Bekijk resultaten enquête: Facebook is

Aantal stemmers
2064. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • louter een hype

1.182 57,27%
  • een echte meerwaarde

882 42,73%
Pagina 10 van 140 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 200 van 2798
    Member
    iTrader
    0
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch wel een beetje verslaafd ben aan Facebook. Meerdere keren per dag betrap ik er mij op dat ik de logs eens ga checken.

Netlog vind ik daarentegen niet echt mijn ding.
    Sinds dit weekend is er trouwens ook een Vlaamse variant op internet van Facebook, nl. YOULOG : Welkom.

Member Arifiene's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trooon Bekijk bericht
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik toch wel een beetje verslaafd ben aan Facebook. Meerdere keren per dag betrap ik er mij op dat ik de logs eens ga checken.

Sinds dit weekend is er trouwens ook een Vlaamse variant op internet van Facebook, nl. YOULOG : Welkom.
    Je bedoelt: Er is nog maar es een crap-profielsite uit de grond geschoten en jij moet er op 1 of andere manier reclame voor maken?
    Je suis blonde, et alors?
    http://www.katzoektthuis.be

Member
    iTrader
    4 (100%)
    YOULOG is een social networking applicatie die u verbind met uw vrienden, zakelijke relaties en mensen met dezelfde interesses..
    Nice one

Member Bubbling Zombie's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glexx` Bekijk bericht
    Juist ene aangemaakt. Ik snap er geen klote van.
    ge kunt er veel van zeggen maar niet dat het ingewikkeld is é
    Look down at me and you see a fool; look up at me and you see a god; look straight at me and you see yourself

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arifiene Bekijk bericht
    Je bedoelt: Er is nog maar es een crap-profielsite uit de grond geschoten en jij moet er op 1 of andere manier reclame voor maken?
    Nope, integendeel. Want Youlog is gewoon een remake van Facebook.
    Ik heb me er een profieltje op aangemaakt, en moest alleen maar constateren dat vele functies sterk gelijken op Facebook. Onder andere 'wat ben je nu aan het doen', 'mensen die je misschien kent', ... Origineel zijn is iets anders. Blijkbaar willen velen op de winstkar van Facebook springen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bubbling Zombie Bekijk bericht
    ge kunt er veel van zeggen maar niet dat het ingewikkeld is é
    Facebook lijkt in het begin ingewikkeld, maar is het allesbehalve. Na verloop van tijd betert dat wel

Member bekaertpj's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door james2 Bekijk bericht
    Heeft niemand een idee hoe ik kan onderzoeken welke persoon is vertrokken? Dus bv gisteren had ik 100 vrienden en vandaag 99 => om uit te zoeken wie deze persoon was die is weggegaan? Als je al zoveel vrienden hebt is het wel moeilijk om dit te onderzoeken, en ik heb echt geen idee.
    Denk dat dit niet mogelijk is , of dat hoop ik althans. ^^
    Kheb ook al enkele vrienden uit mijn lijst verwijderd.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Youlog? :")
    Ze zien het succes van Netlog en ze moeten het nog maar eens nadoen hoor. Be original pe-lease.

Facebook vond ik ook in het begin zeer ingewikkeld, nu kan ik mijne draai er wel vinden hoor ^^. Een hype zou ik facebook niet noemen, sinds het niet maar voor enkele maanden gaat meegaan, maar zeker voor een lange termijn.

Approved 9-lifer PinkyNTheBrain's schermafbeelding
    iTrader
    112 (98%)
    ik heb geen facebook/netlog/youlog(?) ... ik heb msn (ook geen space tho Xd)

BLASPHEMY, CAVEMAN!!!
    kak

Member
    iTrader
    0
    Hey,

Sinds 8-6-2008 heb ik al reeds een facebook acc, echter heb ik dit nog nooit gebruikt tot een paar dagen geleden. Nu zie ik dat ik al op veel foto's 'getagd' ben zonder een link naar mijn account toe.. (Mijn naam staat gewoon in het zwart)

Hoe kan ik ervoor zorgen dat die afbeeldingen toch onder mijn profiel komen te staan? Zonder ze zelf terug up te loaden?

Banned protnie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Je kan zelf tags toevoegen normaal.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door protnie Bekijk bericht
    Je kan zelf tags toevoegen normaal.
    Ja heb ik geprobeerd,.... maar stel dat ik mijzelf vind op een foto van een persoon genaamd x (vriend van mij), en ik tag mijzelf. Kan deze foto dan gezien worden door iemand die geen vriend is van persoon x (maar wel een vriend van mij), ondanks de foto toch onder mijn profiel staat?

Banned protnie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderdv Bekijk bericht
    Ja heb ik geprobeerd,.... maar stel dat ik mijzelf vind op een foto van een persoon genaamd x (vriend van mij), en ik tag mijzelf. Kan deze foto dan gezien worden door iemand die geen vriend is van persoon x (maar wel een vriend van mij), ondanks de foto toch onder mijn profiel staat?
    Ja normaal is het zo als ik mij niet vergis.

Banned
    iTrader
    79 (98%)
    heb sinds kort ook een facebook en netlog profiel, ben hiermee terug in contact gekomen met mensen waarmee ik op school heb gezeten, zelfs van in de lagere school.
    op facebook kan je enkel het profiel zien van mensen die in uw vriendenlijst staan, dus ik begrijp niet hoe dat uw baas en andere mensen uw priveleven kennen als ze niet in uw lijst staan?
    er zijn natuurlijk onozelaars die zomaar onbekende mensen gaan toevoegen, zo zijn er met honderden mensen in hun lijst, en ik heb eens gelezen dat belastingcontroleurs daarvan profiteren.
    op netlog kan je kiezen wie je profiel kan zien, enkel je vrienden, vrienden van vrienden, netlog leden of iedereen.
    tis wel wennen op netlog met die nicknames, op facebook wordt je afgebeeld met je naam en voornaam. op netlog heeft iedereen dan zo'n van die nicknames.

Member Troj's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderdv Bekijk bericht
    Ja, dat is het principe van taggen.
    Je kan dat ook allemaal nog tweaken bij de privacy settings (zelfs gewoon welke vrienden specifiek die foto's niet mogen zien enz.)

Wat ik vooral haat aan de anti-facebookers (wil hier niemand beschuldigen ;p) is dat er verweten wordt dat het teveel prijsgeeft qua privacy enz, je kan nu echt eens alles tweaken hé, welke albums die persoon mag zien, wie je mag opzoeken in de search, wat er in je profiel verschijnt voor die en die persoon...

Dé meerwaarde van Facebook vind ik dat er met echte namen gewerkt wordt (minder pubermania) en de simpele manier van foto's en evenementen delen, en dan vooral dat je gemakkelijk alles van irritante mail kan blokkeren.
    puni: Ik ga volledig akkoord met Troj en ben stiekem jaloers op zijn kennis .

Member zipke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Waarom ik facebook een meerwaarde vind ipv een hype (in mijn geval dan):
    op facebook zitten bij mij enkel mensen die ik ken van vroeger (lagere school, middelbaar,...) en 't is dan ook enorm plezant om te weten waar die mensen zich nu mee bezighouden. Zo ben ik onlangs iemand tegengekomen op een TD van mijn univ en had ik de dag ervoor zien staan dat die persoon naar dat event ging en heb ik hem daar gezien (na 10 jaar ofzo). Tzou stom geweest zijn moesten we daar allebei rondlopen en het niet weten van elkaar vind ik.

Netlog daarentegen (wat ik niet heb) is in mijn ogen meer een site om uw zelfvertrouwen op de krikken en te horen dat ge ne mOoiiN zijt. Das wel fijn om te horen maar wat kunnen die mensen die dat zeggen u nu schelen? Na twee jaar ofzo hebt ge het dan wrs gehad met die onbekende vrienden en dan sterft dat uit. (Tenzij echt veel vrienden van u ook op netlog zitten en ge enkel die toelaat)

Facebook is ook enooooooorm handig voor feestjes te organiseren en om te zien wie er allemaal gaat, dan moet ge nie heel de dag ervoor rondvragen wie gaat, maar klikt ge gewoon het event open.

Duuuuus in mijn geval: Facebook
    You sound much more intelligent with your mouth shut
    / Zipke, making Swedish girls look like hairy old men. - Lorim.
    ~Only a biker understands why a dog likes to stick his head out the window.

Banned
    iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arifiene Bekijk bericht
    Touché

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trooon Bekijk bericht

Youlog is van de hand van Alexander Drese, de bedenker van LNM en Gayid. Ondertussne is hij al 2 keer failliet gegaan met zijn social networkingshit. After the hype(qtid) en nu ook lnmmedia is verkocht. En daaruit is voortgevloeid dat het nu gaylog en youlog geworden is.

Flauwe afkooksels wel...
    Let us pray for all the fools that be

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Kan er iemand me vertellen hoe je zelf een group kunt aanmaken op facebook ?

Ik vind die optie dus maar niet hé

Member Bosvos's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marly Bekijk bericht
    Kan er iemand me vertellen hoe je zelf een group kunt aanmaken op facebook ?

Ik vind die optie dus maar niet hé
    klik vanonder links in op "applications" en dan op "groups" daar zou dan ergens moeten staan "create a group" of dergelijke ...
    | Last.fm |

Member
    iTrader
    1 (100%)
    vandaag facebook officieel een profiel aangemaakt (heractiveerd eigenlijk, had dat al snel snel aangemaakt om is te checken wat het was maar vond het maar brol). Al die idiote meldingen irriteren me best wel omdat het enrom afleid, tis als een dag allemaal, eigenlijk totaal niet boeiend maar omdat de mens van nature nieuwsgierig is klikte den hele tijd rond.
    Enfin heb het aangemaakt voor de fotos, is wel keihandig. Zeker om is te checken of er geen te foute foto's van mezelf online staan... En bon jah, ge ziet mensen van vroeger terug ma of da nu echt een meerwaarde is... De mensen van voorheen die echt boeiden zie ik nu nog. De anderen zijn daarom niet minder tof ma ieder gaat zn weg. Vind het maar nostalgisch. Het is een aanvulling maar toch niet mijn ding om er helemaal weg van te zijn (damn ik word precies oud...)

Ma hoe zet ik al dienen brol uit op de frontpage? ik wil ni al die comments zien van anderen op anderen hun fotos... en da taggen ook, da een ander een ander tagged boeit ni.

Pagina 10 van 140 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten