Bekijk resultaten enquête: Heeft u een hond?

Aantal stemmers
1068. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

617 57,77%
  • Nee

451 42,23%
Pagina 68 van 139 EersteEerste ... 185864656667686970717278118 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.341 t/m 1.360 van 2762

Discussie: Honden

Banned PolletPoulet's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sprinterke Bekijk bericht
    ons nieuw pupje , 2 weken oud

(engelse bull-terrier)
    ik hoop dat die nog ni van de moeder weg is?! :/

Approved 9-lifer
    iTrader
    329 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PolletPoulet Bekijk bericht
    ik hoop dat die nog ni van de moeder weg is?! :/
    wat denkt ge nu zelf ? hebben hier al jaren lang ervaring met bull's

tuurlijk ligt ze nog bij de mama ,ze is begot 2weken oud
    -
    Because something is common does not make it normal
    -

iTrader
    19 (100%)
    mijn schuld sorry, ik kreeg al floeren streepkes bij de foto alleen te zien en deed instant quote =p

//edit: zo'n dingen zijn ook helemaal geen uitzondering hoor in dierenwinkels a la tom&co ofzo ;_;

Member glashelder's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    u puppycursus is het MINIMUM als je sociaal verantwoord wil zijn met u hond. of dat nu een teckel, beagle, pumi, mechelaar of wolfshond is, het ras maakt echt geen reet uit.
    Ja, dat is ook de bedoeling We zijn geen leken hoor, m'n pa heeft zelf nog les gegeven op de hondenschool.

ook is het niet genoeg van zo is twee keer per week een half uurke beetje te trainen. das elke dag oefeningen doen als je wilt dat je hond luisterd. toch zeker in het begin.
    Doen we. Een paar keer per dag 5 minuutjes oefeningetjes, en sowieso de hele dag door (netjes aan de lijn lopen, hier komen, "nee", etc).

en geloof mij, de honden worden het niet beu hoor, het zijn de baasjes dat het beu worden

"jama onze hond doet da ni graag" ... BULLSHIT
    Bwoa, niet alle rassen hebben een will to please, sommigen zijn heel zelfstandig en doen niet graag truukjes. Ik denk dan aan honden die ook gewoon gefokt zijn om zelfstandig te werken, zoals bijvoorbeeld berghonden. Natuurlijk kan je die ook goed opvoeden, maar die hebben dan een net iets andere aanpak nodig en ook niet alle cursussen zijn daarop gericht. Er is een groot verschil tussen een herder of een retriever die je verwachtingsvol aankijkt, wachtende op het volgende commando en een berghond die denkt van "bekijk het maar met je zit en lig, ik zie zelf niet in waarom dat nodig is dus waarom zou ik het doen"

Natúúrlijk is het belangrijk dat iedere hond luistert, geen andere mensen/honden/dieren aanvalt, flink loopt aan de lijn, komt op commando en zich gewoon een beetje fatsoenlijk gedraagt in het dagelijkse leven. Maar niet iedere hond leeft om hele dagen oefeningetjes te doen. Een teckel is ook vrij zelfstandig, zijn daar tenslotte voor gefokt (in een konijnenpijp of dassenhol zit geen baasje naast hen die hen zegt wat ze moeten doen, dat beslissen ze zelf op dat moment). Geen idee hoe dat zal uitpakken, het is onze eerste teckel, maar zolang zij en wij er plezier in hebben en ze doet wat ze moet doen, doet ze verder. Vind het nu al wat om te beslissen over de komende x jaar terwijl ze net haar eerste les achter de rug heeft Het is ook gewoon de bedoeling dat ze een fijne gezinshond wordt die, zoals ik al zei, zich een beetje gedraagt in het dagelijkse leven.

dat aan het lijntje lopen komt wel, neem gewoon geen strop maar vast bandje aub. ook consequent aan dezelfde kant laten lopen (links is eigenlijk ideaal, ook voor verdere oefeningen met u hond lekker te laten lopen binnen een paar maand)
    Kweet niet of je het goed kan zien op de foto's, maar het is ook een gewoon lijntje, geen slipketting. Ze loopt ook links (wat handig is, ik ben links ).

//edit: ook het beste als je er ZELF mee traint, idpv je zus =) ZEEEKER in het begin
    Waarom? Het is niet MIJN hond hoor, het is een gezinshond.

//edit2: ik zie dat je ook als beloning met snoepjes en een speeltje werkt op die foto's. geef dat speeltje nooit als je niet aan het trainen bent. een speeltje dat je nodig hebt om te belonen mogen ze alleen maar zien tijdens trainingen en voor de rest moet dat wegzitten.
    ze moeten daar echt naar uitkijken om er mee te spelen ; )(goede tip)
    Het is geen speeltje om te belonen, het is iets dat je meebrengt naar de cursus om even mee bezig te zijn als de anderen nog oefeningen aan het afwerken zijn en om even alles "los te laten".
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door glashelder Bekijk bericht
    Ja, dat is ook de bedoeling We zijn geen leken hoor, m'n pa heeft zelf nog les gegeven op de hondenschool.

Doen we. Een paar keer per dag 5 minuutjes oefeningetjes, en sowieso de hele dag door (netjes aan de lijn lopen, hier komen, "nee", etc).

Bwoa, niet alle rassen hebben een will to please, sommigen zijn heel zelfstandig en doen niet graag truukjes. Ik denk dan aan honden die ook gewoon gefokt zijn om zelfstandig te werken, zoals bijvoorbeeld berghonden. Natuurlijk kan je die ook goed opvoeden, maar die hebben dan een net iets andere aanpak nodig en ook niet alle cursussen zijn daarop gericht. Er is een groot verschil tussen een herder of een retriever die je verwachtingsvol aankijkt, wachtende op het volgende commando en een berghond die denkt van "bekijk het maar met je zit en lig, ik zie zelf niet in waarom dat nodig is dus waarom zou ik het doen"

Natúúrlijk is het belangrijk dat iedere hond luistert, geen andere mensen/honden/dieren aanvalt, flink loopt aan de lijn, komt op commando en zich gewoon een beetje fatsoenlijk gedraagt in het dagelijkse leven. Maar niet iedere hond leeft om hele dagen oefeningetjes te doen. Een teckel is ook vrij zelfstandig, zijn daar tenslotte voor gefokt (in een konijnenpijp of dassenhol zit geen baasje naast hen die hen zegt wat ze moeten doen, dat beslissen ze zelf op dat moment). Geen idee hoe dat zal uitpakken, het is onze eerste teckel, maar zolang zij en wij er plezier in hebben en ze doet wat ze moet doen, doet ze verder. Vindt het nu al wat om te beslissen over de komende x jaar terwijl ze net haar eerste les achter de rug heeft Het is ook gewoon de bedoeling dat ze een fijne gezinshond wordt die, zoals ik al zei, zich een beetje gedraagt in het dagelijkse leven.

Kweet niet of je het goed kan zien op de foto's, maar het is ook een gewoon lijntje, geen slipketting. Ze loopt ook links (wat handig is, ik ben links ).

Waarom? Het is niet MIJN hond hoor, het is een gezinshond.

Het is geen speeltje om te belonen, het is iets dat je meebrengt naar de cursus om even mee bezig te zijn als de anderen nog oefeningen aan het afwerken zijn en om even alles "los te laten".

Ge hebt gelijk dat niet alle rassen even evident zijn om af te richten. Maar de klasse C is imo met elke hond haalbaar. (hell, ik ken er zelfs eentje met een chiwawa die haar C-bevret heeft gehaald. en dat was idd niet evident in het begin, maar eens die aandacht er was, ging dat eigenlijk lijk een fluitje van een cent.)
    Als je daar zit met eender welke hond, kan je er ook zeker van zijn dat hij echt luisterd, op practisch elke moment. En dat ge plezier aan u hond gaat hebben

En er is idd een verschil in karakter tussen een terrier en een herdershond. Maar als u hond geen aandacht heeft voor u tijdens een training is dat inprincipe u schuld. Gij moet u hond enthousiast en aandachtig houden als het werkendag is. Geen uitvluchten van karakter en shit, want dat is zever. Het is tenslotte maar voor een uurtje max, en dat kan practisch elke hond. (Bij sommige kost het wat meer moeite om die aandacht te krijgen, maar niks is verniet buiten de zon hé =p).

En het kan idd een gezinshond zijn ja, maar ik veronderstel dat jij er het meeste mee bezig bent?!
    Dan is het gewoon evidenter, en beter voor u, en u hond, om er in het begin zelf mee te trainen.
    Vanaf dat u hond uit die puppy periode is, en al wat richting adolecentie begint te gaan speelt da allemaal niet zo'n grote rol meer.
    In het begin zou ik het u wel aanraden.

En ik geef alleen maar goede raad hoor glass, van mij mag je gerust een speeltje gebruiken waar hij al een hele dag mee ravot.
    Maar het is beter dat ze iets hebben dat echt voor te trainen is, waar ze gek van staan. Ge gaat die aandacht zien quadriplen als je zoiets gevonden hebt, en op een training bovenhaalt
    EN het gaat makkelijker zijn om dan met u hond dingen te doen als die 200% gefocused is omdat ie weet dat _eindelijk_ nog eens voor 2 minuutjes kan ravotten met een speeltje dat ie eigenlijk alleen maar krijgt als hij iets goed doet ; )

Iniedergeval, veel plezier ermee gewenst
    Laatst gewijzigd door PolletPoulet; 15 mei 2012 om 16:38

Platinum Member
    iTrader
    795 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door n9ne Bekijk bericht
    GEEEEEEEEEEEEEF
    Hehe is ook een prachtige hond en luistert al redelijk goe

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saphira Bekijk bericht
    mai Rayko <3 prachtige hond :o
    Merci
    PSN : Thorazer
    Royal Sporting Club Anderlecht
    Brandweer Edegem - Voorpost Lint

Member
    iTrader
    0
    Iemand ervaring met Weimaraners? Hoe is hun karakter over het algemeen?
    A smooth sea never made a skilled sailor
    Currently Playing: Destiny
    Awaiting: The Witcher 3 | Evolve

Approved 9-lifer Hatchetman's schermafbeelding
    iTrader
    212 (100%)
    Zijn imho honden waar ge echt wel mee moet werken, ken eene gast die er 2 heeft...die gaat daar in duitsland mee op jacht of wathever.

Member
    iTrader
    0
    het hechten zou niet zo erg zijn maar dat de kinderen jaloers zijn of de hond zelf is niet te verwijten aan het ras maar aan de baasjes hun aanpak ik heb zelf een kind van bijna 8 maand en een kruising amstef/pitbull en die twee gaan heel goed samen ook al zegt de media dat het argesieve honden zijn enzo voort wat integendeel het omgekeerde is van wat je leest of ziet int nieuws maar uiteraard moet je laten zien wie baas is en ook tegen over je kinderen en zeker aandacht besteden aan je kinderen zo wel aan je hond dan zal je zeker minder last krijgen van jalozie

iTrader
    2 (100%)
    Ge hebt gelijk dat niet alle rassen even evident zijn om af te richten. Maar de klasse C is imo met elke hond haalbaar. (hell, ik ken er zelfs eentje met een chiwawa die haar C-bevret heeft gehaald. en dat was idd niet evident in het begin, maar eens die aandacht er was, ging dat eigenlijk lijk een fluitje van een cent.)
    Als je daar zit met eender welke hond, kan je er ook zeker van zijn dat hij echt luisterd, op practisch elke moment. En dat ge plezier aan u hond gaat hebben
    Ik ken ook niet veel van de Belgische indeling van de hondenschool, maar ik geloof dat C dan 'het hoogste' is? En ja, ik kan wel geloven dat als je tot daar geraakt, je een heel goed luisterende hond hebt hoor

En er is idd een verschil in karakter tussen een terrier en een herdershond. Maar als u hond geen aandacht heeft voor u tijdens een training is dat inprincipe u schuld. Gij moet u hond enthousiast en aandachtig houden als het werkendag is. Geen uitvluchten van karakter en shit, want dat is zever. Het is tenslotte maar voor een uurtje max, en dat kan practisch elke hond. (Bij sommige kost het wat meer moeite om die aandacht te krijgen, maar niks is verniet buiten de zon hé =p).
    Awel ja, ik zeg ook niet dat die honden geen aandacht voor je hebben. Maar je moet inderdaad de juiste manier vinden om de hond aandachtig te houden en gemotiveerd. En da's niet bij iedere hond evident. Sommige honden gaan écht alleen maar voor hun eigen instinct (zelfstandigheid) en niet zozeer voor snoepjes, speeltjes, knuffels of een blije baas. Bovendien geloof ik ook niet dat mensen die effectief voor een berghond gaan (of een andere zelfstandige hond heeft die de naam heeft van niet echt een will to please te hebben), van plan zijn om de ganse reeks cursussen af te werken. Puppyschool is voor élke pup belangrijk, dat ben ik het met je eens.

En het kan idd een gezinshond zijn ja, maar ik veronderstel dat jij er het meeste mee bezig bent?!
    Dan is het gewoon evidenter, en beter voor u, en u hond, om er in het begin zelf mee te trainen.
    Vanaf dat u hond uit die puppy periode is, en al wat richting adolecentie begint te gaan speelt da allemaal niet zo'n grote rol meer. In het begin zou ik het u wel aanraden.
    Nee hoor, ik ben er niet zozeer het meeste mee bezig Zoals ik al zei, het is een gezinshond en niet van iemand specifiek. Mijn zus en ik hebben haar betaald en het is ook de bedoeling dat wij er allebei het meest voor zorgen, samen met m'n ma (die ook een hondje wou). Mijn pa wil er niet voor zorgen (als in uitlaten), maar bemoeit zich ook met de opvoeding en speelt of knuffelt er ook wel eens mee, dat is sterker dan hemzelf, hij is ook een hondenliefhebber. Maar het is niet meer mijn hond dan die van mijn zus, bijvoorbeeld. Wie er het meest mee bezig is, hangt af van wie er het meest thuis is op dat moment, of het meeste tijd heeft. Mijn pa gaat in juni met pensioen, mijn ma werkt part-time en mijn zus en ik hebben nu allebei de laatste schooldag van het jaar achter de rug, dus eigenlijk hebben we allemaal veel tijd (daarom ook de keuze om nu een pup te nemen). Mijn zus is wel vaak bij haar vriend en dan is de zorg voor mijn ma en ik, maar als mijn zus dan thuis is gaat zij er weer meer mee om, omdat ze haar dan gemist heeft en ik dan even voor school kan werken oid.

En ik geef alleen maar goede raad hoor glass, van mij mag je gerust een speeltje gebruiken waar hij al een hele dag mee ravot.
    Maar het is beter dat ze iets hebben dat echt voor te trainen is, waar ze gek van staan. Ge gaat die aandacht zien quadriplen als je zoiets gevonden hebt, en op een training bovenhaalt
    EN het gaat makkelijker zijn om dan met u hond dingen te doen als die 200% gefocused is omdat ie weet dat _eindelijk_ nog eens voor 2 minuutjes kan ravotten met een speeltje dat ie eigenlijk alleen maar krijgt als hij iets goed doet ; )
    Ja, 'k snap wel wat je bedoelt Vanuit de hondenschool zelf hadden ze eigenlijk alleen maar gezegd om een speeltje mee te nemen, voor tussendoor (dus niet om effectief mee te trainen). Zij werken vooral met verbale beloningen en snoepjes (wat dan weer afgebouwd wordt in de latere cursussen).

Iniedergeval, veel plezier ermee gewenst
    Bedankt, 't is vermoeiend maar wel superleuk Ze gaat nu toch al redelijk betrouwbaar zitten op commando Tussendoor en 'zomaar', maar ook voor ze haar eten krijgt en als we terugkomen van wandelen (da's wat makkelijker met de leiband af te doen dan als ze daar staat te springen als een zot). Liggen is wat moeilijker. We doen het op de juiste manier (zo met dat snoepje naar beneden en naar voor), maar een kleine hond zoals Pippa moet dan maar gewoon haar kopje naar beneden doen om bij het snoepje te komen, ipv effectief te gaan liggen Dus dat snapt ze nog niet zo goed. De nee-oefeningetjes begint ze ook al te snappen. Nu nog flink meelopen aan de lijn want van huis vertrekken (en iedere bocht die wegleidt van huis) is nog altijd een ramp. We hebben nu een tuigje gekocht in plaats van een halsbandje omdat ze zichzelf gewoon zat op te hangen, en we vonden dat ook niet zo'n fijn idee met zo'n klein nekje. Gaat nu al beter dus.

Nu nog leren van niet op de zetel te springen Ze mag niet in de zetel en eerst was ze ook gewoon te klein en kón er niet in, maar sinds een dag of twee lukt het haar dus wel. Lastig, want als we haar betrappen kunnen we haar ook niet té vermanend toespreken, want ze mag er dus ook niet uit springen, dat is te gevaarlijk voor haar rug (teckel hé). En als we naar haar gaan en zeggen van "awel?" of "nee!", heeft ze wel de neiging om er uit te springen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xamena86 Bekijk bericht
    het hechten zou niet zo erg zijn maar dat de kinderen jaloers zijn of de hond zelf is niet te verwijten aan het ras maar aan de baasjes hun aanpak ik heb zelf een kind van bijna 8 maand en een kruising amstef/pitbull en die twee gaan heel goed samen ook al zegt de media dat het argesieve honden zijn enzo voort wat integendeel het omgekeerde is van wat je leest of ziet int nieuws maar uiteraard moet je laten zien wie baas is en ook tegen over je kinderen en zeker aandacht besteden aan je kinderen zo wel aan je hond dan zal je zeker minder last krijgen van jalozie
    Staffords zijn wel agressief, maar eerder hondagressief dan mensagressief. Ze staan juist bekend als heel goed met kinderen te zijn (alhoewel je natuurlijk geen enkele hond alleen moet laten met kleine kinderen, dus ook geen staff).
    "A confident people is not exclusive. A great religion affirms other religions. A great culture affirms other cultures. A great nation affirms other nations. A great individual affirms other individuals, validates the being-ness of others and the vitality." ~ Leonard Cohen

Member
    iTrader
    0
    het beest heeft ondertussen een naam "sansa" en groeit als kool ,vrouwtje is er dit weekend veel bijgeweest en enkele keren de papfles gegeven (de moeder produceert niet genoeg melk voor 11 pups)

is een goede vriendin van ons , dus men vrouw was erbij toen ze geboren werd + nazorg , nog mooi voordeel; pupje krijgen we ,moeten er wel shows mee doen ,ma dat deden we nu ook al

sansa

Platinum Member MrKend54l's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    het beest heeft ondertussen een naam "sansa" en groeit als kool ,vrouwtje is er dit weekend veel bijgeweest en enkele keren de papfles gegeven (de moeder produceert niet genoeg melk voor 11 pups)

is een goede vriendin van ons , dus men vrouw was erbij toen ze geboren werd + nazorg , nog mooi voordeel; pupje krijgen we ,moeten er wel shows mee doen ,ma dat deden we nu ook al

sansa

Toch vreemd hoe zoiets klein en schattig binnenkort een groot stoer beest zal zijn waar sommige mensen van zullen terugdeinzen. Totaal onterecht natuurlijk.
    Maturity is often more absurd than youth and very frequently is most unjust to youth
    PSN:Mrkend54l

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrKend54l Bekijk bericht
    Toch vreemd hoe zoiets klein en schattig binnenkort een groot stoer beest zal zijn waar sommige mensen van zullen terugdeinzen. Totaal onterecht natuurlijk.
    idd

ma ze wordt met veel liefde opgevoed ,dus het wordt zoals ons vorig teefje een schatje

@glashelder;

volkomen mee eens , maar er zijn ook rassen (er zijn altijd uitzonderingen) die langs geen kanten luisteren of enkel wanneer het hun uitkomt

spreek uit ervaring

oudste reu , koppig als hel , gaat lopen vanaf ie de kans ziet
    teefje RIP ; luisterde als de beste (wouden er nog behendigheid mee doen maarja....)
    jongste reu (puberteit lol) ; weet met zijn eigen nog geen baas lol

Member eli de kakker's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Mijn vriendin en ik zouden graag een "eerste" hondje kopen. We dachten aan een American stafford...

We twijfelen wel omdat ze redelijk sterk zijn en mss moeilijk op te voeden?

Mijn vriendin heeft meer ervaring met honden dan ikzelf. Zij heeft thuis een rottweiler (de schattigste rottweiler dat ik ken ) en een jack russell (groot lawaat, ma toch zo lief ). Dus ze weet wel hoe ze met honden moet omgaan.

- Welke hondensoort zouden jullie ons aanraden?
    Am. stafford? jack russell? border collie?

- Waakhond, knuffelbeest en liefst gene wilde hond ohja het is de bedoeling dat de hond met mij mee gaat joggen.

- Puppy of hondje uit het asiel redden? Zitten er zoveel

We verhuizen ergens eind augustus, huisje met redelijk grote tuin... Ohja vermits we beide werken moet hij/zij alleen kunnen zitten.

Laat maar iets weten
    !!! Malinwa Forever !!!

PSN: Hattrick25

Member
    iTrader
    0

Ondertussen al een dikke 3jaar geleden dat we deze dobermann in Polen zijn gaan halen bij een redelijk bekende dobermann-kennel. Speciaal in Polen omdat het hier verboden was om de oren+staart te laten couperen. Oren hebben we niet gedaan omdat we hier anders niet op de hondenschool binnenmochten (misschien ook beter zo, ziet er veel liever uit nu )

Echt zo een slim beest, ongelooflijk.. liever kan niet en waakt echt zoals het hoort. Al geeft er iemand hier het kleinste duwtje, springt hij ertussen of ook op geroep komt hij direct aanstormen.. Luistert perfect en weet wanneer hij iets fout doet, heeft wel veel aandacht nodig ^^
    Had echt nooit verwacht dat dobermannen zo'n lieve en tegelijkertijd ook zo'n slimme beesten zijn, ik zou meer schrik hebben van een jack russel om het zo maar te zeggen :P
    Natuurlijk weten anderen dit niet op het eerste zicht dat dit zo'n lieve hond is, maar dat maakt het alleen maar beter..

Zou echt nooit meer van de wereld een andere hond willen hebben..

Member lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Een vraagje, als je een allergie voor honden hebt komt dit dan plots op of evolueert dit? Want thuis hebben we al 4 jaar een hond en ze heeft nooit last gehad van allergie...
    Dan is ze naar de dokter geweest en daar zeiden ze dat ze een allergie heeft voor honden, huisstofmijt, hooikoorts en appels. Allergie gaat gepaard met enkel 's nachts jeuk aan de voeten! Er is enkel een bloedonderzoek gebeurt en geen huidonderzoek.

Nu zou de hond weg moeten omdat het probleem dan is opgelost .
    Allergie is sinds 2 weken hevig begonnen met enkel jeuk aan de voeten.

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Een allergie kan zich op elke leeftijd manifesteren. Ge kunt makkelijk 40 jaar ne hond gehad hebben en pas op uw 40ste ne allergie ervoor krijgen.

En zet de hond dan buiten in de tuin?
    What you call faith, I call a sorry excuse,
    cloak and daggers murder the truth.
    The bitter taste, there's nothing else,
    I'll bow for your king when he shows himself.

Member lookoutordie's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Een allergie kan zich op elke leeftijd manifesteren. Ge kunt makkelijk 40 jaar ne hond gehad hebben en pas op uw 40ste ne allergie ervoor krijgen.

En zet de hond dan buiten in de tuin?
    Maar als de hond gewoon is van hele tijd binnen te zitten? Het is een cavalier king charles.

Member Ingis's schermafbeelding
    iTrader
    161 (100%)
    Weblogs
    1
    ik heb een american stafford terrier, dwerg pincher en een franse buldog rondlopen. Alle drie beste maatjes. Alleen mijn pincherke vind ik soms te nerveus, ma is wel een hele lieve
    Bezit: Nes, Snes, N64, GC, Wii, GB (all), Xbox, Xbox 360, Ps, Ps2, PSP, DC, MD, MS, GG & SS
    BEKIJK ONZE WANTED LIST
    // GAME COLLECTIE

iTrader
    2 (100%)
    Er bestaat medicatie om de symptomen van allergie te onderdrukken, maar niet iedereen wil die nemen natuurlijk.

Pagina 68 van 139 EersteEerste ... 185864656667686970717278118 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten