member awesome's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Je moet zeggen dat de andere altijd OP champions kiezen ;o

Member
    iTrader
    7 (89%)
    Hahah /strijk!

Dacht echt dat dit topic over iets totaal anders ging gaan !

iTrader
    4 (100%)
    Ja antwoorden maakt het dus even erg, dan wilt ze gewoonweg niet meer spelen omdat ze denkt dat ze te slecht is, terwijl ik het echt niet erg vind, als we maar samen spelen.

en als ik nee zeg, verwijt we me dat ik lieg.. wtf wat moet ik dan doen, de vraag negeren? dan wordt ze nog meer kwaad..

trouwens het is niet dat we altijd verliezen, het spel zit nu eenmaal zo dat je 50% wint en verliest. Meestal komt er ruzie omdat ik probeer uit te leggen wat ze fout doet en tips geef, maar ze neemt dit natuurlijk verkeerd op en het begint weer...

en ja ik weet dat het maar een spel is, ik probeer het ook duidelijk te maken dat het maar een spel. Maar ze ook zeer onzeker over haarzelf en begint te overdrijven en dingen te zeggen dat ze in nergens goed is... blabla

Banned
    iTrader
    24 (100%)
    :')

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Sheesh...

Als je zelf al ruzie begint te maken over zoiets dan wens ik je nog veel geluk in de toekomst. En dit gaat dan over een spelletje.

Ik zou gewoon zeggen dat je niet meer wil samen spelen omdat ze zo is. Ik vind het altijd enorm leuk om te gamen met mijn vriendin, dat ze er niets van kan is gewoon grappig en het geeft iets schattig. Moest ze zijn zoals die van jou zou ik het gewoon niet meer willen doen.
    .

iTrader
    4 (100%)
    Het is niet enkel dit spel, er nog een tal andere situaties.
    Het komt erop neer dat ze soms zeer onzeker is over haarzelf en dat ik op een duur geen ideen meer heb wat te zeggen.. maakt niet uit wat ik zeg ze neemt het altijd negatief op.

Dus niet meer samen spelen gaat dit niet oplossen denk ik..

Approved 9-lifer Boterkoek's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (33%)
    Weblogs
    7
    Vraag gewoon of ze met jouw joystick wilt spelen..

†15-02-2012†

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Negeren dan, lijkt me zo'n voorbeeld van één die drama maakt om wat extra aandacht te krijgen. De beste oplossing is te laten merken dat ze't niet op die manier verkrijgt, bij honden en kinderen pakt dat ook.
    Sent from bla bla bla, bende merk-hoeren.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maccie Bekijk bericht
    3rd ... gamen met uw vriendin is zowiezo al niet aan te raden, tenzij je co-op speelt in casual games
    wij gamen wel samen met TF2, LoTRO en City of Heroes en der komt geen ruzie van . Ik probeer gewoon altijd hem voor te zijn op TF2. en alstij betere punten heeft, so be it . Ma tis dan 'n streefdoel om nog beter te zijn dan hem .

Als der echt ruzie van komt, dan stoppen jullie inderdaad beter. Tis inderdaad maar een spelletje en zij moet leren relativeren. Kvraag me nu wel af hoe oud zij is?
    The stilness was peaceful -not like the calm before the tempest, but like a clear night untouched by even the dream of a storm
    "Je brandt iets in om het in de herinnering te laten blijven hangen: alleen dat wat niet ophoudt pijn te doen blijft in de herinnering bewaard." - F. Nietzsche

Approved 9-lifer
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foenN Bekijk bericht
    Het is niet enkel dit spel, er nog een tal andere situaties.
    Het komt erop neer dat ze soms zeer onzeker is over haarzelf en dat ik op een duur geen ideen meer heb wat te zeggen.. maakt niet uit wat ik zeg ze neemt het altijd negatief op.

Dus niet meer samen spelen gaat dit niet oplossen denk ik..
    Doet mij denken aan mijn vorige vriendin. Die was ook heel onzeker en uiteindelijk steek je er dan zoveel tijd en energie in om haar een goed gevoel te geven om dan de volgende dag weer opnieuw te beginnen. Dan krijg je een relatie die volledig rond één persoon draait.

Maar ik blijf bij mijn eerste reactie. Onzeker zijn of niet, het is redelijk flauw om door een spelletje zo te reageren.
    .

iTrader
    4 (100%)
    ik ben 24, zij 25.
    zij is trouwens een even harde gamer als ik, alleen speelt zij meer rpg en dat soort games. dus op het vlak van online multiplayer games heeft ze niet zoveel ervaring in zoals ik.
    zij kan er ook niet tegen dat anonieme players soms echt gemeen kunnen zijn aka internet trolls.

tis inderdaad maar spel en het is niet dat we altijd ruzie maken. je weet wel, wanneer het de tijd van de maand is dan mag ik mn meningen best voor mezelf houden.

ik denk gewoon dat ze zich moet vermannen, want de internet wereld is geen plek voor softies

Member -inf-'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het klinkt alsof je vriedin een erg onzeker iemand is die niet echt omkan met tegenvallers. Ze heeft denk ik een erg gevoelig ego en spiegelt ervaringen die ze meemaakt daaraan. Als ze zich al beledigd of geraakt voelt tijdens het verliezen van een spelletje, wat moet dat dan met andere negatieve situaties in het leven niet zijn . Proceed with caution zou ik zo zeggen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten