Pagina 12 van 267 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 221 t/m 240 van 5327
    Approved 9-lifer matthias's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    ja dat ga ik hun ook wel duidelijk maken, ik wil niet de zoveelste zijn met een typische harai piece, kwil wel iets unieker dan hetgeen ze constant zetten ...
    Macbook Pro 2.8Ghz - iPhone 3G 8GB Black 
    devine student

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Yup, zou ik ook sowieso voorstellen. Het probleem met die mannen is natuurlijk dat die zodanig volgeboekt zitten dat het moeilijk is om daar eventjes een uurtje mee te overleggen.

Maar als je met een body suit project afkomt, mogen ze daar gerust een uurtje voor vrijmaken om eens rustig alles te bekijken, me dunkt.

iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xDama Bekijk bericht
    Yup, zou ik ook sowieso voorstellen. Het probleem met die mannen is natuurlijk dat die zodanig volgeboekt zitten dat het moeilijk is om daar eventjes een uurtje mee te overleggen.

Maar als je met een body suit project afkomt, mogen ze daar gerust een uurtje voor vrijmaken om eens rustig alles te bekijken, me dunkt.
    heb al gemailt en len was allesinds zeer enthousiast, het klonk alsof hij wel zin had in een groter projectje, kmoe gwn 1 dezer eens binnenspringen zei hij en we gingen alles eens overleggen
    devine student

Member
    iTrader
    61 (100%)
    Len en Jean doen nog altijd goed werk. Ze geraken alleen een beetje overboekt door hun naam. Want veel mensen willen slechts één iets en dan moet het van hen zijn wat dan resulteert in iets wat veel op elkaar gaat lijken.
    Uiteraard zal Len er meer zijn werk van gaan maken als je concreet een bodysuit plant...zolang je maar niet de zoveelste bent die er over begint maar dan nooit meer terugkomt. And he will notice

Als je naar iemand gaat met een zekere eigen stijl dan kies je ook voor zijn stijl en ga je er wel niet vanuit kunnen dan je bepaalde gelijkenissen hebt met andere mensen hun stukken.
    Bekijk Jean zijn werk en in grote lijn zie je gelijkenis, zijn werk is uit de duizend herkenbaar. Maar dan toch nog is iedere tattoo toch wel een apart werk wat hij zelf tekent. 't Is geen prentjesplakker
    Ik vind het werk van Carrot Tattoo ook subliem, en zijn stijl van inkleuren begint ook serieus herkenbaar te worden. Een leek gaat er nooit op letten maar als je er natuurlijk zelf al jaren me bezig bent zie je dat en begin je er op te letten wat van waar komt
    Eigenlijk is dat een negatief ding hehehe
    my final objective is to destroy and conquer all that I fear

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steve Emp Bekijk bericht
    Len en Jean doen nog altijd goed werk. Ze geraken alleen een beetje overboekt door hun naam. Want veel mensen willen slechts één iets en dan moet het van hen zijn wat dan resulteert in iets wat veel op elkaar gaat lijken.
    Uiteraard zal Len er meer zijn werk van gaan maken als je concreet een
    bodysuit plant...zolang je maar niet de zoveelste bent die er over begint maar dan nooit meer terugkomt. And he will notice

Als je naar iemand gaat met een zekere eigen stijl dan kies je ook voor zijn stijl en ga je er wel niet vanuit kunnen dan je bepaalde gelijkenissen hebt met andere mensen hun stukken.
    Bekijk Jean zijn werk en in grote lijn zie je gelijkenis, zijn werk is uit de duizend herkenbaar. Maar dan toch nog is iedere tattoo toch wel een apart werk wat hij zelf tekent. 't Is geen prentjesplakker
    Ik vind het werk van Carrot Tattoo ook subliem, en zijn stijl van inkleuren begint ook serieus herkenbaar te worden. Een leek gaat er nooit op letten maar als je er natuurlijk zelf al jaren me bezig bent zie je dat en begin je er op te letten wat van waar komt
    Eigenlijk is dat een negatief ding hehehe
    Bedoelt ge Karot Tattoo? Heb al veel op die site zitte rondneuzen, vind dat daar echt wel knappe werkjes opstaan. Totally my style.

Member
    iTrader
    61 (100%)
    Ja inderdaad, KAROT Tattoo. My bad van de "typo", een vriendin van me gaat daar voor haar tat's en ik typ alt "Carrot" als ik met haar chat
    Macht der gewoonte.
    my final objective is to destroy and conquer all that I fear

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    356 (100%)
    Daar ga ik mn volgende ook laten zetten (is in hasselt).
    Vriend van mij nicht heeft daar een sleeve laten zetten en ook andere tat's nog, en was heel content.

Wel lange wachttijden dacht ik.

Member Son Gokou's schermafbeelding
    iTrader
    36 (100%)
    Ik heb mijn Akira sleeve bij KAROT Tattoo laten zetten. Is 100 m van men deur. Men volgende 2 in juli ga ik ook bij hem laten zetten.

Voor wie geinteresserd is. Dit ben ik http://www.facebook.com/group.php?gi...=o.43372628286
    Zeg NEE tegen Whiskas, Zeg NEE tegen 9LIVES.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steve Emp Bekijk bericht
    Ja inderdaad, KAROT Tattoo. My bad van de "typo", een vriendin van me gaat daar voor haar tat's en ik typ alt "Carrot" als ik met haar chat
    Macht der gewoonte.
    Hmm, kdacht et dat ge den dieje voor had Kvind da die echt vette tat's heeft gezet, als ik de foto's zie op de site.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hekje# Bekijk bericht
    Daar ga ik mn volgende ook laten zetten (is in hasselt).
    Vriend van mij nicht heeft daar een sleeve laten zetten en ook andere tat's nog, en was heel content.

Wel lange wachttijden dacht ik.
    Als ik een oldskool sleeve ga laten zetten, gaat het heel waarschijnlijk ook daar worden. Kvind zijn kleurwerk echt heel knap.

Approved 9-lifer PHOBIAS's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Waarschijnlijke een domme vraag maar, hoe ziet een tatoeage eruit als je wat dikker wordt :')?
    Finagle's law
    Gezocht: Gamecube Games, indien u er verkoopt gelieve me te contacteren!

Member deyoeri's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Uitgerokken...?

Approved 9-lifer PHOBIAS's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deyoeri Bekijk bericht
    Uitgerokken...?
    Ik bedoel in welke mate, een vriend van mij zegt dat zijn vader een tatoeage op zijn arm heeft sinds zijn zestien jaar. En hij heeft de foto's vergeleken met vroeger en het ziet er zo goed als hetzelfde uit.

Is dit zo en heeft iemand daar misschien foto's van? Van hoe tatoeages er op latere leeftijd uitzien?
    Finagle's law
    Gezocht: Gamecube Games, indien u er verkoopt gelieve me te contacteren!

Approved 9-lifer scipicore's schermafbeelding
    iTrader
    24 (96%)
    Voor zover ik weet, rekt bij een arm vooral de binnenkant behoorlijk uit. Het zou dus gewoon kunnen dat die tattoo op een plaats staat die van nature niet veel uitrekt.
    Als ik dit niet heb ben ik geen approved 9-lifer.

Member
    iTrader
    0
    Nu ik mijzelf oud genoeg vind voor een tattoo ga ik er ook één laten zetten. Heeft er iemand goede adressen in antwerpen en omstreken? Ik ben er nog niet helemaal uit over welke stijl ik ga uitgaan, maar in ieder geval geen oldschool en geen tribal.

Approved 9-lifer Hannibal's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mla Bekijk bericht
    Nu ik mijzelf oud genoeg vind voor een tattoo ga ik er ook één laten zetten. Heeft er iemand goede adressen in antwerpen en omstreken? Ik ben er nog niet helemaal uit over welke stijl ik ga uitgaan, maar in ieder geval geen oldschool en geen tribal.
    Dan zou ik eerst nog even goed nadenken over wat je exact wilt voordat je effectief op zoek gaat naar adressen van shops.
    hoi

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Son Gokou Bekijk bericht
    Ik heb mijn Akira sleeve bij KAROT Tattoo laten zetten. Is 100 m van men deur. Men volgende 2 in juli ga ik ook bij hem laten zetten.

Voor wie geinteresserd is. Dit ben ik Karot tattoos | Facebook
    Sooow hey!
    Supernice!

Gaat het nog ingekleurd worden?

iTrader
    36 (100%)
    nee het blijft in het zwart. Alle tattoo's op men lichaam zijn zwart dus ik ga nooit voor kleur gaan

iTrader
    9 (100%)
    morgen naar harai
    devine student

iTrader
    36 (100%)
    allee foto's staan nog maar een dag of 2 online en al wa commentaar

quote's:

verminking! WHAAAAAAAAA

schoon kunstwerk, maar vind het wat overdreven.
    je kan het totaal niet meer verstoppen ook (als je wil).
    een typische tattoo die je je nog gaat beklagen (daarom niet direct).

Geen enkel probleem met tattoos, maar ga uzelf er in godsnaam niet mee behangen. Met zoiets gaat ge uzelf alleen maar brandmerken in het verdere leven, letterlijk en figuurlijk.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Son Gokou Bekijk bericht
    allee foto's staan nog maar een dag of 2 online en al wa commentaar

quote's:

verminking! WHAAAAAAAAA

schoon kunstwerk, maar vind het wat overdreven.
    je kan het totaal niet meer verstoppen ook (als je wil).
    een typische tattoo die je je nog gaat beklagen (daarom niet direct).

Geen enkel probleem met tattoos, maar ga uzelf er in godsnaam niet mee behangen. Met zoiets gaat ge uzelf alleen maar brandmerken in het verdere leven, letterlijk en figuurlijk.
    ach trek het u ni aan!

maar tzijn wel de redenen waarom ik weerhoudig ben voor er zelf een te zetten: wat als ik er spijt van krijg?
    "Il faut un double soleil pour éclairer le fond de la bêtise humaine." - Sartre

Pagina 12 van 267 EersteEerste ... 289101112131415162262112 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten