Pagina 2 van 227 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 4522
    Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mits ik geen Spaans kan en uw uitleg niet 100% alles verklaart: Had Cruijff Zidane dan overhaald om naar Barcelona te gaan? Of het bestuur van Barcelona had hem vastgelegd maar lag Cruijff dwars vervolgens? Ik vraag dus vooral naar de reden waarom Zidane dan niet overkwam, als hij dan toch al van Barça was.

Moderator Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    En wat is er met Jordi Cruijff?

Member Lilspanyol's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Allé Eurowarriors, ik verwacht een diepgaande post!!
    VALENCIA C.F.

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    93 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Kablammo Bekijk bericht
    Mits ik geen Spaans kan en uw uitleg niet 100% alles verklaart: Had Cruijff Zidane dan overhaald om naar Barcelona te gaan? Of het bestuur van Barcelona had hem vastgelegd maar lag Cruijff dwars vervolgens? Ik vraag dus vooral naar de reden waarom Zidane dan niet overkwam, als hij dan toch al van Barça was.
    Jawel. Cruijff had Zidane opgebeld en die was akkoord om naar Barcelona te komen. Cruijff zelf kon niet beslissen over de transfer en de directie wou geen spelers kopen gewoon omdat Cruijff het wou omdat die volgend jaar niet meer de trainer zou zijn.

Falen.

iTrader
    0
    Maja, gelukkig wisten ze Figo op tijd vast te leggen!

iTrader
    93 (100%)
    Weblogs
    50
    Ronaldo, Rivaldo, Zidane en Figo in één ploeg anders.

Member Philharmoniker's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Dan kunde beter forfait gegeven dan komde er nog zacht vanaf lol

Crew Member eurowarriors's schermafbeelding
    iTrader
    58 (100%)
    VALENCIA C.F.

Roberto Soldado tekent bij tot 2017! Wist het al meer dan een week, maar met zoiets is het altijd wachten op een officiële bevestiging! En vandaag is het dus officieel bevestigd! ZALIG!

Ondanks geruchten over een transfer naar PSG voor 35 miljoen, liet hij altijd weten dat hij wou blijven in zijn geboortestad. De opvolger van David Villa hield woord, ondanks een monstercontract bij PSG. Bij ons zou heel een stuk minder gaan verdienen, maar drie miljoen per jaar is nog steeds genoeg. Hij was al onze grootverdiener en verbetert dus zijn contract.

Soldado werd vorig seizoen als opvolger van David Villa gehaald voor tien miljoen bij Getafe. Hij kwam uit de jeugdopleiding van Real, maar kon er nooit doorbreken door hevige concurrentie in die tijd van onder meer Raul. Hij trok naar Osasuna en later Getafe, waar hij met 15 doelpunten topschutter werd. In zijn eerste seizoen had hij het moeilijk in het begin, maar uiteindelijk kwam hij toch op gang en scoorde 28 doelpunten in alle competities. Dit seizoen verbeterde hij op alle vlakken en scoorde hij 30 doelpunten en droeg hij vaak de aanvoerdersband, bij afwezigheid van Albelda.

Hij wil naar eigen zeggen graag zijn carrière bij Valencia afsluiten. In 2017 zal hij 32 zijn.

Llorente: "Zijn kwaliteit, zijn betrokkenheid en zijn inzet maken hem onmisbaar voor deze club. Zijn winnaarsmentaliteit brengt ons naar een hoger niveau. Hij is een belangrijk figuur in de kleedkamer en een idool voor veel jonge spelers. Bovenal: hij is een Valencianista."

Mijn dag kan niet meer stuk! @lilspanyol: hier mijn diepgaande vreugdepost!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fiqm Bekijk bericht
    Ik dacht eerder dat hij inderdaad geld in de jeugd en het stadion zou steken, en dat hij wat ging helpen met de schulden van de club. Is het echt zijn bedoeling om tientallen miljoenen euro's uit te geven aan vedetten?
    Dat lijkt toch zijn bedoeling, ja. Hij zou Valencia gewoon willen overkopen net zoals hij dat jaren terug wou. Alles gaat goed op dit moment, geen nood aan een nieuwe voorzitter met een heel andere visie, geen nood aan vedetten in onze ploeg die 30 miljoen kosten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door $uB^ Bekijk bericht
    Ik heb het idd ook meer voor de ploeg die met 'beperkte' middelen er toch steeds het beste van maakt, da siert Valencia eigenlijk wel. En ze doen dit ook heel goed, mss is er geen nood aan 'vedetten' binnen te halen ..

Nuja, als die gast in de juiste dingen wil investeren, zonder dat er veel drastische wijzigingen zijn en dat hij niet teveel op de voorgrond komt, waarom niet? Als het natuurlijk iemand is die alle touwtjes in handen wil hebben, dan is dat een ander verhaal ..
    Daar vreest de hele Valencia-aanhang wat voor. Plus het feit dat hij indertijd als CEO van Telefonica zich met corrupte zaken heeft beziggehouden. Liever Llorente, misschien niet al te rijk, maar wel eerlijk. En alles loopt nu goed, Llorente houdt veel rekening met de fans, Braulio doet als technisch directeur zijn werk héél goed. Onze oud-voorzitter, Soler, was ook stinkend rijk en gaf graag 20 miljoen aan één speler, en zie waar dat ons gebracht heeft uiteindelijk.
    Laatst gewijzigd door eurowarriors; 23 juni 2012 om 18:59

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    Ronaldo, Rivaldo, Zidane en Figo in één ploeg anders.
    Ronaldo, Zidane en Figo in één ploeg was nochtans niet zooo baanbrekend?

iTrader
    93 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Kablammo Bekijk bericht
    Ronaldo, Zidane en Figo in één ploeg was nochtans niet zooo baanbrekend?
    De eerste jaren rendeerde dat toch.

Maar we hebben het hier wel over pre-blessure Ronaldo (zijn beste seizoen), Barcelona-Figo (algemeen aangenomen toch nog net beter dan bij Madrid), Juventus-Zidane en daar nog Rivaldo bij.

iTrader
    58 (100%)
    Miki Roque, 24-jarige Spaanse verdediger van Betis en ex-speler van onder meer Liverpool is vandaag overleden. De Catalaanse speler stopte in 2011 tijdelijk met voetballen nadat er bij hem kanker werd vastgesteld. Vandaag verloor hij de strijd tegen zijn ziekte. Rust in vrede!

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    24 jaar, zo jong man - RIP

iTrader
    58 (100%)
    @Blekkie: inderdaad, veel te jong. Doet mij altijd beseffen hoe gelukkig ik ben dat ik gezond ben.

Vandaag was er de voorstelling/viering van de contractverlenging van Roberto Soldado. Hij is gewoon een schoolvoorbeeld van een trouwe speler. Volgens betrouwbare bronnen zou hij bij PSG 7 miljoen per jaar kunnen hebben verdiend, maar hij blijft in zijn geboortestad. Hij wil zijn carrière bij Valencia afsluiten. Té zalig voor mij. Als er één ding is wat ik echt kan appreciëren aan een mens is het wel trouw zijn. Hij was al mijn favorietje vorig seizoen, dat is hij nog meer voor volgend seizoen en hopelijk de komende vijf jaar!

VCFplay - La Televisin Oficial del Valencia CF De video van zijn contractverlenging (in het Spaans natuurlijk mét het nieuwe Señera-truitje)

EK voetbal kenner $uB^'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Hmz, doet niet direct een belletje rinkelen .. Maar daarom niet minder erg, 24 jaar man ... :-(

Member fiqm's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Goed nieuws voor alle Spaanse voetballiefhebbers! Iturralde is met pensioen

In zijn plaats komt trouwens Gil Manzano, een scheids van slechts 27 jaar, gepromoveerd uit Segunda. Zowat de enige ref in Segunda die consistent goed floot afgelopen seizoen, dus hij verdient dit zeker en vast

Approved 9-lifer Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Voetbalzone - Valencia meldt miljoenenverkoop Spaans international aan Barça

Niet echt een verrassing meer, maar nu officieel. Jordi Alba komt naar Barça

EK voetbal kenner $uB^'s schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Idd geen verrassing meer :-) En staat in dat artikel dat Adriano weg zou gaan deze zomer? Als hij effectief weggaat en Abidal komt niet meer op niveau, wie is dan de doublure voor Alba?

Member
    iTrader
    0
    Muniesa is nog te vroeg volgens mij. Denk niet dat Abidal niet meer zal spelen, maar wel een pak minder. Is intrinsiek nog altijd pakken beter als Adriano. Langs de andere kant is het voor Adriano wel de moment om te blijven denk ik

iTrader
    58 (100%)
    Schitterende dag voor Valencia, zowel voor de voetbalclub als voor de provincie. Het Valenciaans bestuur heeft vandaag het project "Valencia Dinamiza" goedgekeurd. Dit betekent dat Nou Mestalla eindelijk kan afgewerkt worden. Eigenlijk had Valencia al een akkoord met Bankia, de Spaanse bank. Maar omdat deze bank praktisch failliet is, werd deze overeenkomst niet gerespecteerd door Bankia. Daarom moest voorzitter Llorente op zoek naar een ander plan en hij besloot om het project dat eigenlijk plan B was, terug uit te werken. Na maanden werk werd het vandaag eindelijk goedgekeurd.

Het project houdt in dat de Comunidad Valenciana mee investeert in Nou Mestalla. Dit omdat de bouw van het nieuwe stadion op korte én lange termijn 3000 jobs creëert. Het oude Mestalla zal eigendom worden van de stad, zoals jaren geleden eigenlijk afgesproken was. Zij zullen dit stukje geschiedenis helaas afbreken om ook daar nieuw bouwterrein te verkrijgen midden in de stad, waardoor er extra jobs kunnen gecreëerd worden. Dit vereist ook een zware investering van Valencia CF, maar Llorente heeft drie jaar geld aan de kant gehouden om deze investering te verwezenlijken en het zou nooit goedgekeurd worden als Valencia de middelen niet zou hebben. De werken aan Nou Mestalla zouden in september worden hervat en de kostprijs van dit hele project bedraagt 1.2 miljard euro.

Op lange termijn enorm positief voor Valencia, als het nieuwe stadion af is valt een hele grote kost weg én ontstaat er een grote inkomstenbron. Een nieuw stadion is trouwens écht vereist aangezien Mestalla verouderd is. Enige spijtige vind ik dat Mestalla dat in 1923 is gebouwd en ongelooflijk veel heeft meegemaakt, wordt afgebroken. Het oudste stadion van Spanje en één van de oudste van Europa, maar wel begrijpelijk op economisch vlak. In 2014 zou de bal kunnen rollen in Nou Mestalla.

iTrader
    58 (100%)
    Vandaag werd João Pereira officieel voorgesteld in Utiel, Valencia. Hij werd erg positief onthaald, zeker omdat hij op een positie speelt wat al een tijd als een relatief zwakke positie werd beschouwd. Daarenboven maakte hij nog eens indruk op het EK. Kan niet wachten om hem aan het werk te zien bij Valencia.

Er werd ook van de gelegenheid gebruik gemaakt om het uittruitje voor volgend seizoen voor te stellen. Volledig in het blauw. Vind het truitje wel mooi, spijtig dat de broek en kousen ook in het blauw zijn.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten