Bekijk resultaten enquête: Facebook is

Aantal stemmers
2064. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • louter een hype

1.182 57,27%
  • een echte meerwaarde

882 42,73%
Pagina 4 van 140 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 2798
    Member eXe./special's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    bwah, ik vind het gewoon heel erg jammer ... met msn en dergelijke dingen wil iedereen CONSTANT bereikbaar blijven, en nu met facebook ook. Je praat dag in dag uit met al je vrienden ... en als ge dan op café gaat weet je ni meer wa zeggen zeker ! waar is den tijd van vroeger da maten elkaar alleen op school zagen en toen ze uitgingen. Toen viel er nog wat te vertellen en keek je uit naar weekends. Nu zit je eigelijk virtueel toch constant samen, het enige verschil is dat er BIER is (cheerz)
    Playing: Fifa 13
    PSN: pie-jie

Banned SweetEmmaRose's schermafbeelding
    Antwerp, Belgium / Louisville, Kentucky, US
    iTrader
    8 (100%)
    kvind het een meerwaarde, ik kan nu in contact komen met tientallen mensen van vroeger, via myspace or netlog gaat da ni zo simpel.
    als roddelmens vink het ook echt leuk om iedereen fotos door te gaan en te zien wa er gebeurt

Approved 9-lifer ng's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Facebook oogt wel veel volwassener dan netlog, gewoon al door de gebruikte kleuren.
    En ik vind dat het taalgebruik ook beter is.
    Alle religies zijn sektes, de enigste reden dat ze niet zo staan geklasseerd is omdat ze voldoende macht hebben vergaard om dit tegen te werken.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Mij lijkt het meer dan een hype.
    En wa vindt gullie van MSN dan? Ook een hype? Imo is facebook een zalige aanvulling op msn.
    ]

Member
    iTrader
    59 (100%)
    meerwaarde... dankzij facebook heb ik al een paar mensen gelukkig gemaakt door hun ne gelukkige verjaardag te wensen. Zonder facebook, had ik nooit geweten dat hun verjaardag was

Approved 9-lifer ByT3 Me's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    2
    Facebook heeft voor mij toch een meerwaarde, ik heb door facebook vrienden van vroeger (van 10-20 jaar geleden) terug kunnen ontmoeten online. Dat wil niet zeggen dat ik daarom ook effectief met hun iets afspreek, maar soms is het gewoon eens nice van een update van iemand zijn leven te weten na zoveel jaren.
    Het positieve aan het gebruik van uwe echte naam op facebook is dat men je gemakkelijk kan vinden. Het nadeel eraan is dat je privacy nogal open op het net is.
    Collega's vanop het werk voeg ik wel niet toe als vriend, ben nu eemaal van mening dat men werk en privé best gescheiden kan houden.
    ::::: ::::::

Member Joown's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Parnakra Bekijk bericht
    Beide telecombedrijven.

Net zoals het doel van netlog en facebook identiek is. Alleen willen mensen die op facebook zitten dat niet toegeven omdat ze zich dan niet beter kunnen voelen dan diegenen die op netlog zitten.
    Jij met je doordachte meningen toch altijd.

Member Santa's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Vind ik ook. Facebook heeft een serieuzere uitstraling en een over het algemeen serieuzer publiek omdat het vooral aantrek vindt bij 18+ers. Je kan je profiel ook niet pimpen enzo, waardoor de tienergroepjes het niet hip vinden.

Daarenboven is het gewoon een eenvoudige en handige tool die een mooie aanvulling vormt op e-mail en msn bij mij.

Member
    iTrader
    13 (100%)
    Het is een hype die wel wat meerwaarde bied.

Het grootste verschil met andere sociale netwerken zoals Netlog en MySpace is dat Facebook meer gesloten en soberder is. Het doelpubliek is anders, Netlog is vooral voor tieners terwijl Facebook oorspronkelijk alleen voor universiteitsstudenten was (in het begin zelfs alleen Harvard). Ondertussen is er al veel veranderd maar ik denk dat je er nog steeds niet veel minderjarigen zult vinden.
    Laatst gewijzigd door LSDsmurf; 15 december 2008 om 18:51

Member Tha_nOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kben er nog niet helemaal uit, kan tof zijn, maar die spellekes steken serieus tegen op den duur (ookal bezondig ik mij daar zelf aan)
    en eerlijk gezegd, echt veel contacten leg ik daar niet, en veel mensen voegen u gewoon zomaar toe
    ga eens dringend een goei schifting doen

met die nieuwe update nu vindt ook nimeer op welke spellekes ik nu wel of niet ingeschreven ben want ik wil ze er allemaal afgooien (of toch veel) en ze komen ook niet meer standaard met een boxje op je profiel, dus geen idee hoe ik ze moet zoeken
    edit: gevonden
    Laatst gewijzigd door Tha_nOn; 15 december 2008 om 19:18

Approved 9-lifer u4ea's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matthi_182 Bekijk bericht

Als da ne beetje ne slimme mens is, stelt die zijn profiel nie open voor niet-vrienden. Grote kans dat 't dus in een of ander sensatiegazetje was. We noemen geen namen.
    *kuch*nieuwsblad*kuch*
    ◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡◡◠◡◠◡◠◡◠◡◠◡
    Alle game sales http://www.steamgamesales.com Origin u4ea126 SteamID u4ea
    Tribes referralklik PSN U4EA_126 old 9lives ID wim_gunner

Member
    iTrader
    0
    dank zij bakkesboek heb ik binnekort een reunie van het 6 de lageronderwijs klaske
    das ook wer 15 jaar geleden da ik die mense gezien heb .

tot iertoe vindek da spel al veel beter dan die netlog waar iedereen bij iedereen ga zitte geile
    “Computer games don’t affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
    (Kristian Wilson, Nintendo, Inc, 1989.)

Member bhaalspawn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Meh, imo is facebook een hype en verschilt het niet veel van netlog/myspace. Het heeft zijn nut maar is overroepen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matthi_182 Bekijk bericht
    Als da ne beetje ne slimme mens is, stelt die zijn profiel nie open voor niet-vrienden. Grote kans dat 't dus in een of ander sensatiegazetje was. We noemen geen namen.
    Het stond dit weekend in de standaard
    Die belastingcontroleur heeft ook een facebook profiel en vraagt om vriend te worden van zijn 'slachtoffer'. Hij zegt wel niet wat zijn beroep is. Verschillende mensen willen echter zo veel mogelijk vrienden hebben en aanvaarden dus iedereen die het vraagt. Pech voor hun want ook inbrekers kennen de truc al
    And on the seventh day, god stepped back and said "There is my creation, perfect in every way... oh, dammit I left pot all over the place. Now they'll think I want them to smoke it... Now I have to create republicans."

Banned protnie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Facebook vind ik vooral veel beter omdat het enkel gaat om je eigen vrienden en vrienden van vrienden, geen onbekende mensen waar je niets van hoeft te weten.

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik zie er niet meteen een meerwaarde in. Voor mij exact hetzelfde als andere sociale netwerken, met als verschil dat dit iets volwassener opgebouwd is en zonder reclame nzo.

Member
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 666-Damarus-666 Bekijk bericht
    Ik zie er niet meteen een meerwaarde in. Voor mij exact hetzelfde als andere sociale netwerken, met als verschil dat dit iets volwassener opgebouwd is en zonder reclame nzo.
    Er staat wel degelijk reclame op Facebook hoor

Member EternalSilence's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ook als organisatie is het belangrijk om facebook te gebruiken.
    Je kan evenementen plannen, en dan uitnodigingen sturen & na een tijdje zie je meteen hoeveel mensen er komen..
    handig =p

Terwijl je, wanneer je het via mail doet, je waarschijnlijk een hoop langer zal moeten wachten op je antwoorden, of je komt in de spam terecht.

Member Deetje's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Weblogs
    2
    dit jaar zowel radio, krant als nieuws gehaald met een facebook groep

check it

Kinepolis gaat erover! | Facebook

duidelijk meerwaarde dus!!

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bhaalspawn Bekijk bericht
    Meh, imo is facebook een hype en verschilt het niet veel van netlog/myspace. Het heeft zijn nut maar is overroepen.

Het stond dit weekend in de standaard
    Die belastingcontroleur heeft ook een facebook profiel en vraagt om vriend te worden van zijn 'slachtoffer'. Hij zegt wel niet wat zijn beroep is. Verschillende mensen willen echter zo veel mogelijk vrienden hebben en aanvaarden dus iedereen die het vraagt. Pech voor hun want ook inbrekers kennen de truc al
    Amai, toch in de Standaard. 't Klonk meer als iets voor HLN ofzo.
    Anyway, ik voeg nooit mensen toe die ik niet ken, 'k zou niet weten waarom 'k da wel zou doen.
    Zielig imo als ge iedereen toevoegt om zoveel mogelijk vrienden te hebben. Is blijkbaar alleen maar nadelig ook.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Deetje Bekijk bericht
    dit jaar zowel radio, krant als nieuws gehaald met een facebook groep

check it

Kinepolis gaat erover! | Facebook

duidelijk meerwaarde dus!!
    Check ook: Meer treinen tussen West-Vlaanderen en Gent op zondag en vrijdag! | Facebook
    Dat van Kinepolis, tja... Dat is nog altijd een privé-bedrijf dat doet wat het wil, dus 'k denk nie dat die groep veel uithaalt?
    Elke overeenkomst in deze post met bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten berust op louter toeval. Alle personages, gebeurtenissen, plaatsen en entiteiten zijn fictief en verhouden zich op geen enkele manier tot werkelijk bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten.

Member JanVH's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Heeft voor mij wel een meerwaarde.
    Het is meer dan alleen social networking voor mij. Het is zowaar uitgegroeid tot een chatprogramma, on-line fotoboek (met het handige taggen), spelletjes-net, protest-site, wereldrecords worden gebroken, verjaardagskalender, handig om reünies te organiseren (zoeken op netwerken enzo), feestkalender, bedrijven maken gretig gebruik om reclame te maken via Facebook, ... Ik kan zo nog even blijven doorgaan, maar ik vind dat het terecht gehyped wordt. De site biedt zoveel mogelijkheden, zoveel meer dan die andere netwerk sites. Ik denk dat een site als deze wel nog een lange poos gaat meegaan.

Je kan het ook zien aan de stats, dubbel zoveel bezoekers als MySpace, meer dan 10 miljard foto's in het archief...

* 2-3 Terabytes of photos are being uploaded to the site every day.
    * We have just over one petabyte of photo storage.
    * We serve over 15 billion photo images per day.
    * Photo traffic now peaks at over 300,000 images served per second.

Het enige negatieve is misschien dat het nogal moeilijk is om je account te verwijderen :-)

Pagina 4 van 140 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten